Ο ναυπηγός Κωνσταντίνος Φιλίππου αναφέρει στο βιβλίο του «Διαδρομή ενός αιώνα» μια μαθητική εκδρομή από τον Πειραιά προς την Ελευσίνα και τη Φανερωμένη της Σαλαμίνας με το «μικρό αλλά ωραίο και καθαρό» πλοίο ΠΟΣΕΙΔΩΝ. Την εποχή εκείνη υπήρχε το ατμόπλοιο ΠΟΣΕΙΔΩΝ (μετέπειτα ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗΣ) και θα μπορούσε κανείς να πει ότι αυτό ήταν το πλοίο που μετέφερε τον μετέπειτα ναυπηγό, ωστόσο η παρακάτω αγγελία του 1917 για ένα εορταστικό δρομολόγιο προς τη Φανερωμένη περιγράφει το πλοίο ως «με διπλούς έλικας πολυτελέστατον τροχοφόρον ατμόπλοιο ΠΟΣΕΙΔΩΝ». Και ξέρουμε ότι το ΠΟΣΕΙΔΩΝ/ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗΣ δεν είχε τροχούς αλλά το κινούσε έλικα.
trohoforo posidon 1917.jpg

Και άλλη μια αγγελία του ίδιου μήνα, χωρίς αναφορά σε τροχοφόρο.
posidon 17.jpg

Το παρακάτω άρθρο του 1916 επίσης αναφέρει την ύπαρξη στον Πειραιά ενός μικρού τροχοφόρου ατμόπλοιου, το οποίο ο αρθρογράφος βρήκε αξιοθρήνητο και «αρχαιολογικό»…
trohoforo 10-16.jpg

Έτσι προκύπτει η ύπαρξη ενός ακόμη τροχοφόρου στην ακτοπλοΐα, πέρα των ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ , ΚΑΛΛΙΟΠΗ και ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΣ.
Πιθανώς το τροχοφόρο να ήταν το ίδιο ΠΟΣΕΙΔΩΝ που έχουμε αναφέρει εδώ και εδώ οτι βύθισε τη θαλαμηγό Γόησσα το 1914 κάνοντας το δρομολόγιο Πειραιά-Ελευσίνα.