Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων σε εξέλιξη 1 έως 10 από 11

Θέμα: Norwegian Epic

Προεπιλογή Norwegian Epic

Hi

Here is a pic of Norwegian Epic off Miami on 29/01/2011.

EnjoyIMG_5914b.jpg
    http://raflucgr.ra.funpic.de
    Ferries and Cruise ships

Περιοχή
    Πάτρα

Προεπιλογή

Thank you raflucgr for this wonderful photo!!

Περιοχή
    Gibraltar

Προεπιλογή Norwegian Epic

If only the ship was as wonderful as the photo ! Its like a coloured shoebox

It should be called "HORROR OF THE SEAS"

Henry.

Προεπιλογή ?????

Is this a shoebox?Is this a circus?Is this a joke??

No!!It is the future of cruise ships...:shock:

They spend money to build this ugly thing??? In my opinion it's a thing not a ship...

I hope the next trip of this thing should be around the world to make the other sailors laughing...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BULKERMAN : 10-02-2011 στις 18:41

Προεπιλογή

And I can ensure you that she looks even uglier when one sees her for real. In addition, this picture clearly depicts one of the best angles to look at her, her stern is just terrible. Even the crew of the Celebrity Eclipse was laughing when it came to talk about the exterior design of this beast.

Cheers
    Ferries and Cruise ships

Προεπιλογή

Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από raflucgr Εμφάνιση μηνυμάτων
    And I can ensure you that she looks even uglier when one sees her for real. In addition, this picture clearly depicts one of the best angles to look at her, her stern is just terrible. Even the crew of the Celebrity Eclipse was laughing when it came to talk about the exterior design of this beast.

Cheers

Ι don't know what the designer was thinking...Maybe drunk?? Maybe two ships in one??

If we want to talk seriously,these are bad news for the future of the ships design!!

Προεπιλογή

Fortunately she will be a one-off, since NCL cancelled their order for her sistership. I assume that the new management realized how unappealing the Epic is.
    Ferries and Cruise ships

Περιοχή
    Gibraltar

Προεπιλογή

I think the reason they cancelled the second order was because of the enormous cost as they don't really care how appealing or unappealing the ships look externally. All they are interested in is how much revenue they can generate and fill the ship with as many profit making public rooms, gadgets and entertainment as possible! Sad but thats how the industry works nowadays.

Henry.

Περιοχή
    Αθήνα - Ν. Σμύρνη

Προεπιλογή

Ειλικρινά , αυτό το ΠΡΑΓΜΑ ονομάζεται πλοίο.
    Θα συμφωνήσω απόλυτα με τι φίλο Henry ν δε κάνω λάθος το ονόμασε πολύχρωμο κουτί παπουτσιών

Προεπιλογή

Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από BEN BRUCE Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μην ξεχνας αποστολε και norwegian epic για εμενα η κορωνιδα της ασχημια και της υπερεκμεταλευσης
    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Aquaman Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το Norwegian Epic θα επρεπε να λεγεται Norwegia Tragic!
    Δεν νομίζω ότι μπορεί οποιοσδήποτε .....βαπορολάτρης να βρει το παραμικρό όμορφο στοιχείο στην εμφάνιση του NORWEGIAN EPIC. Ίσως βέβαια μετά από καμμία σαρανταριά χρόνια, σε κάποιο αντίστοιχο φόρουμ, οι τότε συμπάσχοντες να το χαρακτηρίζουν ως πανέμορφο και ...all time classic !!! Ωστόσο θα συμφωνήσω απόλυτα με όσα είχε γράψει πριν αρκετό καιρό ο Henry Casciaro :

Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Henry Casciaro Εμφάνιση μηνυμάτων
    I think the reason they cancelled the second order was because of the enormous cost as they don't really care how appealing or unappealing the ships look externally. All they are interested in is how much revenue they can generate and fill the ship with as many profit making public rooms, gadgets and entertainment as possible! Sad but thats how the industry works nowadays.
    Και θα συμπληρώσω ότι αντίστοιχα και τους επιβάτες του, ελάχιστα έως και καθόλου υποθέτω τους απασχολούν οι ναυπηγικές του γραμμές, τουλάχιστον σε σχέση με το κόστος και τα λιμάνια - προορισμούς της κρουαζιέρας, τις υπηρεσίες και τις επιλογές διασκέδασης που διαθέτει το πλοίο, και το πόσο ...τεράστιο και επιβλητικό είναι για να το δείχνουν πριν ή μετά με καμάρι στους φίλους τους. Ας μην ξεχνάμε και κάτι βασικό, ότι δηλαδή αυτές τις σύγχρονες πλωτές πολυκατοικίες, δεν τις επιλέγουν για την κρουαζιέρα τους μεγιστάνες ή εκατομμυριούχοι, αλλά ως επί το πλείστον άνθρωποι "μεσαίας οικονομικής δυνατότητας" που πιθανότατα η κρουαζιέρα που θα κάνουν θα είναι και η μοναδική στην ζωή τους.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Espresso Venezia : 25-08-2013 στις 00:30

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

• Δεν μπορείτε να αναρτήσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε απαντήσεις
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τις αναρτήσεις σας
  •  
  • BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας