Σελίδα 10 από 14 ΠρώτηΠρώτη ... 89101112 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων σε εξέλιξη 91 έως 100 από 137

Θέμα: Χανδρής [Chandris Lines & Cruises]

Προεπιλογή

Δύο φωτογραφίες του 1984 από το shipsnostalgia των Noga (Australis), Regina Prima, Ariane και Ellinis παροπλισμένων σον κόλπο της Ελευσίνας, πλώρα και πρύμα.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη TSS QUEEN ANNA MARIA : 13-05-2010 στις 09:39

Προεπιλογή

My friend Henry and everyone else

It appears that in early 1971, Chandris was considering buying Carmania and/or Franconia. In his book The Chandris Liners and Celebrity Cruises, Peter Plowman states that:

Ch.jpg

A Greek newspaper of Alexandria, Egypt, Tahydromos (Courier), ha sthe following article on March 19, 1971

19710319 Chandris.jpg

Περιοχή
    Αθήνα

Προεπιλογή

Πραγματικά, η συνεκμετάλευση των Saxonia και Carmania με τη Cunard ήταν ένα από τα αρκετά "σενάρια" που παρουσιάστηκαν στις αρχές της δεκαετίας του ΄70.

Μεταξύ αυτών, ήταν η αγορά του Constitution που ακυρώθηκε το 1970,
    η αγορά δύο εκ των Cristophoro Colombo, Raffaello και Michelangelo το 1973 για τη γραμμή της Αυστραλίας.
    Είχε προηγηθεί το 1964 η αναγγελία απόκτησης του Reina del Mar που όμως δεν πραγματοποιήθηκε.

Ήταν η "χρυσή εποχή" για την εταιρεία, μιας και η γραμμή της Αυστραλίας απέδιδε μεγάλα κέρδη, και αγόραζε το ένα πλοίο μετά το άλλο...

Προεπιλογή

Θα μου επιτρέψετε να ανεβάσω αυτή την νοσταλγική φωτογραφία που βρήκα στο shipsnostalgia των δύο πανέμορφων καραβιών του Χανδρή, the Victoria και Amerikanis στο San Juan το 1986. ¶λλες εποχές όταν οι θάλασσες και τα λιμάνια ήταν γεμάτες ΚΑΡΑΒΙΑ.

Περιοχή
    Παντα κοντα στην θαλασσα

Προεπιλογή

Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από TSS QUEEN ANNA MARIA Εμφάνιση μηνυμάτων
    ¶λλες εποχές όταν οι θάλασσες και τα λιμάνια ήταν γεμάτες ΚΑΡΑΒΙΑ.
    …..ΚΑΡΑΒΙΑ του Χανδρή θα πρόσθετα έχω φίλε QAM !!! Τουλάχιστον τότε στην Καραϊβική ο Χανδρής είχε και δικούς του ντοκους!

Περιοχή
    Gibraltar

Προεπιλογή Chandris ships in San Juan

[QUOTE=TSS QUEEN ANNA MARIA;388650]Θα μου επιτρέψετε να ανεβάσω αυτή την νοσταλγική φωτογραφία που βρήκα στο shipsnostalgia των δύο πανέμορφων καραβιών του Χανδρή, the Victoria και Amerikanis στο San Juan το 1986. ¶λλες εποχές όταν οι θάλασσες και τα λιμάνια ήταν γεμάτες ΚΑΡΑΒΙΑ./QUOTE]

Dear friends, here are a few photos I took in San Juan during a cruise on Amerikanis in 1990. There were no less than 3 Chandris ships in port at the same time and they made a great spectacle, especially in the evening ablaze with lights. At that time security was not as strict so I was able to get aboard Victoria and take some photos!

Henry

scan0001.jpg

scan0002.jpg

scan0003.jpg

scan0004.jpg

scan0005.jpg

Προεπιλογή

Ah Henry, not only you bring back memories but you make me jealous for not having cruised on board those beauties. These pictures are damaging to my health.

Προεπιλογή

Something that always puzzled me was why the X on the Victoria funnel was diffrent from the rest of the fleet markings. It was flatter and smaller than the other X's . I wonder why, and why it was never replaced. Could it be an attempt to modernize the company logo that was later abandoned? Even the Azur with the much smaller funnel area was sporting the larger format.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη TSS QUEEN ANNA MARIA : 17-09-2010 στις 10:05

Περιοχή
    Gibraltar

Προεπιλογή The Victoria

Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από TSS QUEEN ANNA MARIA Εμφάνιση μηνυμάτων
    Something that always puzzled me was why the X on the Victoria funnel was diffrent from the rest of the fleet markings. It was flatter and smaller than the other X's . I wonder why, and why it was never replaced. Could it be an attempt to modernize the company logo that was later abandoned? Even the Azur with the much smaller funnel area was sporting the larger format.
    I think this was purely coincidental or perhaps cosmetic to merge in with the slightly curved back funnel shape of the Victoria. I heard somewhere that in the case of Britanis and/or Ellinis the actual 'M's from their Matson Line days were used to create the white Chandris X which was later welded back on to the funnel...........Interesting point QAM !

Henry.

Προεπιλογή

I have searched every publication related to the Victoria or Chandris and nowhere is there an explanation. It is quite a deviation from the standard X and even later with newer acquirements (Galileo, the Azur) was never repeated. Even the "bible" of Peter Plowman does not mention anything. Maybe you are right and was an inspiration, unique for that particular vessel.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη TSS QUEEN ANNA MARIA : 17-09-2010 στις 12:27

Σελίδα 10 από 14 ΠρώτηΠρώτη ... 89101112 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

• Δεν μπορείτε να αναρτήσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε απαντήσεις
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τις αναρτήσεις σας
  •  
  • BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας