Σελίδα 1 από 19 12311 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων σε εξέλιξη 1 έως 10 από 190

Θέμα: Girolata [Αρετούσα]

  1. #1
    Εγγραφή
    Jan 2006
    Περιοχή
    At Sea
    Μηνύματα
    6.326

    Προεπιλογή Girolata [Αρετούσα]

    Ένα πλοίο που μας έκανε να αγαπήσουμε τα νεότευκτα. Για εμένα το ομορφότερο καινούργιο πλοίο που είχε περάσει απο την Ελλάδα και το χάσαμε...
    Περιμένω τα σχόλια και τις ιστορίες μου απο εσάς. Απο εμένα ενα δωράκι...
    Συνημένες Εικόνες Συνημένες Εικόνες

  2. #2

    Προεπιλογή

    Έχει πολλές ομοιότητες με τα Ίκαρος/Πασιφάη.Μήπως προέρχεται και αυτό απο το Fosen Mek Verksteder A/S Norway?

  3. #3
    Εγγραφή
    Nov 2007
    Μηνύματα
    1.237

    Προεπιλογή

    Βεβαίως και προέρχεται από εκεί και είναι ο προγεννήτορας τους και όχι μόνον αυτών αλλά και των δύο της ΑΝΕΚ και της Co.Tu.Nav.


    ARETOUSA.jpg

  4. #4

    Προεπιλογή

    Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες και την φοβερή φώτο σου!!!!

  5. #5

    Προεπιλογή

    Κατ' αρχάς σώστό ή λάθος το πλοίο λεγόταν Αρετούσα.
    Ήταν πραγματικά ένα πολύ ωραίο βαπόρι που ουσιαστικά αποτελούσε την πρώτη απάντηση στα Supersfast I & II. Και μάλλον λειτούργησε σαν πειραματικό όχι μόνο για τις Μινωικές αλλά και για την FOSEN (η οποία νομίζω έχει κλείσει τουλάχιστον οσον αφορά την κατασκευή πλοίων τετοιου είδους)
    Παρότι ήταν το πρώτο που πήρε το τίτλο highspeed η ταχύτητά του εξ αρχής δεν κατάφερε ποτέ να φτάσει τα πρώτα superfast και σίγουρα δεν επαρκούσε ώστε να κάνει το δρομολογιο μέσα σε μια μέρα (δηλαδή από αναχώρηση σε αναχώρηση)
    Γενικά παρότι πολύ όμορφο πλοίο σχετικά νωρίς παρουσίασε προβλήματα και η ταχύτητά του είχε ελλατωθεί αρκετά...Παράλληλα στα τελευταία του ταξίδια με τις Μινωικές είχε πιάσει και μια μικρή φωτιά...Όλα αυτά σε συνδιασμό με τα οικονομικά προβλήματα της εταιρείας, που άρχισε να ξεπουλά, το οδήγησε στους γάλλους.
    Αρα συμπερασματικά αν και πολύ συμπαθητικό πλοίο, μαλλον θα πρέπει να το χαρακτηρίσμουμε σαν μια προβλεπομενη αποτυχία αφού σε καμία περίπτωση δεν κατάφερε να φτάσει την ποιότητα των τεσσάρων ελληνικών ξαδέρφων του...

    Αν θυμάμαι καλά όταν το πλοίο πρωτόφτασε Ηράκλειο, λίγο πριν τα Χριστούγεννα, το Trondheim - η πόλη κοντά στα ναυπηγεία Fosen - είχε δωρίσει ένα τεράστιο φυσικό έλατο που στήθηκε στην πλατεία της πόλης. αυτό λοιπόν είχε μεταφερθεί μέσα στο γκαράζ του πλοίου...

  6. #6

    Προεπιλογή

    Με πόσους κόμβους ταξίδευε???

  7. #7
    Εγγραφή
    Nov 2007
    Μηνύματα
    1.237

    Προεπιλογή

    23 και κάτι κάτω από τους αναμενόμενους 25.

  8. #8

    Προεπιλογή

    Μια χαρά θα ήταν για τα Χανιά!Αυτό που μου αρέσει πιο πολύ σε αυτό το βαπόρι είναι η τσιμινιέρα του!!!!!

  9. #9
    Εγγραφή
    Nov 2007
    Περιοχή
    Athens, Syros-Tinos
    Μηνύματα
    9.162

    Προεπιλογή

    Στους χανιώτες αυτή η τσιμινιέρα και όχι μόνο δεν αρέσει καθόλου

  10. #10

    Προεπιλογή

    Για ποιό λόγο?Πήγαινε Χανιά????????:???:

Σελίδα 1 από 19 12311 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε απαντήσεις
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τις αναρτήσεις σας
  •  
  • BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας