Σελίδα 5 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 34567 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων σε εξέλιξη 41 έως 50 από 80

Θέμα: Φέρι που δεν ταξίδεψαν ποτέ [Ferries that never sailed]

  1. #41
    Εγγραφή
    Dec 2005
    Μηνύματα
    1.374

    Προεπιλογή

    Έσπερε, το LANTERNA/KATERINA S μήπως έχει καμιά "συγγένεια" με το GUGLIELMO MAZZOLA που βρίσκεται χρόνια παροπλισμένο στο λιμάνι του Μπάρι???

  2. #42
    Εγγραφή
    Nov 2007
    Μηνύματα
    1.263

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από sea_serenade Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έσπερε, το LANTERNA/KATERINA S μήπως έχει καμιά "συγγένεια" με το GUGLIELMO MAZZOLA που βρίσκεται χρόνια παροπλισμένο στο λιμάνι του Μπάρι???
    Βεβαίως, ήταν τα δύο αδελφάκια ANTONELLO DA MESSINA και VITTORE CARPACCIO

  3. #43

    Προεπιλογή

    Εxpress Apollon πρωην Hibernia δεν το ειδαμε ποτε να ταξιδευει...ετσι πρεπει να ηταν...αν ετοιμαζοταν και εδρομολογειτο στην Ακτοπλοια... το Express Apollon σε καλλιτεχνικη απεικονιση.
    express apollon.jpg

  4. #44
    Εγγραφή
    Nov 2007
    Περιοχή
    Ραφήνα
    Μηνύματα
    2.215

    Προεπιλογή Εξαιρετική δουλειά

    Εξαιρετική δουλειά διά χειρός T.S.S. APOLLON.

    Κρίμα που δεν ταξίδεψε.
    [I][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][COLOR=black][B]"Η μόνη περιουσία είναι η μνήμη"[/B][/COLOR][/SIZE][/FONT][/I]
    [CENTER][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][B]Εν πλω
    toujours
    [/B][/SIZE][/FONT][/CENTER]
    [CENTER][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][I][B]"[/B][/I][B]Γεώργιος Εξπρές"[/B][/SIZE][/FONT]
    [/CENTER]

  5. #45
    Εγγραφή
    Sep 2009
    Περιοχή
    ΣΑΛΑΜΙΝΑ
    Μηνύματα
    21.605

    Προεπιλογή

    Και μία απο τον θησαυρό των Στύρων. Είναι απο περιοδικό (άγνωστο σε μένα ποιό)!!!! Χαρισμένη σε Νικόλας, opelmanos, Harlek, SEA_PILOT, mastrokostas & όλους τους φίλους του πλοίου

    APOLLON 1976.jpg

  6. #46
    Εγγραφή
    Feb 2010
    Περιοχή
    Λαμία & Αργοστόλι
    Μηνύματα
    556

    Προεπιλογή

    Οδυσσέας Ελύτης [Odysseas Elytis - Vena]
    Tι θα λεγατε να βαζαμε ενα ακομη πλοιο που σκουριαζει στο λιμανι της Ζακυνθου?αν κανω καποιο σοβαρο λαθος κ ταξιδεψε εδω Ελλαδα να μου το πειτε!

  7. #47
    Εγγραφή
    Apr 2010
    Περιοχή
    ΚΥΛΛΗΝΗ
    Μηνύματα
    1.112

    Προεπιλογή

    Φιλε trelara εχεις απολυτο δικαιο,αυτο το πλοιο ποτε δεν ταξιδεψε στην Ελλαδα.

  8. #48
    Εγγραφή
    Oct 2010
    Περιοχή
    ΠΕΙΡΑΙΑΣ
    Μηνύματα
    10.127

    Προεπιλογή

    express apollon.jpg
    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από T.S.S. APOLLON Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εxpress Apollon πρωην Hibernia δεν το ειδαμε ποτε να ταξιδευει...ετσι πρεπει να ηταν...αν ετοιμαζοταν και εδρομολογειτο στην Ακτοπλοια... το Express Apollon σε καλλιτεχνικη απεικονιση.
    express apollon.jpg
    Στην ωραία καλλιτεχνική απεικόνιση του φίλου ΤSS APOLLON να προσθέσω μιά φωτό του πλοίου στο Αμπελάκι.
    Πολλές φορές εμείς οι απ' έξω βλέπουμε αυτό που δεν μπορούν να δουν οι άμεσα ενδιαφερόμενοι.
    Ενδεχομένως οι Αγαπητοί να το πήραν κοψοχρονιάς αλλά παρήλικο πλοίο που θα πλαγιοδετούσε γιά να δουλέψει το μικρό γκαράζ, πέστε μου πού θα πήγαινε σε μιά εποχή που ήδη κυριαρχούσαν τα καθαρόαιμα ΕΓ/ΟΓ;
    Το αποτέλεσμα γνωστό. Πέραμα-Αμπελάκι-Διάλυση Ινδία στην κατάσταση που βλέπετε.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ : 09-01-2013 στις 10:01

  9. #49
    Εγγραφή
    Dec 2007
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    10.510

    Προεπιλογή

    Έχεις δίκιο, αλλά και το ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ ήρθε λίγο πιο μετά και κατάφερε να κλέψει καρδιές παρά το μικρό γκαράζ και την πλαγιοδέτηση. Ήταν όμως 10 χρόνια νεότερο και με άλλα "κάλη"...

    Όσο για τη φωτογραφία: απίθανη!

  10. #50
    Εγγραφή
    Oct 2010
    Περιοχή
    ΠΕΙΡΑΙΑΣ
    Μηνύματα
    10.127

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Ellinis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έχεις δίκιο, αλλά και το ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ ήρθε λίγο πιο μετά και κατάφερε να κλέψει καρδιές παρά το μικρό γκαράζ και την πλαγιοδέτηση. Ήταν όμως 10 χρόνια νεότερο και με άλλα "κάλη"...

    Όσο για τη φωτογραφία: απίθανη!
    To αρχικά ΚΑΠΤΑΙΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ με τα άλλα "κάλλη" μάλλον εννοείς κ την ταχύτητα, ήταν επίσης σαν μέγεθος πολύ κατάλληλο γιά την Συροτηνομυκονία. Το μικρό γκαράζ δεν ήταν μείον διότι τότε η κίνηση σε οχήματα ήταν ελάχιστη. Προσωπικά τότε σκεπτόμουν με τι θα μπορούσαν να αντικατασταθούν αυτά τα κλασικά ποστάλια όταν το "απόθεμα" στην Ευρώπη είχε αρχίσει να στερεύει. Ήλθε το NΑΪΑΣ ΙΙ κ συνέχισε να πλαγιοδετεί παρ' όλο που είχε καταπέλτες σε όλες τις μεριές. Αλλά το θέμα δεν είναι εκεί διότι το μέσο παράγει την κίνηση. Η εμφάνιση σε κάθε γραμμή ενός καθαρόαιμου ΕΓ/ΟΓ έφερε στη συνέχεια άλλο μεγαλύτερο κ.ο.κ.
    Αλλά ξεφύγαμε κ ξεχάσαμε το ΕΞΠΡΕΣ ΑΠΟΛΛΩΝ κ όποιο άλλο είχε την ατυχία να μην ξαναταξιδέψει.

Σελίδα 5 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 34567 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε απαντήσεις
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τις αναρτήσεις σας
  •  
  • BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας