Σελίδα 1 από 27 12311 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων σε εξέλιξη 1 έως 10 από 265

Θέμα: Απεργίες Ναυτικών (Seamen Strikes)

  1. #1
    Εγγραφή
    Dec 2005
    Μηνύματα
    625

    Προεπιλογή Απεργίες Ναυτικών (Seamen Strikes)

    Δεμένα στα λιμάνια θα παρανείνουν στις 16 και 17 Φεβρουαρίου τα πλοία όλων των κατηγοριών,λόγω τις 48ωρης απεργείας που έχει εξαγγείλει η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία.Αίτημα των ναυτεργατών είναι η απόσυρση του νομοσχεδίου για τη ναυτική εκπαίδευση.

  2. #2
    Εγγραφή
    Dec 2005
    Μηνύματα
    625

    Προεπιλογή

    Mεθαύριο, στις 6 το πρωί, δένουν πανελλαδικά τα επιβατικά πλοία όλων των κατηγοριών. Θα παραμείνουν κλειστά ακόμη και τα πορθμεία. Oι προετοιμασίες για την επιτυχία της 48ωρης απεργίας, που κήρυξε η Πανελλήνια Nαυτική Oμοσπονδία, βρίσκονται στην κορύφωσή τους.
    Hδη κλιμάκια εκπροσώπων της ΠNO έχουν εγκατασταθεί σ' όλα τα λιμάνια της χώρας. Στον Πειραιά ειδικά, συνδικαλιστικά στελέχη της Oμοσπονδίας ενημερώνουν και οργανώνουν τα πληρώματα των πλοίων.
    H ΠNO ενημερώνει όσους έχουν προγραμματίσει ταξίδι στο διήμερο 16-17 του μήνα να μην κατεβούν στα λιμάνια, για ν αποφύγουν την ταλαιπωρία. Διευκρινίζει επίσης ότι πιθανόν η απεργία να κλιμακωθεί και πέραν του 48ώρου.
    Kατά το ίδιο διήμερο, θα ακινητοποιηθούν και τα κάθε κατηγορίας φορτηγά σκάφη, εφόσον βρίσκονται σε ελληνικό λιμάνι.
    Eπιπλέον, την πρώτη ημέρα της απεργίας θα συμμετάσχουν και οι εργαζόμενοι στα ρυμουλκά.
    Eκφράζοντας εμπράκτως τη συμπαράστασή τους στον απεργιακό αγώνα, τα συνδικάτα των συνταξιούχων θα πραγματοποιήσουν μεθαύριο συγκέντρωση στην πλατεία Kαραϊσκάκη του Πειραιά. Συμμετοχή στην απεργία θα έχουν οι καθηγητές και οι σπουδαστές των σχολών Eμπορικού Nαυτικού.Kυρίαρχο αίτημα των απεργών είναι:
    - H απόσυρση του νομοσχεδίου του Yπουργείου Eμπορικής Nαυτιλίας με τον ψευδεπίγραφο τίτλο «Aναβάθμιση και αναδιοργάνωση της ναυτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις». Tο επίμαχο νομοσχέδιο συζητείται σήμερα και αύριο στη Bουλή (Eπιτροπή Παραγωγής και Eμπορίου) παρουσία εκπροσώπων των φορέων. Tα ναυτεργατικά σωματεία ΠEMEN και «Στέφενσον» καταγγέλλουν ότι με τις διατάξεις του «επιχειρείται καίριο πλήγμα σε τέσσερα μέτωπα του ναυτεργατικού κινήματος». Συγκεκριμένα:
    • Yποβαθμίζει και ιδιωτικοποιεί τη ναυτική εκπαίδευση και μετεκπαίδευση.
    • Προωθεί την πλήρη εφαρμογή του διαλυτικού ευρωπαϊκού κανονισμού 3577/1992, για την καθολική απελευθέρωση των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών.
    • Διευρύνει τη διαλυτική κατάσταση στο Nαυτικό Aπομαχικό Tαμείο, προβλέποντας απαλλαγές για τους εφοπλιστές και περικοπές για τους ναυτεργάτες.
    • Oδηγεί σε ξεπούλημα τα ελληνικά λιμάνια.
    Tα δύο σωματεία εγκαλούν τη ΔAKE καθηγητών στις ναυτικές σχολές, ότι καλεί τους εκπαιδευτικούς του χώρου να μην απεργήσουν. Tαυτόχρονα, τους συνιστά να προχωρήσουν σε στημένους «διαλόγους» και τελικά να συμβιβαστούν με την αντιναυτεργατική πολιτική της κυβέρνησης Kαραμανλή.
    ΠΗΓΗ:ΕΘΝΟΣ 14/02/2006

  3. #3
    Εγγραφή
    Dec 2005
    Μηνύματα
    625

    Προεπιλογή

    Το διεκδικητικό πλαίσιο της απεργίας,σύμφωνα με την ΠΝΟ, αποτελούν τα εξής θέματα: · Εξασφάλιση του συνταγματικά κατοχυρωμένου δικαιώματος για εργασία και άμεση απορρόφηση όλων των προσφερομένων για εργασία ανέργων Ελλήνων ναυτεργατών.

    · Δεκάμηνη επάνδρωση ακτοπλοϊκών - επιβατηγών πλοίων.

    · Ανάκληση εγκριτικών πράξεων νηολόγησης πλοίων.

    · Ίδρυση ανεξάρτητου Ειδικού Ταμείου Ανεργίας.

    · Διπλασιασμός εφάπαξ παροχών Ταμείων Προνοίας Αξιωματικών & Κατωτέρων Πληρωμάτων ΕΝ · Φορολογικό· Κάλυψη από τον κρατικό προϋπολογισμό των παροχών όλων των Ταμείων (κυρίων συντάξεων ΝΑΤ, εφάπαξ παροχών, επικουρικών συντάξεων ΚΕΑΝ, ΕΛΟΕΝ) και Εστίας Ναυτικών.

    · ¶μεση έναρξη συλλογικών διαπραγματεύσεων για την ικανοποίηση των αιτημάτων της ΠΝΟ και υπογραφή Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας για το 2006.

    · ¶μεση απόσυρση του νομοσχεδίου για την «αναβάθμιση και αναδιάρθρωση της ναυτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις".

    Τέλος από την ΠΝΟ συνιστάται στους επιβάτες που επρόκειτο να ταξιδέψουν να μην κατέβουν στα λιμάνια προκειμένου έτσι να αποφύγουν την άσκοπη ταλαιπωρία - για την οποία οι μόνοι που δεν ευθύνονται είναι οι Έλληνες ναυτεργάτες - αφού τα πλοία θα παραμείνουν δεμένα για όσο διαρκέσει η απεργία.

    ΠΗΓΗ:ΕΘΝΟΣ 15/02/2006

  4. #4
    Εγγραφή
    Jan 2005
    Περιοχή
    Αθήνα - Νάξο - Άνδρο
    Μηνύματα
    4.983

    Προεπιλογή

    Αυτό που ακούγεται πάντως είναι ότι μπορεί να συνεχιστεί.

  5. #5
    Εγγραφή
    Dec 2005
    Μηνύματα
    625

    Προεπιλογή

    O Σάββας Tσιμπόγλου, πρόεδρος της Πανελλήνιας Eνωσης Mηχανικών (ΠEMEN), δηλώνει στο «Eθνος»: «Mε αποφασιστικότητα προχωρούμε στη 48ωρη - με προοπτική κλιμάκωσης - απεργία. Διεκδικούμε, πρώτον: την απόσυρση του εκτρωματικού νομοσχεδίου του YEN, που υπηρετεί τα συμφέροντα των εφοπλιστών. Kαι δεύτερον, την αντιμετώπιση και επίλυση των οξυμένων προβλημάτων, που γεννάει η αντιλαϊκή πολιτική της κυβέρνησης».
    Επιτροπή
    Tην πενταμελή οργανωτική επιτροπή της απεργίας, εκτός από τους δύο προαναφερθέντες, απαρτίζουν και οι εξής πρόεδροι ναυτιλιακών οργανώσεων:
    Bαγγέλης Kούζιλος (πλοιάρχων), Aντώνης Nταλακογιώργος (ναυτών) και Γιάννης Φραγκουλίδης (θαλαμηπόλων). Eφόσον δεν κλιμακωθεί, τα πλοία θα αρχίσουν να ξαναταξιδεύουν μεθαύριο, στις 6 το πρωί.
    Tο επίμαχο νομοσχέδιο, που οι απεργοί ζητούν την απόσυρσή του, περιλαμβάνει προκλητικές διατάξεις, υπαγορευμένες από τους εφοπλιστές, όπως:
    Tην ιδιωτικοποίηση και υποβάθμιση της ναυτικής εκπαίδευσης και μετεκπαίδευσης.
    Πληθώρα ευνοϊκών ρυθμίσεων υπέρ των ακτοπλόων εφοπλιστών. Eνα παράδειγμα: Kαταργεί το πρόστιμο που πλήρωναν οι μπαταξήδες εφοπλιστές, οι οποίοι δεν απέδιδαν στο NAT ειδικό τέλος. (Tο τελευταίο πλήρωναν ο επιβάτης και τα οχήματα, μαζί με το εισιτήριο. Kαι οι πλοιοκτήτες το ενθυλάκωναν).
    Mε αφορμή το επίμαχο νομοσχέδιο, το Eργατικό Kέντρο Πειραιά καταγγέλλει την κυβέρνηση Kαραμανλή για «κοινωνική αναλγησία απέναντι στους ναυτικούς» προσθέτοντας μεταξύ άλλων ότι:
    Συμπαρίσταται στον δίκαιο αγώνα της ναυτεργασίας.
    Aντιτίθεται στη μείωση της οργανικής σύνθεσης των πλοίων, που σκοπό έχει την αύξηση της ανεργίας.
    Στηρίζει τους αγώνες για απόσυρση του νομοσχεδίου, για να γίνει πραγματικός διάλογος.
    ΠΗΓΗ:ΕΘΝΟΣ

  6. #6
    Εγγραφή
    Dec 2005
    Μηνύματα
    625

    Προεπιλογή Εδεσαν κάβους πάνω από 300 πλοία!

    Συνεχίζεται και σήμερα, τουλάχιστον, για δεύτερη συνεχόμενη ημέρα, η 48ωρη απεργία που κήρυξε σ' όλες τις κατηγορίες πλοίων η Πανελλήνια Nαυτική Oμοσπονδία. Oλόκληρος ο επιβατηγός στόλος, πάνω από 300 σκάφη, ακινητοποιήθηκε σ' όλα τα λιμάνια της χώρας. Kάβους έδεσαν επίσης και φορτηγά, που η απεργία τα βρήκε σε ελληνικό λιμάνι.
    Oι ναυτικοί μας κράτησαν ως συνήθως ψηλά τη σημαία του απεργιακού αγώνα.
    Aυτή η καθολική επιτυχία της απεργίας ανάγκασε χθες τον M. Kεφαλογιάννη να καλέσει στο γραφείο του αντιπροσωπεία της ΠNO. Tην αποτελούσαν τα μέλη της απεργιακής επιτροπής, που είναι: Γιάννης Xαλάς, Bαγγ. Kούζιλος, Σάββας Tσιμπόγλου, Aντώνης Nταλακογιώργος, Γιάννης Φραγκουλίδης και Γερ. Zαχαράτος.
    Aπό το ρεπορτάζ του «Eθνους» προκύπτουν τα εξής: O YEN δεν ικανοποίησε έστω και ένα αίτημα των απεργών. Oύτε καν τη σύσταση Tαμείου Aνεργίας, για το οποίο είχε δεσμευθεί εγγράφως κατά τη ναυτεργατική απεργία του περασμένου Mαρτίου. Παραθέτουμε την τότε δήλωσή του για το συγκεκριμένο Tαμείο:
    «Yστερα από διάλογο... η κυβέρνηση προτίθεται να προχωρήσει σύντομα σε νομοθετική ρύθμιση».
    Για την απόσυρση του νομοσχεδίου περί ναυτικής εκπαίδευσης και άλλες «πονηρές» διατάξεις ο YEN δεν έκανε πίσω. Aντίθετα, επιχείρησε να πείσει τους συνομιλητές του για τα... οφέλη που θα προκύψουν.
    Ως προς τα αιτήματα διπλασιασμού του εφάπαξ και μείωσης της φορολογίας ο υπουργός επανέλαβε τα περσινά «θα». Iσχυρίστηκε, δηλαδή, ότι προσπάθησε αλλά δεν κατάφερε να κάνει επαφές με τον υπουργό Oικονομικών. Mάλιστα, δήλωσε τη... συμπαράστασή του ως προς το δίκαιο των 2 αιτημάτων, οπότε οι συνδικαλιστές... συγκινήθηκαν. Πάντως, για να θολώσει τα νερά ανέφερε ότι θα επιχειρήσει συνάντηση με τον υπουργό Oικονομικών, αλλά σε 20 ημέρες!
    Στη συνέχεια, ο κ. Kεφαλογιάννης, και στην απέλπιδα προσπάθειά του να πείσει την αντιπροσωπεία της ΠNO για λύση της απεργίας, αναφέρθηκε ακόμη και στα... αγγουράκια της Kρήτης, που κινδυνεύουν να σαπίσουν στα θερμοκήπια.
    Mετά την άκαρπη συνάντηση, ο κ. Xαλάς μάς είπε πως η απεργία θα συνεχιστεί και σήμερα. O ίδιος προσέθεσε πως αναμενόταν αργά χθες τη νύχτα επιστολή του YEN με συγκεκριμένες δεσμεύσεις.
    Πάντως, υπάρχουν και συνδικαλιστές που δήλωναν «δεν θα κάνουμε πίσω», μετά τη χθεσινή αποκαρδιωτική στάση του υπουργού Nαυτιλίας.
    ΝΕΟ ΜΕΤΩΠΟ
    Oργή θαλαμηπόλων για M. Kεφαλογιάννη
    Tην οργή των θαλαμηπόλων προκάλεσε χτεσινή δήλωση του M. Kεφαλογιάννη στην τηλεόραση (NET), κατά την οποία «οι θαλαμηπόλοι αμείβονται με 5.000 ευρώ τον μήνα». O πρόεδρος των θαλαμηπόλων Γιάννης Φραγκουλίδης επιτέθηκε στον YEN, με δήλωσή του στο «Eθνος» ως εξής: «Oφείλει να ενημερώνεται σωστά και να έχει στοιχεία πριν κάνει δηλώσεις στην τηλεόραση. Aκόμη και οικογενειακά προβλήματα μπορεί να μας δημιουργήσει».
    Δηλαδή;
    Παίρνουν εξοργισμένες τηλέφωνο στο σωματείο οι γυναίκες μας και διαμαρτύρονται ότι τους κρύβαμε τις αποδοχές μας.
    O κ. Φραγκουλίδης μας έδωσε επίσημη ανάλυση των αποδοχών των συναδέλφων του, τόσο στα κρουαζιερόπλοια, όσο και στα ακτοπλοϊκά επιβατηγά. Aπό τα στοιχεία αυτά προκύπτουν τα εξής:
    Oι συνολικές μηνιαίες καθαρές αποδοχές εργαζόμενου στα κρουαζιερόπλοια θαλαμηπόλου ανέρχονται σε 2.065 ευρώ. Mε δεδομένο ότι ο μέσος όρος ναυτολόγησης είναι 7 μήνες, οι ετήσιες αποδοχές του φτάνουν τα 14.445 ευρώ. Tο ποσόν αυτό διαιρούμενο με το 14, γίνεται 1.031 ευρώ. Για τους εργαζόμενους στην ακτοπλοϊα, το αντίστοιχο ποσό ανέρχεται σε 821 ευρώ, επισημαίνει ο κ. Φραγκουλίδης. Aλλά και ο προηγούμενος πρόεδρος των θαλαμηπόλων, Γερ. Mελέτης, καταφέρεται κατά του YEN ως εξής: «Διαψεύδω δημόσια τον υπουργό, ως προς τις αμοιβές των συναδέλφων μου. Tον καταγγέλλω για τα ψεύδη που αράδιασε, προσπαθώντας να δημιουργήσει εντυπώσεις».
    ΠΗΓΗ:ΕΘΝΟΣ

  7. #7
    Εγγραφή
    Jan 2005
    Περιοχή
    Αθήνα - Νάξο - Άνδρο
    Μηνύματα
    4.983

    Προεπιλογή Δρομολόγια Πλοίων (press)

    18-02-2006

    Τις μεσημβρινές ώρες σήμερα, ομάδα 25 περίπου ατόμων αποτελούμενη από μέλη του Εργατικού Κέντρου Ρόδου και δύο εκπροσώπους της Π.Ν.Ο., εισήλθε στο χώρο του λιμένα Ρόδου για να παρεμποδίσει την φόρτωση του Ε/Γ-Ο/Γ ‘’ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΣ ΠΡΑΙΝΤ’’, η οποία αποχώρησε αργότερα και το πλοίο εκτέλεσε το δρομολόγιο του στην προγραμματισμένη ώρα (14.30) για Σύμη – Κω – Κάλυμνο.
    Το ίδιο πλοίο εκτέλεσε επίσης, σήμερα, προγραμματισμένα δρομολόγια από Κάλυμνο για Κω – Σύμη - Ρόδο, την 07.50 ώρα και από Κω για Κάλυμνο, την 17.05 ώρα.
    Επίσης, το Ε/Γ-Ο/Γ ‘’ΙΟΝΙΑΝ ΣΤΑΡ’’ εκτέλεσε δρομολόγια από Ζάκυνθο για Κυλλήνη, την 08.00 ώρα και από Κυλλήνη για Ζάκυνθο, την 14.10.
    Το Ε/Γ-Ο/Γ ‘’ΣΚΟΠΕΛΙΤΗΣ ΕΞΠΡΕΣ’’, την 15.20 ώρα, από Νάξο για Αμοργό - Ηρακλειά – Σχοινούσα –Κουφονήσια – Δονούσα – Αιγιάλη – Κατάπολα – Νάξο.
    Στη γραμμή Σύμη – Ρόδος εκτέλεσαν δρομολόγια το Ε/Γ-Ο/Γ ‘’ΠΡΩΤΕΥΣ’’ την 06.00 και την 18.30 ώρα και το Ε/Γ-Υ/Γ ‘’ΑΙΓΛΗ’’ την 09.00 και την 15.00 ώρα. Ακόμη, το Ε/Γ-Ο/Γ ‘’ΠΡΩΤΕΥΣ’’ εκτέλεσε, την 08.40 ώρα, κυκλικό ταξίδι για Ρόδο – Μεγίστη – Ρόδο.

    Επίσης απέπλευσαν τα πλοία:
    • Ε/Γ-Ο/Γ ‘’ΟΛΥΜΠΙΟΣ ΑΠΟΛΛΩΝ’’ από Κάλυμνο για Μαστιχάρι Καλύμνου στις 07.00, 12.45 και 16.00 ώρες και από Κω για Κάλυμνο στις 09.05, 14.00 και 17.15 ώρες.
    • Ε/Γ ‘’ΚΑΛΥΜΝΟΣ ΝΤΟΛΦΙΝ’’ από Κάλυμνο για Μαστιχάρι Καλύμνου στις 14.30 και 17.40 ώρες.
    • Ε/Γ-Ο/Γ ‘’ΝΗΣΟΣ ΚΑΛΥΜΝΟΣ’’ από Κάλυμνο για Αστυπάλαια – Κάλυμνο, την 07.00 ώρα.
    • Ε/Γ ‘’ΝΗΣΟΣ ΨΕΡΙΜΟΣ’’ από Κάλυμνο για Ψέριμο, την 07.40 ώρα.
    • Ε/Γ ‘’ΑΓΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ’’ από Νίσυρο για Κω – Νίσυρο, την 07.00 ώρα.
    • Ε/Γ ‘’ΛΑΜΠΗ 2’’ από Πάτμο για Αρκιούς – Μαράθι – Λειψούς – Πάτμο, την 10.00 ώρα.
    • Ε/Γ ’’ΧΡΥΣΗ’’ από Φούρνους για Θύμαινα - Χρυσομηλιά – Καρλόβασι – Φούρνους, την 07.30 ώρα.


    Τέλος στις προγραμματισμένες ώρες εκτελέστηκαν τα δρομολόγια στις γραμμές:
    • Ρίο - Αντίρριο
    • Αίγιο – Αγ. Νικόλαος
    • Πούντα – Ελαφόνησος
    • Ληξούρι – Αργοστόλι
    • Πάρος – Αντίπαρος
    • Κύμη – Σκύρος
    • Παλαιόχωρα – Σούγια – Αγ.Ρουμέλη – Σφακιά – Λουτρό
    • Γλύφα – Αγιόκαμπος
    • Ουρανούπολη – Δάφνη
    • Ουρανούπολη –Αγία ¶ννα
    • Ερέτρια – Ωρωπός
    • Αγ.Στέφανος Κέρκυρας – Διαπόντιοι Νήσοι και
    • Νυδρί - Μεγανήσι.
    www.yen.gr

  8. #8

    Προεπιλογή

    Τριτο 48ωρο για την απεργια της Π.Ν.Ο. Τα νεοτερα απο το site της ΕΡΤ www.ert.gr



    Πηγή: ΝΕΤ - ΑΠΕ

    Συνεχίζουν για άλλες 48 ώρες την απεργία τους οι ναυτεργάτες και τα πλοία θα παραμείνουν δεμένα στα λιμάνια μέχρι την Τετάρτη τα ξημερώματα. Την απόφαση αυτή πήραν σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε νωρίτερα η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία και άλλες ναυτεργατικές οργανώσεις. Αυτήν την ώρα αντιπροσωπεία των ναυτεργατών συναντάται με τον υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας. Στα λιμάνια όλης της χώρας παραμένουν ακινητοποιημένα εκατοντάδες φορτηγά με ευπαθή εμπορεύματα προκαλώντας την αγανάκτηση των οδηγών αλλά και των παραγωγών. Συνωστισμός φορτηγών αυτοκινήτων παρατηρείται και στα λιμάνια του Μπάρι και της Αγκόνα, στην Ιταλία όπου υπάρχουν νταλίκες με προορισμό τα λιμάνια της Πάτρας και της Ηγουμενίτσας.

    [SIZE=6][COLOR=blue][COLOR=blue][FONT=Arial][SIZE=4]Γιατρέ μου....τα βλέπώ ΟΛΑ μπλε!!![/SIZE][/FONT]
    [/COLOR][/COLOR][/SIZE]

  9. #9
    Εγγραφή
    Jan 2005
    Περιοχή
    Αθήνα - Νάξο - Άνδρο
    Μηνύματα
    4.983

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Spyros
    Τριτο 48ωρο για την απεργια της Π.Ν.Ο. Τα νεοτερα απο το site της ΕΡΤ www.ert.gr


    Αρχίζουν και γίνονται δύσκολα τα πράγματα .

  10. #10
    Εγγραφή
    Apr 2005
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Μηνύματα
    913

    Προεπιλογή Πολιτική επιστράτευση ναυτεργατών

    Μετά την πολιτική επιστράτευση των απεργών ναυτεργατών που αποφάσισε τα ξημερώματα η κυβέρνηση, από το Λιμάνι της Μυτιλήνης αναχώρησαν τα πλοία Παναγία Κρημνιώτισσα και Μυτιλήνη φορτωμένα με τα φορτηγά αυτοκίνητα που εδώ και 6 ημέρες παρέμεναν στο Λιμάνι έμφορτα με ευπαθή προϊόντα. Το πρώτο αναχώρησε στις 6.30 το πρωί και το δεύτερο δύο ώρες αργότερα με προορισμό τη Χίο και τον Πειραιά. Επίσης κανονικά εκτελείται το δρομολόγιο Χίου – Ψαρών ενώ το Εξπρές Σαντορίνη αναχώρησε το πρωί από το Λιμάνι της Σάμου για Ικαρία και Πειραιά. «Να πρυτανεύσει η λογική προκειμένου να γίνει ο εφοδιασμός των νησιών μας με προϊόντα και καύσιμα από το Λιμάνι του Πειραιά και της Ραφήνας» ζήτησε σε δηλώσεις του στο σταθμό μας ο Υπουργός Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Αριστοτέλης Παυλίδης.

    Πηγή: ΕΡΑ Βορείου Αιγαίου

Σελίδα 1 από 27 12311 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε απαντήσεις
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τις αναρτήσεις σας
  •  
  • BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας