Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων σε εξέλιξη 1 έως 10 από 16

Θέμα: New York [City of New York] & Philadelphia [City of Paris]

Περιοχή
    Αθήνα

Προεπιλογή New York [City of New York] & Philadelphia [City of Paris]

Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Ellinis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στο βιβλίο "τα Ελληνικά Υπερωκεάνια 1907-1977", ο Α.Ι.Τζαμτζής περιγράφει τις προσπάθειες του Στ.Στεφανίδη να συνδέσει την Ελλάδα με την Αμερική με τα πλοία της "Ελληνοαμερικάνικης Ατμοπλοϊας" ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ και ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ.

Τα είχαν χαρακτηρίσει "πλωτά ράκη" και μάλιστα το ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ χρειάστηκε 45 μέρες για να ολοκληρώσει το ένα και μοναδικό ταξίδι του.

Ψάχνοντας στο διαδύκτιο, βρήκα οτι η εταιρεία του Στεφανίδη αναφέρεται στις ξένες πηγές ως "American Black Sea Line", σε ελεύθερη μετάφραση "Γραμμές Αμερικής-Μαύρης Θάλασσας".

Πάμε να δούμε και το δεύτερο υπερωκεάνιο της American Black Sea Line του Στεφανίδη.
    Ο Α.Ι.Τζαμτζής αναφέρει κάποιο ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ. Ωστόσο το μόνο πλοίο εκείνης της εποχής με αυτό το όνομα ήταν το πρώην CITY OF PARIS
    που επρόκειτο να ταξιδέψει από Νέα Υόρκη προς Νάπολι-Κωνσταντινούπολη για τη NewYork-Naples SS Co. Μάλιστα στο ένα και μοναδικό ταξίδι του είχε προβληματάκια

in 1922 she was sold to the New York-Naples Steamship Co., her intended service being Gibraltar-Naples-Palermo-Piraeus-Constantinople. Within this company, she only made one voyage. She left New York with Constantinople as destination, but when the ship approached her first port-of-call – Naples – the ship was a floating problem. The company was facing heavy financial difficulties, and the crew had become mutinous. After an attempt to scuttle the ship had been made, the officers were forced to patrol the decks with revolvers drawn. Upon the ship’s arrival in Naples, the authorities came on board and arrested the crew. The abandoned ship was left alone, and it eventually drifted ashore. Subsequently, she was sold for scrap. In 1923, she was towed to Genoa where she was broken up.

Πηγή
    Δεν βλέπω κάποια σχέση ανάμεσα στο PHILADELPHIA και τον Στεφανίδη.
    Ωστόσο η American Black Sea Line είχε ένα ακόμη βαπόρι και ήταν το αδελφάκι του CITY OF PARIS, ήταν το NEW YORK για το οποίο γράψαμε εδώ .

Το πλοίο είχε ναυπηγηθεί το 1888 και αγοράστηκε από το Στεφανίδη το 1922.

Ως CITY OF NEW YORK παραλίγο να συγκρουστεί με τον Τιτανικό στον παρθενικό του απόπλου από το Southampton, κάτι που κάποιοι θεώρησαν σαν οιωνό, ότι η «Νέα Υόρκη» προσπάθησε να αποτρέψει την τραγωδία που ακολούθησε.

Το NEW YORK φαίνεται πως έκανε ένα μόνο ταξίδι προς την Κωνσταντινούπολη και αφού κατασχέθηκε, πωλήθηκε για διάλυση στην Ιταλία.

Το μόνο που μπορώ να υποθέσω για την αναφορά του Α.Ι.Τζαμτζή στο ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ είναι να οφείλεται σε σύγχυση ανάμεσα στα δύο αδελφάκια.

Λεπτομέρεια της φωτογραφίας του NEW YORK στην Κωνσταντινούπολη, δημοσιευμένη στο περιοδικό Αργώ.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Ellinis : 16-09-2014 στις 21:43

Προεπιλογή

Πάμε να δούμε και το δεύτερο υπερωκεάνιο της AmericanBlackSeaLine του Στεφανίδη.
    Ο Α.Ι.Τζαμτζής αναφέρει κάποιο ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ.
    This clarification is also very helpful... Can you imagine the City of New York ending up in the hands of a Greek shipowner?

As for Tzamtzis and his book, I have some serious concerns and comments about his many and very negative comments in his book... But I will reserve them for an appropriate time...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Ellinis : 16-09-2014 στις 22:02

Περιοχή
    Αθήνα

Προεπιλογή

´Hταν ένα πολύ ωραίο καράβι, στα νιάτα του ήταν πραγματικά πρωτοποριακό, αλλά όταν έφτασε στα χέρια του Στεφανίδη ήταν ήδη 34 ετών...

Έψαξα αρκετά μήπως βρω συνδεση μεταξύ του Στεφανίδη και της New York-Naples SS Co. του PHILADELPHIA αλλά δεν βρήκα κάτι ουσιαστικό. Το μόνο κοινό είναι το δρομολόγιο των πλοίων τους Νέα Υόρκη-Νάπολη-Κωνσταντινούπολη.
    Επίσης κοινό σημείο οτι τόσο το NEW YORK όσο και το PHILADELPHIA κάνανε ένα μόνο ταξίδι πρωτού κατασχεθούν.

Προεπιλογή

Nick, this is very interesting... did you have the chance to check the ownership of Philadelphia? Just to be sure that Stephanides was not behind this company.
    The information I got here at the Genealogical Library from Salt Lake City, UT comes from a book I had not seen before F. E. Emmons, American Passenger Ships: The Ocean Lines and Liners, 1873-1983, The University of Delaware Press, Newark, DE, 1985.

The book verifies your stories. Indeed, Philadelphia was another name of the City of Paris used after her grounding off the coast of Cornwall on May 21, 1899. At that time she was refitted and re-engined at Belfast and became Philadelphia. Her first trip under the new name was Southampton-New York on August 31, 1901. Her name changed to U.S.S. Harrisburg during the May 1918 to September 1919 period when she was used for returning troops after World War I.

The new information here is that she was sold to the New York-Naples Steamship Co, a company owned by Stefanides. As the name hints, this was an ephimeral company, just to bring the ship to Naples... It looks like there was no intention to put her back in the transatlantic trade as she was in very bad shape both mechanically and in her interior.... It is not surprising there was a mutiny and scuttling in the ship.... Anyhow, the end of the great City of Paris of Inman Lines was as you described and with scrapping in Genoa, Italy, after September 1923.

I have a sketch of Philadelphia from Emmons's book that I will scan when I return home.

Please look at some wonderful pictures and postcards of Philadelphia in http://www.bigbertis.com/ssphila.htm

And here are some more references to her bizarre ending.... First, from the New York Times http://query.nytimes.com/mem/archive...BE668389639EDE
    And then some more background http://www.greatoceanliners.net/cityofparis.html
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Ellinis : 16-09-2014 στις 21:46

Περιοχή
    Αθήνα

Προεπιλογή

Nίκο, βλέπω το ψάξιμο στη Γιούτα απέδωσε καρπούς!

Υποθέτω πως όλη η οργάνωση των Στεφανίδη-Μπούρα ήταν "εύθραστη", ίσως ήθελαν να επωφεληθούν απο τα αποτελέσματα της νέας τάξης που έφερε το τέλος του Α' παγκόσμιου και της μετακίνησης πληθησμών.

Το ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ λοιπόν έκανε ένα και μοναδικό ταξίδι προς Gibraltar-Naples-Palermo-Piraeus-Constantinople που έληξε όμως άδοξα στη Νάπολη.
    Κάτι περισσότερο εδώ για το ταξίδι αυτό που κράτησε 16 ημέρες και θα μετέφερε 1000 επιβάτες + 100 λαθρεπιβάτες ...

Προεπιλογή

Το ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ λοιπόν έκανε ένα και μοναδικό ταξίδι προς Gibraltar-Naples-Palermo-Piraeus-Constantinople που έληξε όμως άδοξα στη Νάπολη. Κάτι περισσότερο εδώ για το ταξίδι αυτό που κράτησε 16 ημέρες και μετέφερε 1000 επιβάτες + 100 λαθρεπιβάτες ...
    Well, we are reading the same sites, aren't we?

Here is a picture of teh Philadelphia from the www.norwayheritage.com Web site, more specifically http://www.norwayheritage.com/p_ship.asp?sh=cipa2

philadelphia-bw.jpg

How do you upload important pictures for your favorite site when you are in a hotel in Salt Lake City, UT and you have no scanner next to you? You take a picture of the photocopy using your iPhone, then you append it to an e-mail message that you send to yourself and then through your laptop you opload it to nautilia.gr... Don't you love progress?

Here is a sketch of Philadelphia from Emmons' book (see above)

Philadelphia.jpg

And here is the book by Morton Allan

Allan.jpg
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Ellinis : 26-04-2014 στις 10:27

Περιοχή
    Αθήνα

Προεπιλογή

Η τεχνολογία έκανε το θαύμα της, αλλά όχι απο μόνη της. Η ανθρώπινη έρευνα είναι αυτή όμως που έφερε αυτές μνήμες στην επιφάνεια.

Έφερε την εικόνα χιλίων φουκαράδων να περιμένουν να φύγουν από το Νότο της Ιταλίας με ένα πλοίο-φάντασμα, έφερε την εικόνα άλλων που περίμεναν να επιβιβαστούν στην Κωνσταντινούπολη, σε ένα πλοίο που δεν έφτασε ποτε. Ρώσοι κατατρεγμένοι απο την άνοδο των "κόκκινων", Αρμένιοι που προσπαθούσαν να γλυτώσουν τα επακόλουθα της γενοκτονίας, Έλληνες που έβλεπαν το τέλος του Ελληνισμού της Μικράς Ασίας να έρχεται... Όλοι μαζί στα πλοία της American Near East & Black Sea Line...

Προεπιλογή

Η τεχνολογία έκανε το θαύμα της, αλλά όχι απο μόνη της. Η ανθρώπινη έρευνα είναι αυτή όμως που έφερε αυτές μνήμες στην επιφάνεια.

Έφερε την εικόνα χιλίων φουκαράδων να περιμένουν να φύγουν από το Νότο της Ιταλίας με ένα πλοίο-φάντασμα, έφερε την εικόνα άλλων που περίμεναν να επιβιβαστούν στην Κωνσταντινούπολη, σε ένα πλοίο που δεν έφτασε ποτε. Ρώσοι κατατρεγμένοι απο την άνοδο των "κόκκινων", Αρμένιοι που προσπαθούσαν να γλυτώσουν τα επακόλουθα της γενοκτονίας, Έλληνες που έβλεπαν το τέλος του Ελληνισμού της Μικράς Ασίας να έρχεται... Όλοι μαζί στα πλοία της American Near East & Black Sea Line...
    So well said! Are you a literary person as well? By the way, I was thinking the same as I was in the Genealogical Library yesterday.... I saw (and copied) so many pictures of old ocean liners that I had never seen before...

For those who do not know why theer is a Genealogical Library in Salt Lake City, the Mormons believe that they have to search and identify all their ancestors and report them to the Church because some day the extended family will be reunited. There is an incredible wealth of information in their Genealogical Library, from birth, marriage and death records going back (in some cases) to the 16th century, to pictures, maps, historical tidbits, etc. Regrettably, their collection of Greek artifacts (except for the Ionian islands) is not good because -as they say- the Greek authorities consider any Greek information in the various municipalities as state secret and they do not allow the Mormon missionaries (a two year service is required of all Mormons before they proceed with their lives) to photocopy them or record them. Most information is kept in microfiche form at the Library... It is incredible to see the millions of records from Germany, England, Scandinavia, France, Italy, Spain, even small countries like Latvia, Lithuania, Albania, etc.

Here is a small picture of the Library
    library.jpg

Προεπιλογή More on Philadelphia (i.e., City of Paris)

Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Nicholas Peppas Εμφάνιση μηνυμάτων
    Philadelphia was another name of the City of Paris used after her grounding off the coast of Cornwall on May 21, 1899. At that time she was refitted and re-engined at Belfast and became Philadelphia. Her first trip under the new name was Southampton-New York on August 31, 1901. Her name changed to U.S.S. Harrisburg during the May 1918 to September 1919 period when she was used for returning troops after World War I.

The new information here is that she was sold to the New York-Naples Steamship Co, a company owned by Stefanides. As the name hints, this was an ephimeral company, just to bring the ship to Naples... It looks like there was no intention to put her back in the transatlantic trade as she was in very bad shape both mechanically and in her interior.... It is not surprising there was a mutiny and scuttling in the ship.... Anyhow, the end of the great City of Paris of Inman Lines was as you described and with scrapping in Genoa, Italy, after September 1923.

My friend Ellinis. At last, I have been able to unearth a photograph of Philadelphia in Naples from the site http://www.history.navy.mil/photos/s...-c/c-paris.htm

First, as we said before, this was the glorious City of Paris of Inman Line that had won the Blue Riband 30 years earlier! See photograph below.

City of Paris.jpg

By 1922, she was Philadelphia, an old ship with problems coming close to mutiny. So, here she is in Naples, Italy in July 1922

Philadelphia in Naples July 1922.jpg

Προεπιλογή

Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Nicholas Peppas Εμφάνιση μηνυμάτων
    My friend Ellinis. At last, I have been able to unearth a photograph of Philadelphia in Naples from the site http://www.history.navy.mil/photos/s...-c/c-paris.htm

First, as we said before, this was the glorious City of Paris of Inman Line that had won the Blue Riband 30 years earlier! See photograph below.

City of Paris.jpg

By 1922, she was Philadelphia, an old ship with problems coming close to mutiny. So, here she is in Naples, Italy in July 1922

Philadelphia in Naples July 1922.jpg
    [/left]
    And a few more pieces of information...

Advertisement on July 11, 1922 announcing a departure of Philadelphia from Piraeus... and then two days later a change of mind due to lack of Piraeus customers

19220711 Philadelphia.jpg19220713 Philadelphia.jpg

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

• Δεν μπορείτε να αναρτήσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε απαντήσεις
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τις αναρτήσεις σας
  •  
  • BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία