Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων σε εξέλιξη 1 έως 10 από 15

Θέμα: Ισμήνη [Sea Nymph, S.Raissis, Ismene, Helly, Marigo, Irini]

  1. #1

    Προεπιλογή Ισμήνη [Sea Nymph, S.Raissis, Ismene, Helly, Marigo, Irini]

    Η αγγελια αυτη ειναι απο τις 20 Ιουνιου 1907, μολις ειχε ελθει το Ισμηνη στην Ελλαδα! Αποδεικνυει την υπαρξη ενος αγνωστου πρωτου πλοιοκτητου, του Γεωργιου Γρωμανν, πριν το πλοιο περασει στην εταιρεια McDowall & Barbour

    19070620 Ismene.jpg
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Nicholas Peppas : 07-06-2013 στις 20:39

  2. #2

    Προεπιλογή Ατμοπλοια Αξελου

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Nicholas Peppas Εμφάνιση μηνυμάτων
    ISMENE and AFOVOS Part 2

    In 1927 (not 1928 as noted in Miramar, etc), Ismene was bought by Yannoulatos and became Afovos
    .................
    And here is an ad from June 25, 1927 showing her in the routes Chios, Mytilene and then Chalkida, Volos, Thessaloniki teh same week!
    .....
    Για μικρο χρονικο διαστημα στις αρχες του 1927, το πλοιο Ισμηνη ανηκε στην Βολιωτικη Ατμοπλοια Αξελου. Εδω δρομολογια απο τις 28 Ιανουαριου και 17 Φεβρουαριου 1927

    19270128 Ismene.jpg

    19270217 Ismene.jpg

  3. #3
    Εγγραφή
    Dec 2007
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    9.633

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Nicholas Peppas Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για μικρο χρονικο διαστημα στις αρχες του 1927, το πλοιο Ισμηνη ανηκε στην Βολιωτικη Ατμοπλοια Αξελου. Εδω δρομολογια απο τις 28 Ιανουαριου και 17 Φεβρουαριου 1927

    19270128 Ismene.jpg

    19270217 Ismene.jpg
    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Nicholas Peppas Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η αγγελια αυτη ειναι απο τις 20 Ιουνιου 190, μολις ειχε ελθει το Ισμηνη στην Ελλαδα! Αποδεικνυει την υπαρξη ενος αγνωστου πρωτου πλοιοκτητου, του Γεωργιου Γρωμανν, πριν το πλοιο περασει στην εταιρεια McDowall & Barbour

    19070620 Ismene.jpg
    Το ΙΣΜΗΝΗ του Γεωργιου Γρωμανν (ή με λατινικά Grohman) ήταν διαφορετικό πλοίο. Είχε ναυπηγηθεί το 1878 ως το φορτηγό SEA NYMPH και όταν περιήλθε σε έλληνες το 1906 μετονομάστηκε Σ.ΡΑΪΣΣΗΣ. Το 1907 το πήρε ο Γρώμανν που ήταν ο διευθυντής των γαλλικών μεταλλείων Σερίφου και Λαυρίου, και το ονόμασε ΙΣΜΗΝΗ δίνοντας του το όνομα της γυναίκας του.
    Γύρω στο 1919 το πλοίο πέρασε στα χέρια της Ανατολικής Ατμοπλοϊας Θαλ. Μεταφορών του Α. Κάπαρη, ενώ πιθανώς να πέρασε και από την Ατμ. Βαγιάνη.
    Αργότερα πέρασε στα χέρια της Ατμοπλοϊας Στάμου Αξελού και το 1931 σε κάποιους αδελφούς Φούσκα.
    Βυθίστηκε το Σεπτέμβριο του 1944 στο Γαύριο από αεροπορικό βομβαρδισμό και ενώ είχε πέσει στα χέρια των γερμανών που το είχαν μετονομάσει HELLY.

    και το σχετικό απόσπασμα από το Lloyd's Register
    ismene 2.jpg

  4. #4

    Προεπιλογή

    Πολυ ενδιαφερον

    Η γνωμη μου ειναι οτι θα επρεπε να φταιξεις ενα καινουριο θεμα και να μεταφερεις αυτα για το μικρο πλοιο Ισμηνη εκει. Βεβαια ηταν και επιβατηγο οπως δειχνουν τα δρομολογια του Αξελου. Οσο για τον Φουσκα, καπου το εχω δει το ονομα αλλα δεν θυμουμαι τιποτε τωρα

  5. #5
    Εγγραφή
    Dec 2007
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    9.633

    Προεπιλογή

    Mιας και το πρώτο Ισμήνη απέκτησε το "σπίτι" του, ας δούμε και ένα ατυχηματάκι που είχε το Μάϊο του 1908.

    ISMENE 5-08.jpg

    Σχετικά με το τέλος του πλοίου, υπάρχουν αρκετά στοιχεία εδώ. Ο Κώστας Θωκταρίδης γράφει σχετικά:

    Σχετικά με το ΕΛΛΗ από το βιβλίο του ΝΤΟΥΝΗ Αʼ τόμος στην σελίδα 216 αναφέρει τα εξής στοιχεία :

    ΕΛΛΗ
    Δεξαμενόπλοιο ατμόπλοιο ΕΛΛΗ (πρώην ΙΣΜΗΝΗ, πρ. ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ ΡΑΪΣΗΣ, πρ. SEA NYMPH), νηολογίου Πειραιώς 99,
    ολικ. χωρητ. 314 κόρων και καθ. 129 κόρων, μήκους 120 ποδών, ναυπηγήσεως του 1878 στα ναυπηγεία LESLIE AND CO. του NEWCASTLE. Εκινείτο με δικύλινδρη παλινδρομική μηχανή με ιπποδύναμη 49 ΝΗΡ και ανήκε στο Σταμάτιο Αξελό.
    Το πλοίο το Σεπτέμβριο του 1944, ευρισκόμενο στο Γαύριο της ¶νδρου με πλοίαρχο το Γεώργιο Καλαφάτη,
    βομβαρδίστηκε από αγγλικό αεροπλάνο και βυθίστηκε με αποτέλεσμα να απολεστεί ο λιπαντής Θεόδωρος Τρεχαντήρας
    και να τραυματιστεί ο πλοίαρχος.
    Tο πλοίο έμφορτο με 250 τόνους πετρέλαιο, 15 τόνους πυρομαχικά και 3 μοτοσικλέτες,
    είχε αποπλεύσει από τον Πειραιά για τη Θεσσαλονίκη,
    είχε αγκυροβολήσει στο Γαύριο όταν δέχτηκε την επίθεση περί ώρα 15.00 της 19ης Σεπτεμβρίου 1944.
    Αν και o δύτης στο theabyss επιμένει πως είναι το ΕΛΛΗ, προσωπικά θεωρώ οτι το ναυάγιο που εντοπίστηκε στο Κόρθι δεν είναι αυτό και οτι ο Ντούνης έχει δίκιο που αναφέρει το Γαύριο. Εξάλλου υπάρχει και σχετική φωτογραφία που δείχνει το ναυάγιο στο Γαύριο, όπου οι πιτσιρικάδες πηγαίναν και το χρησιμοποιούσαν για να κάνουν μακροβούτια!

  6. #6

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Ellinis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Mιας και το πρώτο Ισμήνη απέκτησε το "σπίτι" του, ας δούμε και ένα ατυχηματάκι που είχε το Μάϊο του 1908.

    ISMENE 5-08.jpg

    ......
    Πολυ ωραια πραγματα... Παρετηρησες το δευτερο ονομα Σεριφοςσμηνη-Σεριφος οπως στο Σιφνος-Ευβοιατου Σερπιερη);

    Αμ δεν πηγες στην επομενη ημερα να διαβασεις τις περιπετειες του Ισμηνη−Σεριφος.... Εξω απο την Χαλκιδα στις 15 Μαιου 1908

    19080515 Ismini.jpg

  7. #7

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Nicholas Peppas Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για μικρο χρονικο διαστημα στις αρχες του 1927, το πλοιο Ισμηνη ανηκε στην Βολιωτικη Ατμοπλοια Αξελου. Εδω δρομολογια απο τις 28 Ιανουαριου και 17 Φεβρουαριου 1927

    19270128 Ismene.jpg

    19270217 Ismene.jpg
    Και εδω μια ανακοινωση στις 12 Μαιου 1927 οταν το πλοιο δεν ηταν πια στα χερια της Ατμοπλοιας Αξελου αλλα απλως πρακτορευοταν απο τον Αχη.. Ισως λιγο πριν απο το τελος του σαν επιβατηγο

    19270512 Ismini.jpg

  8. #8

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Ellinis Εμφάνιση μηνυμάτων
    .......

    Αν και o δύτης στο theabyss επιμένει πως είναι το ΕΛΛΗ, προσωπικά θεωρώ οτι το ναυάγιο που εντοπίστηκε στο Κόρθι δεν είναι αυτό και οτι ο Ντούνης έχει δίκιο που αναφέρει το Γαύριο. Εξάλλου υπάρχει και σχετική φωτογραφία που δείχνει το ναυάγιο στο Γαύριο, όπου οι πιτσιρικάδες πηγαίναν και το χρησιμοποιούσαν για να κάνουν μακροβούτια!
    Διαβαστε και αυτο που βρηκα εδω http://www.theabyss.gr/community/index.php?topic=3651.0
    Εντοπιστηκε και ταυτοποιηθηκε απο ομαδα δυτων νοτιοανατολικα της Ανδρου και σε βαθος −28 μετρων το δεξαμενοπλοιο ατμοπλοιο ΕΛΛΗ που βυθιστηκε απο βομβαρδισμο αγγλικων αεροπλανων Beaughfighter τον Σεπτεμβριο του 1944.
    Το επιταγμενο απο τους Γερμανους βαπορι(πρωην ΙΣΜΗΝΗ, ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ ΡΑΙΣΗΣ, SEA NYMPH) ηταν φορτωμενο με 250 τονους πετρελαιου,50 τονους πυρομαχικων και 3 μοστοσυκλετες.Κατα την επιθεση σκοτωθηκε ο λιπαντης και τραυματιστηκε ο πλοιαρχος και οι 2 Ελληνες.
    Συμφωνα με τα μεχρι σημερα στοιχεια το βαπορι ηταν βυθισμενο στο Γαυριο της Ανδρου αλλα οπως πολλες πληροφοριες κατα την διαρκεια πολεμου δεν ειναι ακριβης ετσι και σε αυτη την περιπτωση βρεθηκε στην αλλη πλευρα του νησιου.
    Απο το ναυαγιο συμφωνα με πληροφοριες αφαιρεθηκε η υπερκατασκευη,η μηχανη και η προπελα καπου στο 1970.Το υπολοιπο σκαρι ειναι στον βυθο οπως και οι αγκυρες του.
    Ολο το καταστρωμα ειναι γεματο βαρελια καυσιμων καθως και πυρομαχικα και βληματα ολων των τυπων και διαμετρηματων κατι που πιθανον να το καθιστα επικινδυνο εστω και αν εχουν περασει τοσα χρονια.

  9. #9
    Εγγραφή
    Dec 2007
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    9.633

    Προεπιλογή

    Νίκο, το ναυάγιο που περιγράφει ως ΕΛΛΗ ο αυτοδύτης δεν είναι το πλοίο μας. Αν θυμάμαι καλά τον διορθώνει στην ίδια ιστοσελίδα και ο Κώστας Θωκταρίδης.
    Το ναυάγιο του ΕΛΛΗ ανελκύστηκε και ρυμουλκήθηκε γύρω στο 1952. Μέχρι τότε οι πιτσιρικάδες του λιμανιού κολυμπούσαν ως εκεί και κάνανε βουτιές από το ναυάγιο. Το τι απέγινε μετά την ανέλκυση δεν είναι απόλυτα σίγουρο. Έχω κάποιες πληροφορίες αλλά πρέπει να τις διασταυρώσω...

  10. #10

    Προεπιλογή S. Raissis (1906-1907)

    Here is a rather rare advertisement of the schedules of this ship under the name S. Raissis (only one year 1906-1907) from the Piraeus newspaper Sphaira of August 12, 1906. The usual schedule of upper Cyclades...

    19060812 S Raisis Sphaira.jpg

    Also http://www.tynebuiltships.co.uk/S-Sh...nymph1878.html

    And from Miramar

    Name: SEA NYMPH Year: 1878
    Type: Cargo ship Launch Date: 14.10.78
    Flag: GBR Date of completion: 20.11.78

    Tons: 227 Link: 1491
    DWT: Yard No: 198
    Length overall: Ship Design:
    LPP: 36.7 Country of build: GBR
    Beam: 6.3 Builder: Leslie
    Material of build: I Location of yard: Hebburn

    Subsequent History: 06 S.RAISSIS - 07 ISMENE - 44 HELLY
    Disposal Data: ac/b Gavrion 9.44
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Nicholas Peppas : 24-12-2012 στις 18:40

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε απαντήσεις
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τις αναρτήσεις σας
  •  
  • BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας