Εμφάνιση αποτελεσμάτων σε εξέλιξη 1 έως 9 από 9

Θέμα: windrider 17

  1. #1

    Προεπιλογή windrider 17

    Είδα αυτό το trimaran: http://www.hydroaction.gr/windrider_17.php πως σας φαίνεται?Οντως κάνει για μικρή εκδρομική χρήση όπως λέει το site?Επίσης επειδεί είμαι τελείως άσχετος και δεν έχω κάνει καν ιστιοπλοοία πιστεύετε οτι θα έχω πρόβλημα να αρχίσω με κάτι τέτοιο?Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις σας!

  2. #2
    Εγγραφή
    Mar 2009
    Περιοχή
    Βορ. Προάστεια
    Μηνύματα
    1.070

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από vasilis1987 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Είδα αυτό το trimaran: http://www.hydroaction.gr/windrider_17.php πως σας φαίνεται?Οντως κάνει για μικρή εκδρομική χρήση όπως λέει το site?Επίσης επειδεί είμαι τελείως άσχετος και δεν έχω κάνει καν ιστιοπλοοία πιστεύετε οτι θα έχω πρόβλημα να αρχίσω με κάτι τέτοιο?Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις σας!
    Καταρχήν καλως ήρθες στον κόσμο των πολυκάρινων.
    Εξαρτάτε πως εννοείς τις μικρές εκδομικές εξορμίσεις (εγώ ξέρω άτομα που με καγιάκ ταξιδεύουν μέρες).
    Δυο άτομα με σλιπινκγ μπάγκ για παραλία και λίγα τρόφιμα άνετα ταξιδεύουν ένα σαββατοκύριακο.
    Επίσης το τριμαράν που διάλεξες, πιστεύω είναι το ιδανικό για αρχάριους γιατί σηκώνει λάθη και δεν ντελαπάρει εύκολα όπως ένα καταμαράν.
    Επίσης επειδή η θέση του skipper είναι σταθερή, το σκάφος κυβερνάτε και με τα δύο χέρια στις σκοττες και με τα πόδια μόνο στίβεις το τιμόνι.
    Πιο εύκολο δεν γίνεται.
    Καλή επιλόγη σου εύχομαι.
    http://sailandunder.blogspot.gr/
    Sail and Under Adventures

  3. #3

    Προεπιλογή