Σελίδα 1 από 14 12311 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων σε εξέλιξη 1 έως 10 από 134

Θέμα: Δυνατότητα νεων ακτοπλοικών γραμμών από Ραφήνα

  1. #1
    Εγγραφή
    Sep 2008
    Περιοχή
    Χολαργός Αττικής, ¶ρτεμις Αττικής
    Μηνύματα
    138

    Προεπιλογή Δυνατότητα νεων ακτοπλοικών γραμμών από Ραφήνα

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Maroulis Nikos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σύμφωνα με δηλώσεις που έκανε στο ναυτιλία ο πλοιοκτήτης της golden πρόκειτε να επεκταθούν και σε άλλα λιμάνια, Σύρο,Πάρο και Νάξο.
    Σύντομα η συνέντευξη στο n@utilia.gr. ....
    Η Σύρος, η Πάρος και η Νάξος που η απόστασή τους από τη Ραφήνα είναι 20 μίλια πιο κοντά είναι γραμμές-φιλέτα και απαγορευμένες ζώνες για πλοία που δε φέρουν μπλέ αστέρα ή HSW. Αξίζει να σημειωθεί ότι το τελευταίο πλοίο που δεν ήταν BS ή HSW και που αναχώρησε με προορισμό την Πάρο ήταν πριν 13 χρόνια το "ΕΞΠΡΕΣΣ ΣΑΜΙΝΑ" και ως γνωστό δεν έφτασε ποτέ. Εάν λοιπόν ένα πλοίο της Golden Star επιθυμεί (θα ήταν ευχής έργο) να ξεκινήσει δρομολόγια Ραφήνα-Σύρος-Πάρος-Νάξος και Δονούσα Αμοργός ή Ίος ή και Σαντορίνη, με τα αίσχη που λαμβάνουν χώρα σήμερα στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών,θα πρέπει να το κάνει με καθεστώς ετήσιας τακτικής δρομολόγησης και να ξεκινήσει από 1η Νοεμβρίου 2015 ή 2016 κάτι που θα είναι οικονομική εξουθένωση για την Golden Star που δεν έχει την οικονονομική αντοχή να κάνει αυτό που θα κάνoυν (άν θα το κάνουν τελικά) οι Minoan Lines για το Πειραιάς-Χανιά. Εάν ήταν τόσο εύκολο ένα βαπόρι να πιάσει Συροπαροναξία θα το είχε κάνει από το 2011 το "Πηνελόπη Α" και δε θα βρισκόταν σήμερα σε αυτήν την οικτρή κατάσταση. Ας μη γελιόμαστε λοιπόν. Το αβάπτιστο Golden Star θα είναι ο διάδοχος και αντικαταστάτης του Superferry II και ας ευχόμαστε οι Στεφάνου να μας φέρουν κι άλλα πλοία που να βάλουν πλώρη και για άλλα νησιά για το καλό των νησιών μας για το καλό της ακτοπλοϊας μας του τουρισμού μας και της οικονομίας μας.

  2. #2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από karavofanatikos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και εγώ αυτό ακριβώς πιστεύω φίλε ΩΡΙΩΝ! Πάντως το Superferry II μ' ένα χαμηλό ναύλο και καθημερινή πρωινή αναχώρηση από Πειραιά για ΣυροΠαροΝαξία θα προκαλούσε πόλεμο αστέρων!!!
    Φίλε karavofanatike θεωρώ πιθανότερο η γραμμή να ανοίξει απο Ραφήνα και όχι απο Πειραιά. Δε νομίζω να συμφέρει την GSF να ξεκινήσει απευθείας πόλεμο με την BSF, έναν πόλεμο που μάλλον δε θα μπορέσει να κερδίσει σε δρομολόγιο απο Πειραιά. Και μην ξεχνάμε πως είναι και πάγιο αίτημα των νησιών αυτών να ξαναποκτήσουν σύνδεση με τη Ραφήνα.

  3. #3
    Εγγραφή
    Oct 2010
    Περιοχή
    ΠΕΙΡΑΙΑΣ
    Μηνύματα
    8.362

    Προεπιλογή

    Mήπως με μερικές καμπίνες δούμε το SFII,λέω εγώ τώρα, σε καμιά άγονη;;

  4. #4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από vacondios Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η Σύρος, η Πάρος και η Νάξος που η απόστασή τους από τη Ραφήνα είναι 20 μίλια πιο κοντά είναι γραμμές-φιλέτα και απαγορευμένες ζώνες για πλοία που δε φέρουν μπλέ αστέρα ή HSW. Αξίζει να σημειωθεί ότι το τελευταίο πλοίο που δεν ήταν BS ή HSW και που αναχώρησε με προορισμό την Πάρο ήταν πριν 13 χρόνια το "ΕΞΠΡΕΣΣ ΣΑΜΙΝΑ" και ως γνωστό δεν έφτασε ποτέ. Εάν λοιπόν ένα πλοίο της Golden Star επιθυμεί (θα ήταν ευχής έργο) να ξεκινήσει δρομολόγια Ραφήνα-Σύρος-Πάρος-Νάξος και Δονούσα Αμοργός ή Ίος ή και Σαντορίνη, με τα αίσχη που λαμβάνουν χώρα σήμερα στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών,θα πρέπει να το κάνει με καθεστώς ετήσιας τακτικής δρομολόγησης και να ξεκινήσει από 1η Νοεμβρίου 2015 ή 2016 κάτι που θα είναι οικονομική εξουθένωση για την Golden Star που δεν έχει την οικονονομική αντοχή να κάνει αυτό που θα κάνoυν (άν θα το κάνουν τελικά) οι Minoan Lines για το Πειραιάς-Χανιά. Εάν ήταν τόσο εύκολο ένα βαπόρι να πιάσει Συροπαροναξία θα το είχε κάνει από το 2011 το "Πηνελόπη Α" και δε θα βρισκόταν σήμερα σε αυτήν την οικτρή κατάσταση. Ας μη γελιόμαστε λοιπόν. Το αβάπτιστο Golden Star θα είναι ο διάδοχος και αντικαταστάτης του Superferry II και ας ευχόμαστε οι Στεφάνου να μας φέρουν κι άλλα πλοία που να βάλουν πλώρη και για άλλα νησιά για το καλό των νησιών μας για το καλό της ακτοπλοϊας μας του τουρισμού μας και της οικονομίας μας.
    Αν δεν με απατά η μνήμη μου το ΣΑΜΙΝΑ ήταν ήδη στην τότε MFD. Όσο τώρα για το ΣΑΣ...άβυσσος η ψυχή τους!!!
    Πάντως δεν θα βιαζόμουν να ξεγράψω ένα τέτοιο εγχείρημα, ειδικά από Ραφήνα. Μην ξεχνάμε ότι στα πλοία δεν παίζει
    ρόλο μόνο η ηλικία του πλοίου αλλά και οι άνθρωποι...

  5. #5
    Εγγραφή
    Sep 2009
    Περιοχή
    τηνος-σαμος
    Μηνύματα
    65

    Προεπιλογή

    να ερχοταν σε σαμο -ικαρια;;;;;

  6. #6
    Εγγραφή
    Feb 2006
    Περιοχή
    Βόλος, Πειραιάς
    Μηνύματα
    1.999

    Προεπιλογή

    Να ερχοταν ισως Βολο - Σποραδες ?????

  7. #7
    Εγγραφή
    Feb 2006
    Περιοχή
    Βόλος, Πειραιάς
    Μηνύματα
    1.999

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από goofy79 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν δεν με απατά η μνήμη μου το ΣΑΜΙΝΑ ήταν ήδη στην τότε MFD. Όσο τώρα για το ΣΑΣ...άβυσσος η ψυχή τους!!!
    Πάντως δεν θα βιαζόμουν να ξεγράψω ένα τέτοιο εγχείρημα, ειδικά από Ραφήνα. Μην ξεχνάμε ότι στα πλοία δεν παίζει
    ρόλο μόνο η ηλικία του πλοίου αλλά και οι άνθρωποι...
    Ασε που το δρομολογιο ηταν Πειραιας - Παρος - Ναξος - Ικαρια - Σαμος - Πατμος.

  8. #8
    Εγγραφή
    Aug 2008
    Μηνύματα
    854

    Προεπιλογή

    Το σίγουρο είναι ότι πολλά νησιά θα ήθελαν ένα SUPERFERRY στο λιμάνι τους...
    Ευχή και προϋπόθεση είναι να μείνουν ΚΑΙ τα δύο πλοία ενεργά.
    Δεν θα ήταν καθόλου άσχημο όμως να κάνει πρωϊνό Ραφήνα - Τήνο - Μύκονο - Νάξο - Πάρο το New GSF και απογευματινό Ραφήνα - ¶νδρο - Σύρο - Πάρο - Νάξο το SF II...

  9. #9
    Εγγραφή
    Feb 2005
    Μηνύματα
    1.048

    Προεπιλογή

    Καταρχας σιγουρα για μια σεζον θα δουλεψουν μαζι....κατα δευτερον, το βαπορι δεν υπαρχει περιπτωση να μην πιανει Ανδρο το πρωι,παροτι το σεναριο Τ-Μ-Ν-Π ειναι πολυ καλο.....

  10. #10
    Εγγραφή
    Oct 2009
    Περιοχή
    Συρος
    Μηνύματα
    900

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από proussos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το σίγουρο είναι ότι πολλά νησιά θα ήθελαν ένα SUPERFERRY στο λιμάνι τους...
    Ευχή και προϋπόθεση είναι να μείνουν ΚΑΙ τα δύο πλοία ενεργά.
    Δεν θα ήταν καθόλου άσχημο όμως να κάνει πρωϊνό Ραφήνα - Τήνο - Μύκονο - Νάξο - Πάρο το New GSF και απογευματινό Ραφήνα - ¶νδρο - Σύρο - Πάρο - Νάξο το SF II...

    Το δεύτερο δρομολόγιο μου αρέσει πάρα πολύ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Apostolos : 17-01-2014 στις 22:48

Σελίδα 1 από 14 12311 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε απαντήσεις
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τις αναρτήσεις σας
  •  
  • BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας