Σελίδα 11 από 14 ΠρώτηΠρώτη ... 910111213 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων σε εξέλιξη 101 έως 110 από 137

Θέμα: Χανδρής [Chandris Lines & Cruises]

Περιοχή
    Gibraltar

Προεπιλογή Chandris Lines photos

Dear friends here are some photos taken from an original Chandris Lines calendar of 1967 from my collection. The aerial shot of Australis is especially beautiful as there are not many of these around. Also the Ellinis photo at what seems to be the port of Southampton (I might be wrong!). The other two are taken at Valletta harbour in Malta which is always a dramatic backdrop.

Dedicated to my good friends Ellinis and TSS Apollon. Also for Nicholas Peppas, QAM, Roi and Gtogias

Henry.

scan0001.jpg

scan0002.jpg

scan0003.jpg

scan0004.jpg

Προεπιλογή

Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Henry Casciaro Εμφάνιση μηνυμάτων
    Dear friends here are some photos taken from an original Chandris Lines calendar of 1967 from my collection. The aerial shot of Australis is especially beautiful as there are not many of these around. Also the Ellinis photo at what seems to be the port of Southampton (I might be wrong!). The other two are taken at Valletta harbour in Malta which is always a dramatic backdrop.

Dedicated to my good friends Ellinis and TSS Apollon. Also for Nicholas Peppas, QAM, Roi and Gtogias

Henry.

scan0001.jpg

scan0002.jpg

scan0003.jpg

scan0004.jpg

Dear Henry

These are of incredible beauty. THANK YOU SO MUCH!!!! The first photo is stunning

Προεπιλογή

Henry thank you for these rare pictures of real ships owned by the company that was (and still is as Celebrity Cruises) a school for other successful cruise companies.

Προεπιλογή

Chandris ship in Kusadasi

From the ebay-like Turkish site http://koleksiyon.gittigidiyor.com/K...al_W0QQkatZZfo

KUSADASI.jpg

Περιοχή
    Gibraltar

Προεπιλογή Chandris in Kusadasi

Nicholas, thank you for this lovely postcard of Chandris Cruises 'Fiesta' in Kusadasi. She was one of my favourite CC ships and a beautifully converted Isle of Man Steam Packet ferry (Mona's Queen).

Its also interesting to see how much ports have changed over the years and Kusadasi looks much smaller and quaint compared with the present day skyline (must be late 60's early 70's I suppose)

Thanks so much for sharing
    All the best
    Henry.

Περιοχή
    Αθήνα

Προεπιλογή

AMERIKANIS και THE VICTORIA παρέα στο τέρμιναλ του San Juan το 1987.
    Όταν υπήρχε ακόμη έντονη παρουσία ελληνικών κρουαζιερόπλοιων στην Καραϊβική... πριν έρθη η εποχή των mega κρουαζιερόπλοιων και των εταιριών-κολοσσών.

victoria-amerikanis.jpg
    πηγή

Περιοχή
    Αθήνα

Προεπιλογή

Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Nicholas Peppas Εμφάνιση μηνυμάτων
    The ship Prinz Heinrich was the first ship purchased by Chandris. She was named Heimarra and was placed on the Piraeus, Aegina, Methana, Poros line and other short routes
    Although ΗΕΙΜΑRRΑ was John Chandri's first ship, it was not the first passenger ship of the Chandris family...
    By the mid-1910’s Anthony Chandris was already involved in the coastal passenger trade.
    In 1914 Anthony Chandris bought the first Chandris passenger ship, the MACEDONIA, which he retained until 1920, operating her under the banner of “Sporades Hellenic Steamship”.
    In 1916 he had acquired a share on the passenger steamer THESSALONIKI which he sold a few months later.

Προεπιλογή

Βρήκα αυτές τις δύο διαφημιστικές καταχωρήσεις για κρουαζιέρες της εταιρίας Χανδρή και υπερπόντιους προορισμούς στον ετήσιο τουριστικό οδηγό του ΕΟΤ Tourism in Greece, 1967 και 1969.
    I found these two Chandris Cruises and Chandris Lines vintage advertisements for cruises and Atlantic, Pacific crossings on the Greek National Tourist Organisation publication entitled "Tourism in Greece", 1967 and 1969.

CHANDRIS_1969.jpg CHANDRIS_1967.jpg
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη TSS QUEEN ANNA MARIA : 26-12-2010 στις 18:54

Προεπιλογή

Οι διαφημίσεις των εταιριών Chandris Lines και Chandris Cruises τις δεκαετίες του 60 και 70 ήταν πολλές και παντού. Στην Ελλάδα διαφημιζόντουσαν κάθε χρόνο στα λευκώματα του ΕΟΤ με πολλές και διαφορετικές καταχωρήσεις. Βρήκα ακόμα μερικές και τις ανεβάζω εδώ προς τέρψη των φίλων των Χανδρέϊκων πλοίων. Δύο της Chandris Lines του 1967 και 1971 αντίστοιχα, και μία της Chandris Cruises η οποία ανακοινώνει ότι το 1972 θα ξεκινήσει έναν νέο θεσμό το cruise and stay, που στην συνέχεια με τόση επιτυχία συνέχισε χρησιμοποιώντας συνδυασμό κρουαζιέρας με τα πλοία της και εβδομαδιαίας παραμονής σε ένα από τα ξενοδοχεία Χανδρή στην Αθήνα, Κέρκυρα, Κρήτη και Χίο:

Chandris_Lines_1967.jpg

Chandris_Lines_1971.jpg

Chandris_1971.jpg
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη TSS QUEEN ANNA MARIA : 21-03-2011 στις 13:01

Προεπιλογή

Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από TSS QUEEN ANNA MARIA Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οι διαφημίσεις των εταιριών Chandris Lines και Chandris Cruises τις δεκαετίες του 60 και 70 ήταν πολλές και παντού. ..........Δύο της Chandris Lines του 1967 και 1971 αντίστοιχα, και μία της Chandris Cruises η οποία ανακοινώνει ότι το 1972 θα ξεκινήσει έναν νέο θεσμό το cruise and stay, που στην συνέχεια με τόση επιτυχία συνέχισε χρησιμοποιώντας συνυασμό κρουαζιέρας με τα πλοία της και εβδομαδιαίας παραμονής σε ένα από τα ξενοδοχεία Χανδρή στην Αθήνα, Κέρκυρα, Κρήτη και Χίο:
    Και να σκεφτουμε οτι αυτα τα ωραια μας τα προσφερε προ 40 ετων...

Σελίδα 11 από 14 ΠρώτηΠρώτη ... 910111213 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

• Δεν μπορείτε να αναρτήσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε απαντήσεις
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τις αναρτήσεις σας
  •  
  • BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας