Σελίδα 1 από 14 12311 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων σε εξέλιξη 1 έως 10 από 131

Θέμα: Διώρυγα της Κορίνθου (Corinth Canal)

  1. #1

    Προεπιλογή Διώρυγα της Κορίνθου (Corinth Canal)

    Η ιδέα του έργου (στη σύγρονη εποχή γιατί υπήρχε και μια αποτυχημένη προσπάθεια του Νέρωνα με σχεδόν την ίδια χάραξη) προήλθε από την επιτυχία της διώρυγα του Σουέζ που άνοιξε το 1860 και την ανάγκη μεταφοράς των πρώτων υλών από τις αποικίες της Ασίας και της Αφρικής στις βιομηχανικές μητροπόλεις της Δυτικής Ευρώπης. Το έργο είχε μία αποτυχημένη ανάθεση το 1870 και το 1882 η κυβέρνηση Κουμουνδούρου υπέγραψε σύμβαση με τον στρατηγό Turr που είχε εμπλακεί στη διώρυγα του Σουέζ, με τη σύμβαση αυτή το δημόσιο παραχωρούσε τις απαραίτητες εκτάσεις και ο ιδιώτης θα κατασκεύαζε και θα εκμεταλλευόταν τη διώρυγα για 99 χρόνια μετά την ολοκλήρωση της (υπολογιζόταν να ολοκληρωθεί το 1891). Με την κυβερνητική αλλαγή του 1882 η κυβέρνηση Τρικούπη επαναδιαπραγματεύθηκε τη σύμβαση και στη νέα σύμβαση μειώθηκε το πλάτος και αυξήθηκε το βάθος της διώρυγας σε σχέση με τα αρχικά σχέδια. Με την υπογραφή της σύμβασης ο Turr ίδρυσε στο Παρίσι την Ανώνυμη Εταιρεία Societe Internationale du Canal maritime de Corintheμε μετοχικό κεφάλαιο 30.000.000 γαλλικά φράγκα (ή 30.000.000 δραχμές, η ασημένια δραχμή συμμετείχε στην Νομισματική Ένωση της εποχής (!) και είχε ίδια αξία με το ασημένιο γαλλικό φράγκο!). Η κατασκευή ανατέθηκε στη γαλλική κατασκευαστική εταιρεία Societe des Constructions et des Travaux Maritimes.
    Παρόλο που χρησιμοποιήθηκαν τα πιο σύγχρονα μηχανήματα της εποχής και απασχολήθηκε μεγάλος αριθμός εργαζομένων (ενδεικτικά 1.800 εργαζόμενοι το 1883) οι δυσμενής γεωλογία της περιοχής (ρήγματα που συναντούν τη διώρυγα σε οξεία γωνία με τον άξονα) δεν επέτρεψε τη διάνοιξη της διώρυγας μέχρι το 1889 που προέβλεπε ο αρχικός προγραμματισμός. Επίσης η αποτυχία της διάνοιξης της διώρυγας του Παναμά από το Φερδινάρδο Λεσέψ τον σχεδιαστή της διώρυγας του Σουέζ οδήγησε την απαξίωση των μετοχών και την αδυναμία κάλυψης του κόστους του έργου που είχε πολλαπλασιαστεί. Έτσι η Societe Internationale du Canal maritime de Corinthe πτώχευσε και η ελληνική κυβέρνηση στράφηκε σε Έλληνες επενδυτές. Και με τη μεσολάβηση του τραπεζίτη Ανδρέα Συγγρού ιδρύθηκε η Ελληνική Εταιρεία της Διώρυγος της Κορίνθου με μετοχικό κεφάλαιο 5.000.000 φράγκα (ή 5.000.000 δραχμές) και τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις της γαλλικής εταιρείας SocieteInternationaleduCanalmaritimedeCorinthe εκχωρήθηκαν από του εκκαθαριστές της σε αυτή. Η ελληνική εταιρεία ανέθεσε την κατασκευή της διώρυγας στον εργολάβο Α. Μάτσα που πρότεινε αλλαγές στη μελέτη για να μειωθούν οι χωματισμοί. Η διώρυγα ολοκληρώθηκε κι εγκαινιάστηκε το 1893. Οι εξελίξεις στη ναυσιπλοΐα και η γενίκευση της χρήσης του ατμού που επέτρεπε στα πλοία να πλέουν στην ανοιχτή θάλασσα και όχι κοντά στις ακτές και τα μεγάλα λειτουργικά έξοδα οδήγησαν την Ελληνική Εταιρεία της Διώρυγος της Κορίνθου σε πτώχευση το 1906 και κατόπιν πλειστηριασμού τα δικαιώματα της διώρυγας ανέλαβε η Εθνική Τράπεζα που συνέστησε τη Νέαν Ανώνυμον Εταιρείαν της διώρυγας της Κορίνθου η οποία εκμεταλλεύτηκε τη διώρυγα μέχρι το 1980 οπότε παραχωρήθηκε στο Ελληνικό Δημόσιο.
    Η διώρυγα δεν είχε ποτέ την επιτυχία που αναμενόταν αφού δεν μπορούσε να ακολουθήσει την αύξηση του μεγέθους των πλοίων (η διώρυγα του Σουέζ έχει σήμερα πολλαπλάσιο πλάτος από το αρχικό και σχεδιάζεται και διαπλάτυνση της διώρυγας του Παναμά). Επίσης λόγω της δυσμενούς γεωλογίας είχε μεγάλες ανάγκες συντήρησης των πρανών και άρσης καταπτώσεων, μάλιστα έμεινε κλειστή για δύο χρόνια το 1923 λόγω καταπτώσεων.

    Από την ιστορία αυτού του έργου μπορούμε να πάρουμε πολλά διδάγματα.
    α) πόσο επηρεάζουν οι τεχνικές μελέτες και οι μεθοδολογίες κατασκευής ένα τέτοιο έργο
    β) τη σημασία του σωστού χρονικού και οικονομικού προγραμματισμού
    γ) την επιρροή των τοπικών (π.χ. κυβερνητικών αλλαγών) και διεθνών συγκυριών (ας μην ξεχνάμε πως ο όρος παγκοσμιοποίηση προέρχεται από τον 19ο αιώνα με την διακίνηση των κεφαλαίων και των αγαθών στον αποικιοκρατούμενο τότε κόσμο)
    δ) τη σημασία της πρόβλεψης της βιωσιμότητας και της εξέλιξης ενός έργου στον κύκλο της ζωής του.

    Τα εγκαίνια της Διώρυγας
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Παναγιώτης : 04-08-2007 στις 11:24

  2. #2

    Προεπιλογή Χαρακτηριστικά της Διώρυγας

    Η Διώρυγα έχει διεύθυνση 131,5° - 311,5° και τέμνει κατ' ευθεία γραμμή τον Ισθμό της Κορίνθου. Τέμνει το ανώμαλο έδαφος του Ισθμού μέχρι 79 μέτρα πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας.
    Το συνολικό μήκος της Διώρυγας ανέρχεται στα 6.343 μέτρα, εκ των οποίων τα 540 μέτρα καταλαμβάνουν οι προλιμένες Ισθμίας και Ποσειδωνίας.
    Η αφετηρία μετρήσεως βρίσκεται στον άξονα της Διώρυγας σε σταθερό σημείο 83 μέτρα από τους λιμενοβραχίονες Ποσειδωνίας και τελειώνει σε σημείο του άξονα 40 μέτρα από το λιμενοβραχίονα Ισθμίας.
    Το μέγιστο ασφαλές πλάτος της Διώρυγας για τη ναυσιπλοΐα είναι 24.60 μέτρα στην επιφάνεια της θάλασσας και 21 μέτρα στο βυθό. Το βάθος της Διώρυγας ανέρχεται στα 8 μέτρα.
    Το μέγιστο ασφαλές ύψος της Διώρυγας για τη ναυσιπλοΐα περιορίζεται στα 52 μέτρα λόγω της σιδηροδρομικής και της οδικής γέφυρας.

    Πηγή:http://www.periandros.gr/
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Παναγιώτης : 03-08-2007 στις 19:34

  3. #3
    Εγγραφή
    May 2007
    Περιοχή
    Κιατο
    Μηνύματα
    167

    Προεπιλογή

    Μπας και ξερει κανεις τιποτε για το μελλον της ? ,διοτι εμαι εργαζωμενος εκει. www.corinthcanal.com

  4. #4
    Εγγραφή
    Mar 2007
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    1.059

    Προεπιλογή

    ΩΡΑΙΟ ΘΕΜΑ......ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ

  5. #5
    Εγγραφή
    May 2007
    Περιοχή
    Κιατο
    Μηνύματα
    167

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από GiorgosS Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εξάλλου όλοι εσείς που εργάζεστε στη Διώρυγα, αν δε κάνω λάθος ως δημόσιοι υπάλληλοι λογίζεστε, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων που έχουν συμβάσεις ορισμένου χρόνου.
    Όταν είσαι δημόσιος υπάλληλος τι να σου συμβεί ;
    Το πολύ - πολύ να πέσεις κάτω από την καρέκλα απο τον ύπνο (πλάκα κάνω).
    Οχι κανεις λαθος,εγω και πολλοι αλλοι ειμαστε ιδιωτικοι υπαλληλοι πλεον.

  6. #6

    Προεπιλογή

    Επειδή έχουμε αφήσει ένα κενό μετά από το 1980 και για καλύτερη ροή της συζήτησης. Ας δούμε ποιος διαχειρίζεται σήμερα τη διώρυγα:
    Σήμερα τη διαχείριση της Διώρυγας την έχει η κρατική εταιρεία ΑΕ ΑΕΔΙΚ η οποία έχει παραχωρήσει την εκμετάλευση της Διώρυγας στην εταιρέια Περίανδρος ΑΕ, σύμφωνα με την σελίδα της εταιρείας http://www.periandros.gr/:

    "Τον Ιανουάριο του 2001, το Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας πραγματοποίησε διεθνή διαγωνισμό για την ανάδειξη Παραχωρησιούχου ο οποίος θα αναλάμβανε, μέσω Σύμβασης Παραχώρησης, για χρονικό διάστημα τριάντα ετών, την άσκηση και εκμετάλλευση των Δικαιωμάτων της Διώρυγας Κορίνθου. Η εταιρεία Sea Containers Services Ltd. υπέγραψε στις 18.05.2001, μέσω της Περίανδρος Α.Ε., της ελληνικής εταιρείας που ίδρυσε για το σκοπό αυτό, τη Σύμβαση Παραχώρησης για την εκμετάλλευση των δικαιωμάτων Διώρυγας Κορίνθου με την ΑΕΔΙΚ. Η Σύμβαση Παραχώρησης τέθηκε σε ισχύ την 10η Σεπτεμβρίου 2001 και από τότε η ΠΕΡΙΑΝΔΡΟΣ Α.Ε. διαχειρίζεται την Διώρυγα της Κορίνθου καθώς και την ακίνητη περιουσία αυτής.
    Ο αντικειμενικός στόχος της ΠΕΡΙΑΝΔΡΟΣ Α.Ε είναι η ανάπτυξη μιας αναβαθμισμένης, στα παγκόσμια πρότυπα, θαλάσσιας οδού όσον αφορά τις τεχνικές εγκαταστάσεις, την διαθεσιμότητα και την ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών, η οποία θα παρέχει ολοκληρωμένες, αξιόπιστες και αποτελεσματικές υπηρεσίες σε ανταγωνιστικές τιμές με απώτερο στόχο να καταστήσει τη Διώρυγα της Κορίνθου ένα πρότυπο κέντρο εξυπηρέτησης της παγκόσμιας ναυτιλίας."

    Όπως προκύπτει και από την απάντηση του Gioanis13 "παραχωρήθηκαν" κι οι εργαζόμενοι!

    Από ότι φαίνεται από ερώτηση στη Βουλή υπάρχουν διαφωνίες σχετικά με τις υποχρεώσεις συντήρησης της Διώρυγας (για τη συντήρηση έχω αναφερθέι παραπάνω και θα το δούμε αναλυτικά σε μεταγενέστερη απάντηση). Από τα πρακτικά της Βουλής:
    Στην με αριθμό 2748/4-1-07 ερώτηση του Βουλευτή κ. ¶γγελου Μανωλάκη δόθηκε με το υπΆ αριθμ.οικ2/6032/0025/29-1-07 έγγραφο από τον Υφυπουργό Οικονομίας και Οικονομικών η ακόλουθη απάντηση:
    «Απαντώντας στην αναφερόμενη στο θέμα ερώτηση του Βουλευτή κ. ¶γγελου Μανωλάκη, σχετικά με τη διακοπή της διέλευσης της Διώρυγας της Κορίνθου και τη λήψη των αναγκαίων μέτρων προς εξασφάλιση της ομαλής λειτουργίας της, σας γνωρίζουμε σύμφωνα με τα στοιχεία που έθεσε υπόψη μας η ΑΕ ΑΕΔΙΚ, αποκλειστικός μέτοχος της οποίας είναι το Ελληνικό Δημόσιο, τα ακόλουθα:
    1. Δυνάμει της από 18.5.2001 Σύμβασης που καταρτίσθηκε και υπεγράφη επί της προηγούμενης Κυβέρνησης μεταξύ της ΑΕ ΑΕΔΙΚ και της ΑΕ ΠΕΡΙΑΝΔΡΟΣ (Παραχωρησιούχος), έχει παραχωρηθεί στην εν λόγω εταιρεία και για 30 χρόνια, η αποκλειστική εκμετάλλευση των Παγίων και η άσκηση των δικαιωμάτων της Διώρυγας της Κορίνθου. Την υλοποίηση των υποχρεώσεων της Παραχωρησιούχου, αλλά και την εφαρμογή των όρων της Σύμβασης παρακολουθεί η ΑΕ ΑΕΔΙΚ, η οποία σε περίπτωση αθέτησης και παράβασής τους ασκεί τα νόμιμα από την Σύμβαση δικαιώματά της. Στα πλαίσια αυτά, η ΑΕ ΑΕΔΙΚ παρακολουθεί και την συμβατική υποχρέωση της Παραχωρησιούχου για τη συνήθη συντήρηση των πρανών της Διώρυγας και ιδίως την καθημερινή εξυγίανσή τους από ειδικούς τεχνίτες.
    2. Όσον αφορά την αξιοποίηση του συστήματος αυτόματου εντοπισμού των περιοχών του Ισθμού που παρουσιάζουν σημαντική αστάθεια, σας γνωρίζουμε ότι τέτοιο σύστημα δεν υπάρχει ούτε ποτέ υπήρξε και προφανώς συγχέεται με την υποβληθείσα τον Ιανουάριο 2001 από το Πανεπιστήμιο Πατρών προσφορά για εφαρμογή τηλεμετρικής μεθόδου προειδοποίησης του πιθανολογούμενου κινδύνου κατακρημνίσεων, η οποία τελικά δεν υιοθετήθηκε.
    3. Σημειώνεται πάντως ότι οι όποιες ασάφειες ή διαψορετικές ερμηνείες από την Παραχωρησιούχο της Σύμβασης Παραχώρησης, θα εξετασθούν στο ευρύτερο πλαίσιο της πρωτοβουλίας που λαμβάνει εκ νέου η πολιτεία υπό τη σημερινή ηγεσία του Υπουργείου Οικονομίας & Οικονομικών, ως εποπτεύον την ΑΕ ΑΕΔΙΚ και σε συνεργασία μαζί της, πάντα προς το συμφέρον του Δημοσίου.
    Ο Υφυπουργός
    ΠΕΤΡΟΣ ΔΟΥΚΑΣ»
    Η ίδια απάντηση δώθηκε και σε ίδια ερώτηση της Βουλευτού Ασημίνας Ξηροτήρη.

  7. #7

    Προεπιλογή Η συντήρηση της Διώρυγας

    Αναφέρθηκε προηγουμένως ότι η Διώρυγα έχει μεγάλες ανάγκες συντήρησης οπότε και αυξημένα λειτουργικά έξοδα. Ας δούμε αναλυτικά τις ανάγκες αυτές.
    Βυθοκόρηση
    Για να διατηρείται το βάθος της πρέπει να απομακρύνονται με βυθοκόρους (δράγες) οι αποθέσεις από το βυθό.

    Πρόληψη και άρση καταπτώσεων
    Τα πρανή (οι πλευρές) της διώρυγας στο μέσο της έχουν κλίση περίπου 4 προς 1 (για κάθε τέσσερα μέτρα που ανεβαίνουν πάνε ένα προς τα έξω) αρκετά πιο απότομη από από την απαιτούμενη για να είναι ευσταθή. Στη μελέτη της Οδικής γέφυρας (αυτή που περνά σήμερα η Εθνική Οδός) υπολογιστικέ ότι για να είναι πλήρως ευσταθή θα έπρεπε να έχουν κλίση 4 προς 3 (για να αποκλειστεί κάθε κίνδυνος κατάπτωσης). Επίσης το έδαφος που έχει ανοιχτεί η Διώρυγα αποτελείται από μάργες και ψαμμίτη , που έχουν μικρή αντοχή. Έτσι είναι συχνές οι καταπτώσεις και κάποιες μεγάλες (η πιο πρόσφατη την παραμονή της Πρωτοχρονιάς του 2007).
    Για να αποφευχθούν γίνεται συνεχής επιθεώρηση των πρανών και εντοπίζονται οι επισφαλείς περιοχές και "καθαρίζονται" δηλαδή απομακρύνονται τα κομμάτια όπου είναι έτοιμα να πέσουν. Νομίζω ότι για το λόγο αυτό η Διώρυγα κλείνει ένα απόγευμα κάθε εβδομάδα. Προφανώς πρέπει να απομακρύνονται οι καταπτώσεις που δεν μπόρεσαν να προληφθούν. Βέβαια σήμερα υπάρχουν τεχνικές και να στερεώνονται τα πρανή και να συγκρατούνται οι καταπτώσεις ή να εντοπίζονται οι πιθανές καταπτώσεις με κάποιο σύστημα τηλεματικής (έχει προταθεί κάτι τέτοιο όπως φάνηκε από τη συζήτηση στη Βουλή) ώστε να μειωθεί το κόστος αλλά προϋποθέτουν κάποιες επενδύσεις για την εγκατάσταση αυτών των συστημάτων.

    Τα ανοιχτόχρωμα (μπεζ) πετρώματα είναι οι μάργες τα πιο σκούρα ψαμμίτες.

    ¶ρση καταπτώσεων

    Οι φωτογραφίες προέρχονται από το http://www.corinthcanal.com
    Χρησιμοποιήθηκαν στοιχεία από:
    CORINTH CANAL BRIDGES

    Prof Costas ABACOUMKIN, Eupalinos Technical SA
    Nigel RABBETTS, Senior Bridge Engineer, High-Point Rende
    Richard HORNBY, Cleveland Bridge Co (formerly Project Manager, High-Point Rendel)

    παρουσίαση στο Συνέδριο της
    FIB (InternationalFederationforStructuralConcrete (fib), Διεθνής Ομοσπονδία Σκυροδέματος) με θέμα «Κατασκευές από Σκυρόδεμα σε Σεισμικές Περιοχές» που έγινε το Μάιο του 2003.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Παναγιώτης : 07-08-2007 στις 00:03

  8. #8

    Προεπιλογή Περίληψη εργασίας από το 7ο Συμπόσιο Ωκεανογραφίας και Αλιείας Μάιος 2003

    ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΤΟΥ ΠΥΘΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΟΘΑΛΑΣΣΙΩΝ ΠΡΑΝΩΝ ΤΗΣ ΔΙΩΡΥΓΑΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΥΣΤΑΘΕΙΑΣ
    Δ. Σακελλαρίου, Σ. Αλεξανδρή, Π. Νομικού, Π. Γεωργίου, Γ. Ρουσάκης, Π. Ρενιέρης & Β. Παπαδόπουλος
    Εθνικό Κέντρο Θαλασσίων Ερευνών, Τ.Θ. 712, 19013 Ανάβυσσος Αττικής, e-mail: sakell@ncmr.gr (σσ αντικαταστάθηκε από το Ελληνικό ΚΕντρο Θαλασσίων Ερευνών http://www.hcmr.gr/)
    Στην παρούσα εργασία περιγράφονται οι τεχνολογικοί περιορισμοί που παρουσιάστηκαν και τα αποτελέσματα που προέκυψαν από την πρώτη μελέτη της Διώρυγας Κορίνθου με τεχνικές θαλάσσιας γεωλογικής–γεωφυσικής έρευνας, με σκοπό τη διερεύνηση της ευστάθειας του υποθαλάσσιου τμήματος των πρανών. Η Διώρυγα Κορίνθου, μήκους 6 χλμ., πλάτους 24,6μ. στην επιφάνεια της θάλασσας, αρχικού βάθους 8,3μ. και με έντονο, περιοδικά εναλλασσόμενο θαλάσσιο ρεύμα, αποτελεί εντελώς πρωτόγνωρο περιβάλλον για την εφαρμογή των μεθόδων θαλάσσιας γεωφυσικής. Οι εργασίες πεδίου πραγματοποιήθηκαν με το Ω/Κ ΑΙΓΑΙΟ με επιχειρησιακή ταχύτητα 3 κόμβων και τη χρήση διαφορικού GPS. Για τη βυθομετρία του πυθμένα χρησιμοποιήθηκε σύστημα πολυδιαυλικής βυθομέτρησης SEA BEAM 1180 σε δύο συμπληρωματικές καταγραφές. Η ακουστική αποτύπωση πραγματοποιήθηκε με ηχοβολιστή πλευρικής σάρωσης (500kHz) και τη χρήση αυτοσχέδιων τεχνικών. Υποθαλάσσια φωτογράφιση και βιντεοσκόπηση και χαρτογράφηση των κρηπιδότοιχων έδωσε τη δυνατότητα οπτικής επιβεβαίωσης των ακουστικών δεδομένων. Το ελάχιστο βάθος της Διώρυγας σε ορισμένα σημεία είναι 6,5μ. περίπου και το μέγιστο 9μ. Οι αρχικοί κρηπιδότοιχοι διατηρούνται σε συνολικό μήκος 1800μ και 2000μ. στα πρανή Στερεάς Ελλάδας και Πελοποννήσου αντίστοιχα. Σε μήκος 2400μ. σε κάθε πρανές παρατηρήθηκε μερική έως ολική καταστροφή η οποία συνδυάζεται με αντίστοιχη υποχώρηση του υπερθαλάσσιου τμήματος των πρανών, κυρίως στα σημεία τομής με υπάρχοντα ρήγματα. Φαινόμενα υποσκαφής δεν παρατηρήθηκαν. Οι καταστροφές που παρατηρούνται στο επίπεδο της στάθμης της θάλασσας οφείλονται κατά κύριο λόγο στη μεγάλη ταχύτητα διέλευσης των πλοίων και την αντίστοιχη πίεση που εξασκείται στα πρανή από την περιδίνηση του νερού.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Παναγιώτης : 09-08-2007 στις 20:34

  9. #9
    Εγγραφή
    May 2007
    Περιοχή
    Κιατο
    Μηνύματα
    167

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Παναγιώτης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οι καταστροφές που παρατηρούνται στο επίπεδο της στάθμης της θάλασσας οφείλονται κατά κύριο λόγο στη μεγάλη ταχύτητα διέλευσης των πλοίων και την αντίστοιχη πίεση που εξασκείται στα πρανή από την περιδίνηση του νερού.
    Yeapppppppppp :cry::cry::cry: !!!

  10. #10

    Προεπιλογή

    αυτο το γνωριζετε?
    Ο αρχαίος Δίολκος, το περίφημο τεχνικό έργο της αρχαιότητας, έμεινε χωρίς προστασία από την εποχή της ανασκαφής του (~ 1960) μέχρι σήμερα, με αποτέλεσμα το αρχικό τμήμα του να έχει κυριολεκτικά διαλυθεί.

    Έχοντας πλέον στο κατόπι τους τη Δικαιοσύνη, οι "αρμόδιοι" φορείς έχουν αναγκαστεί σε κάποια κινητοποίηση. Παρόλα αυτά, η αναπηρία του Υπουργείου Πολιτισμού συνεχίζεται ως σήμερα και το μνημείο εξακολουθεί να είναι αφημένο στο έλεος της διάβρωσης.

    Σημειώνω ότι θα ήταν παιδαριώδες να προταθεί η συντήρηση και αναστήλωσή του (από τις ζημιές που του έκανε η "προστασία" του Υπουργείου όλα αυτά τα χρόνια), με χρηματοδότηση από την ΕΕ, αλλά οι "αρμόδιοι" δεν είχαν φροντίσει ούτε να είναι ΕΤΟΙΜΟΙ γι' αυτή την αίτηση!!!

    Μπορείτε να υπογράψετε μια διεθνή έκκληση για τη διάσωση και αναστήλωση του Δίολκου, στο

    www.thepetitionsite.com/takeaction/870477005

    H έκκληση έχει βρει ως σήμερα υποστηρικτές σε 81 χώρες του κόσμου.

    ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΗ ΚΑΙ ΣΕ ΦΙΛΟΥΣ !!!

    εικόνες από τη σύγχρονη καταστροφή και τη συνεχιζόμενη εγκατάλειψη του Δίολκου...
    www.in.gr/Reviews/imagegallery.asp?lngR ... emID=57977

Σελίδα 1 από 14 12311 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε απαντήσεις
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τις αναρτήσεις σας
  •  
  • BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας