Σελίδα 1 από 98 1231151 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων σε εξέλιξη 1 έως 10 από 974

Θέμα: Σαπφώ [Sappho, Spero, Santorini 3]

  1. #1
    Εγγραφή
    Apr 2005
    Περιοχή
    Πατήσια
    Μηνύματα
    1.834

    Προεπιλογή Σαπφώ [Sappho, Spero, Santorini 3]

    Το ιστορικό καράβι της γραμμής Πειραιάς-Χίος-Μυτιλήνη.
    ¶ρχισε να ναυπηγήται το 1966 στα ναυπηγεία Camell Laird Shipsbuilders, στο Birkenhead της Αγγλίας, με αριθμό 1322.
    Οι διαστάσεις του ήταν 138,47 x 20,78 x 5,33 m.
    Οι μηχανές του ήταν Wartsila-Sulzer 12V32 και η ταχύτητα του 18 kn.
    Επαιρνε 1200 επιβάτες, τους 500 περίπου κοίμιζε σε κρεβάτια και 100 αυτοκίνητα.
    Καθελκύστηκε τον Μάιο του 1966 και τον Αύγουστο του ιδίου έτους, άρχισε δρομολόγια Hull - Goteborg - London, για λογαριασμό της Ellerman Wilson Line,με το όνομαSPERO,μέχρι το 1972, οπου μεταδρομολογήθηκε Hull - Gοteborg και Hull - Zeebrugge.
    Το 1973 (26/4), κατέβηκε Ελλάδα αγορασμένο απο την Maritime Company of Lesvos, πήρε το όνομα ΣΑΠΦΩ και μετά απο δύο μήνες και χωρίς ιδιαίτερες μετασκευές, δρομολογήθηκε Πειραιά-Χίο-Μυτιλήνη. γραμμή τη οποία υπηρέτησε συνεπέστατα, μέχρι το 2002, που πουλήθηκε στην εταιρεία Carra and Pontikos, μετονομάσθηκε SANTORINI 3 και έφυγε για Κένυα, οπου δρομολογήθηκε Kenya - Tanzania.
    Το 2004 με το όνομα SANTORI, έφυγε για Alang στην Ινδία για διάλυση.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη xara : 29-07-2007 στις 04:02
    [I]"Δύο πράγματα είναι αιώνια, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αν και δεν είμαι σίγουρος για το πρώτο."[/I]
    [B]Αινστάιν[/B]

    [IMG]http://smiley-msn.com/Gif-Anime/Vehicules/Bateaux//38-Smiley-msn.com-Bateaux.gif[/IMG]

  2. #2
    Εγγραφή
    Apr 2005
    Περιοχή
    Πατήσια
    Μηνύματα
    1.834

    Προεπιλογή ΕΓ/ΟΓ ΣΑΠΦΩ


    M/S SPERO. Vykort från Marko Hänninen samling.


    M/S SAPPHO. © Foto Anders Bergenek.


    M/S SANTORINI 3. © Foto Pieter Inpijn.

    http://www.faktaomfartyg.se/
    [I]"Δύο πράγματα είναι αιώνια, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αν και δεν είμαι σίγουρος για το πρώτο."[/I]
    [B]Αινστάιν[/B]

    [IMG]http://smiley-msn.com/Gif-Anime/Vehicules/Bateaux//38-Smiley-msn.com-Bateaux.gif[/IMG]

  3. #3
    Εγγραφή
    Jan 2006
    Περιοχή
    At Sea
    Μηνύματα
    6.318

    Προεπιλογή

    Ίσως το ομορφότερο πλοίο που αγαπήσαμε... Ίσως γιατι ήταν το μοναδικό που δέν βαριόσουν να ταξιδεύεις και να χαζεύεις στις βόλτες του Πειραιά και της Μυτιλήνης. Παρακαλώ όποιος έχει φώτο του να μου στήλει και δέν θα τον αφήσω ανικανοποίητο. Μόνο για λάτρης του... Η συνημένη φώτο είναι μια απο τις δεκάδες της καθέλκησης
    Συνημένες Εικόνες Συνημένες Εικόνες

  4. #4
    Εγγραφή
    Feb 2007
    Περιοχή
    Pireaus
    Μηνύματα
    1.157

    Προεπιλογή

    Κατσε, κατσε xara! Κανεις ενα μικρο λαθος! Η Spero ειχε 4 μηχανες as built!! Αλλα ας τα παρουμε απο την αρχη.


    Το Spero παραγγελθηκε το φθινοπωρο του 1964 στα ναυπηγεια Cammell-Laird στο Birkenhead, οπου ξεκινησε η κατασκευη του, με hull number 1322. Ηταν η Αγγλικη "συνεισφορα" στην Εngland-Sweden Line. Οι αλλες 2 εταιρειες, εκτος της Ellerman-Wilson Line ηταν η Swedish Lloyd και η Svea Line με τα Saga & Svea αντιστοιχα. Η κατασκευη του κοστισε περιπου 2 εκατομμυρια Αγγλικες λιρες.

    Ηταν πλοιο σχεδιασμενο, για μεταφορα container, αυτοκινητων και επιβατων. Την προωση του σκαφους, ειχαν αναλαβει 4 6κυλινδρες Mirrless-Μοnarch ALSSDMR6, με συνολικη ιπποδυναμη 10920BHP.

    Ειχε μεταφορικη ικανοτητα 408 επιβατων (119 καμπινες), 100 ΙΧ και 100 container. Ειχε 90 ατομα πληρωμα.

    Καθελκυστηκε στις 5-5-1966 και ξεκινησε δρομολογια στη γραμμη Ηull-Goteborg στις 31-8-1966. Το 1972 μεταφερθηκε στη γραμμη Ηull-Zeebrugge τον Απριλη του 1972, μεχρι τελη Γενναρη του 1973, οποτε και παροπλιζεται στο Hull. Αγορασηκε απο την, νεοσυστατη τοτε ΝΕΛ στις 26-4-1973, και αποτελεσε το πρωτο της πλοιο. Μετονομαστηκε σε ΣΑΠΦΩ, ονομα που κρατησε για τα επομενα 30 χρονια, και το εκανε πασιγνωστο σε ολο το Αιγαιο. Ξεκινησε απο το Hull τελη Απριλιου και μετα απο μετασκευη, δρομολογηθηκε απο Πειραια προς Χιο-Μυτιληνη το καλοκαιρι. Η χωρητικοτητα του ειχε αλλαξει στο μεταξυ, ετσι τωρα επαιρνε 1399 επιβατες, ειχε 501 κρεβατια και κουβαλουσε 150 ΙΧ.

    Το 1991, αποφασιζεται η αντικατασταση των κυριων μηχανων του, διοτι αντιμετωπιζαν σοβαρα μηχανικα προβληματα. Ετσι, οι 4 Mirrlees, αντικαθισταται απο 2 Wartsila V12D32 με συνολικη ισχυ 12030 ΒΗΡ. Στις 25 Φλεβαρη 1999, σε ταξιδι προς Β. Αιγαιο, λογο καποιας διαροης σημειωθηκε πυρκαγια στο μηχανοστασιο. Το πλοιο ρυμουλκηθηκε πισω στον Πειραια, οπου και επισκευαστηκε.

    Τον Απριλη του 2002 πουληθηκε στους Ποντικο-Καρα, και μετονομαστηκε σε SANTORINI 3. Δρομολογηθηκε σε γραμμη απο Τανζανια-Κενυα. Λογω της αυξησης της τιμης του πετρελαιου και της μειωμενης κινησης, τελη του 2003 πουληθηκε για scrap στην Ινδια, οπου εφτασε αρχες του 2004, με το ονομα SANTORI....
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Finnpartner_1966 : 15-11-2007 στις 21:38
    [FONT=Arial][SIZE=4]FINNPARTNER (1966) OY Wartsila AB, Helsinki #380[/SIZE][/FONT]

  5. #5
    Εγγραφή
    Jan 2006
    Περιοχή
    At Sea
    Μηνύματα
    6.318

    Προεπιλογή

    Όποιος έχει μεγάλες φώτο του πλοίο άς μου στήλει κάτι... Γιατί οι παλιές αγάπες πάνε στον παράδεισο...

  6. #6
    Εγγραφή
    Feb 2007
    Μηνύματα
    1.493

    Προεπιλογή

    Νομίζω πως όταν αγοράστηκε δεν έγινε καμία προσθήκη η μετασκευή δεν θυμάμαι αν κατα την πρώτη άφιξη του στο λιμάνι της Μυτιλήνης είχε η όχι τα κρένια που χρησίμευαν για να βαζουν conteiners σε ένα μικρό άνοιγμα
    Κατά τη δειάρκεια της μετασκευής του Μυτιλήνη αποφασίστηκε να αλλαχτουν οι μηχανές αν θυμάμαι καλά όχι γιατί αντιμετώπιζαν κάποιο πρόβλημα αλλά γα να μπορέσει να βγάλει μεγαλύτερη ταχύτητα έτσι η ταχύτητα του έφτασε τους 18 κόμβους και απο το 1992 και μετά μαζί με το Μυτιλήνη άλλαξαν τους χρόνους ταξιδιού απο τις 15 τσε βάλε ώρες στις 12-13 ώρες
    Μήπως κάποιου του άρεσει έτσι άσπρο χωρις σινιάλα
    Συνημένες Εικόνες Συνημένες Εικόνες
    [B][COLOR=navy]Ένα μεγάλο πρόβλημα του κόσμου είναι ότι οι βλάκες είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση και οι έξυπνοι γεμάτοι προβληματισμούς[/COLOR][/B]

  7. #7
    Εγγραφή
    Feb 2007
    Περιοχή
    Pireaus
    Μηνύματα
    1.157

    Προεπιλογή

    Τα κρενια αφαιρεθηκαν το 1991/2. Λογικα οταν αλλαξαν τις μηχανες! Kαι τα container, εμπαιναν στο αμπαρι που ειχε στην πλωρη! Νομιζω το ιδιο ηταν και με τα Svea-Saga. Οταν φτιαχνοταν το Spero, τοτε το Αγιο Ετος 1966, η Ellerman-Wilson διαλεξε αυτον τον τυπο μηχανων, διοτι υπηρχαν ανταλλακτικα στο Hull!!! Αντι να βαλουν εστω, Pielstick, που ειχαν τα Svea-Saga, βαλανε Mirrlees!! Πριν την αλλαγη αυτη, τελοσπαντων, η κακομοιρα η Σαπφω εκανε κατι τρελλα ωραρια να φτασει στη Γκασμαδια. Λογικο λοιπον ηταν, να του κανουν την αλλαγη!! Εχω ακουσει ομως, απο ενα Πρωτο μηχανικο στο Αρχαγγελος, οτι δεν γινοταν η σωστη συντηρηση και ειχαν φτασει σε αυτο το χαλια σημειο!

    Καλη η φωτογραφια σου Στεφ, αλλα... Εχεις δει μια παλια καρτ-ποσταλ που εχει μονο μια μπλε ριγα στο πλάι, και ουτε καν την τριηρη στη τσιμινιερα???? Φυσικα εχει τα κρενια ακομα....
    [FONT=Arial][SIZE=4]FINNPARTNER (1966) OY Wartsila AB, Helsinki #380[/SIZE][/FONT]

  8. #8
    Εγγραφή
    Jan 2006
    Περιοχή
    At Sea
    Μηνύματα
    6.318

    Προεπιλογή

    Ε για να καταλαβένουμε και τί λέμε!!!!
    SAPHO THE BEST.JPG
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Apostolos : 29-11-2007 στις 21:01

  9. #9
    Εγγραφή
    Feb 2007
    Μηνύματα
    1.493

    Προεπιλογή

    Ξέρει κανείς να το πλοίο όταν πουλήθηκε στους Καρρά-Ποντικο άλλαξε registry απο τον ελληνικό νηογνώμονα;
    [B][COLOR=navy]Ένα μεγάλο πρόβλημα του κόσμου είναι ότι οι βλάκες είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση και οι έξυπνοι γεμάτοι προβληματισμούς[/COLOR][/B]

  10. #10
    Εγγραφή
    Feb 2007
    Περιοχή
    Pireaus
    Μηνύματα
    1.157

    Προεπιλογή

    Υπαρχει κανενας χειροτερος για να εβαζαν το πλοιο τους που το εβαλαν σε γραμμη στην Αφρικη????
    [FONT=Arial][SIZE=4]FINNPARTNER (1966) OY Wartsila AB, Helsinki #380[/SIZE][/FONT]

Σελίδα 1 από 98 1231151 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε απαντήσεις
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τις αναρτήσεις σας
  •  
  • BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας