Έσπερε, το LANTERNA/KATERINA S μήπως έχει καμιά "συγγένεια" με το GUGLIELMO MAZZOLA που βρίσκεται χρόνια παροπλισμένο στο λιμάνι του Μπάρι???
Έσπερε, το LANTERNA/KATERINA S μήπως έχει καμιά "συγγένεια" με το GUGLIELMO MAZZOLA που βρίσκεται χρόνια παροπλισμένο στο λιμάνι του Μπάρι???
Εxpress Apollon πρωην Hibernia δεν το ειδαμε ποτε να ταξιδευει...ετσι πρεπει να ηταν...αν ετοιμαζοταν και εδρομολογειτο στην Ακτοπλοια... το Express Apollon σε καλλιτεχνικη απεικονιση.
express apollon.jpg
Εξαιρετική δουλειά διά χειρός T.S.S. APOLLON.
Κρίμα που δεν ταξίδεψε.
[I][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][COLOR=black][B]"Η μόνη περιουσία είναι η μνήμη"[/B][/COLOR][/SIZE][/FONT][/I]
[CENTER][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][B]Εν πλω
toujours
[/B][/SIZE][/FONT][/CENTER]
[CENTER][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][I][B]"[/B][/I][B]Γεώργιος Εξπρές"[/B][/SIZE][/FONT]
[/CENTER]
Και μία απο τον θησαυρό των Στύρων. Είναι απο περιοδικό (άγνωστο σε μένα ποιό)!!!! Χαρισμένη σε Νικόλας, opelmanos, Harlek, SEA_PILOT, mastrokostas & όλους τους φίλους του πλοίου
APOLLON 1976.jpg
Οδυσσέας Ελύτης [Odysseas Elytis - Vena]
Tι θα λεγατε να βαζαμε ενα ακομη πλοιο που σκουριαζει στο λιμανι της Ζακυνθου?αν κανω καποιο σοβαρο λαθος κ ταξιδεψε εδω Ελλαδα να μου το πειτε!
Φιλε trelara εχεις απολυτο δικαιο,αυτο το πλοιο ποτε δεν ταξιδεψε στην Ελλαδα.
express apollon.jpg Στην ωραία καλλιτεχνική απεικόνιση του φίλου ΤSS APOLLON να προσθέσω μιά φωτό του πλοίου στο Αμπελάκι.
Πολλές φορές εμείς οι απ' έξω βλέπουμε αυτό που δεν μπορούν να δουν οι άμεσα ενδιαφερόμενοι.
Ενδεχομένως οι Αγαπητοί να το πήραν κοψοχρονιάς αλλά παρήλικο πλοίο που θα πλαγιοδετούσε γιά να δουλέψει το μικρό γκαράζ, πέστε μου πού θα πήγαινε σε μιά εποχή που ήδη κυριαρχούσαν τα καθαρόαιμα ΕΓ/ΟΓ;
Το αποτέλεσμα γνωστό. Πέραμα-Αμπελάκι-Διάλυση Ινδία στην κατάσταση που βλέπετε.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ : 09-01-2013 στις 10:01
Έχεις δίκιο, αλλά και το ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ ήρθε λίγο πιο μετά και κατάφερε να κλέψει καρδιές παρά το μικρό γκαράζ και την πλαγιοδέτηση. Ήταν όμως 10 χρόνια νεότερο και με άλλα "κάλη"...
Όσο για τη φωτογραφία: απίθανη!
To αρχικά ΚΑΠΤΑΙΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ με τα άλλα "κάλλη" μάλλον εννοείς κ την ταχύτητα, ήταν επίσης σαν μέγεθος πολύ κατάλληλο γιά την Συροτηνομυκονία. Το μικρό γκαράζ δεν ήταν μείον διότι τότε η κίνηση σε οχήματα ήταν ελάχιστη. Προσωπικά τότε σκεπτόμουν με τι θα μπορούσαν να αντικατασταθούν αυτά τα κλασικά ποστάλια όταν το "απόθεμα" στην Ευρώπη είχε αρχίσει να στερεύει. Ήλθε το NΑΪΑΣ ΙΙ κ συνέχισε να πλαγιοδετεί παρ' όλο που είχε καταπέλτες σε όλες τις μεριές. Αλλά το θέμα δεν είναι εκεί διότι το μέσο παράγει την κίνηση. Η εμφάνιση σε κάθε γραμμή ενός καθαρόαιμου ΕΓ/ΟΓ έφερε στη συνέχεια άλλο μεγαλύτερο κ.ο.κ.
Αλλά ξεφύγαμε κ ξεχάσαμε το ΕΞΠΡΕΣ ΑΠΟΛΛΩΝ κ όποιο άλλο είχε την ατυχία να μην ξαναταξιδέψει.