Σελίδα 5 από 25 ΠρώτηΠρώτη ... 3456715 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων σε εξέλιξη 41 έως 50 από 250

Θέμα: Ηράκλειον [Heraklion, Leicestershire]

Περιοχή
    East Med

Προεπιλογή

Νίκο, έχουμε ήδη ανοίξει νήμα για το ναυάγιο του Ηράκλειον και υπάρχει ενδιαφέρον για το πλοίο. Ίσως θα έπρεπε να ενωθούν τα δύο νήματα. Στην ίδια υποενότητα θα βρείς και τα υπόλοιπα ατυχήματα που συγκλόνισαν την Ελληνική Ακτοπλοΐα. Επίσης, αν δεν το γνωρίζεις ήδη, το περιοδικό Life έχει δημοσιεύσει αρκετές φωτογραφίες που δεν σηκώνουν πολλά λόγια από την τραγωδία της Φαλκονέρας.
    [B][COLOR="RoyalBlue"][I][U][URL="http://img132.imageshack.us/img132/6466/elliios1972sig.jpg"]Κυκλαδίτικο Ξαραθύμιο[/URL][/U][/I][/COLOR][/B]

Προεπιλογή Part 2

Herakleion left Chania at 7:30 pm of Wednesday, December 7, 1966, bound for Piraeus with 206 passengers, 70 crew and 17 lorries... At 2:06 am of Thursday, December 8, 1966, it sends its first SOS. At 2:13 am, the wireless would send the last message.

Here we see the approximate route of the ship along with the island Falconera (some of the survivors were found on Falconera), along with a picture of Herakleion.The small ad for the travel agencies was saying "the unbeatable ferry boat". Along with Herakleion's sinking, a major shipping family was lost... the Typaldos. Within a year, the company did not exist. Notice that teh minister of Maritime Affairs Isidoros Mavridoglou did not resign... And the Union of Greek Shipowners offered 100,000 drachmas for the victims, i.e., 500 drachmas ($166 at that time) per lost passenger. Life is too cheap in some circles....

The picture is from the Istoriko Leukoma 1966 (Historical Album of 1966), a special series of 40 albums published by Kathimerini in 1997.

Herakleion 1966 4.jpg

Herakleion left Chania at 7:30 pm of Wednesday, December 7, 1966, bound for Piraeus with 206 passengers, 70 crew and 17 lorries... At 2:06 am of Thursday, December 8, 1966, it sends its first SOS. At 2:13 am, the wireless would send the last message.

Here we see the refrigerator/lorry that (according to many) was responsible for the sinking of Herakleion

The picture is from the Istoriko Leukoma 1966 (Historical Album of 1966), a special series of 40 albums published by Kathimerini in 1997.

Herakleion 1966 5.jpg

One more Herakleion photo
    Herakleion.jpg

Προεπιλογή

Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από paroskayak Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νίκο, έχουμε ήδη ανοίξει νήμα για το ναυάγιο του Ηράκλειον και υπάρχει ενδιαφέρον για το πλοίο. Ίσως θα έπρεπε να ενωθούν τα δύο νήματα. Στην ίδια υποενότητα θα βρείς και τα υπόλοιπα ατυχήματα που συγκλόνισαν την Ελληνική Ακτοπλοΐα. Επίσης, αν δεν το γνωρίζεις ήδη, το περιοδικό Life έχει δημοσιεύσει αρκετές φωτογραφίες που δεν σηκώνουν πολλά λόγια από την τραγωδία της Φαλκονέρας.
    Niko, no I had not seen it. But after looking at it, I still believe that my additions will help some people appreciate much better what happened that night. I find the other νήμα a bit too surgical, a bit too cold... As for the Life pictures, they are dramatic but I thought that here in nautilia.gr we wanted to have also our own write-ups and comments.

Thanks for your suggestions, though. N

Προεπιλογή

Nicholas, you are absolutely right about the shock and the sadness that the sinking of Herkalion brought about all over Greece. I think it was the second worse moment for the Greek society in the 60's after J. F. Kennedy's assassination. I was ten years old in 1966 and I remember vividly the pictures of Kathimerini and the news bulletin at the Cineak theater (under the Rex theater) with a film footage taken from the searching airplanes depicting the floating Bussing fridge-lorry and scenes from the ships unloading at Piraeus survivors and stretchers with bodies on them.

Περιοχή
    cologne

Προεπιλογή

;-) i am 0 years old ;-)
    why she is sinking?
    how many death ?
    and why was that the end for typaldos?

Προεπιλογή

Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από britanis Εμφάνιση μηνυμάτων
    ;-) i am 0 years old ;-)
    why she is sinking?
    how many death ?
    and why was that the end for typaldos?
    Hi. I believe you are asking because you cannot read all the Greek text, right? I found you something in German from Der Spiegel and I append it here. Itis from 1971 and addresses teh whole question of the Greek accidents in sea back in those days..."
    Spiegel 1971.pdf
    Anyhow, there were 262 dead in Herakleion. Also the Typaldos Line was deemed responsible for the sinking and was taken to court (by that time the Greek dictatorship of 1967 had taken over and the Typaldos family was pro-Center). I believe that two of the Typaldos brothers were found liable and sentenced to prison. Within a year from the sinking of Herakleion, most Typaldos ships were idle and sold... That's what I meant about the end of the Typaldos family
    As you read the Spiegel article, be careful and mindful. It is written in 1971 and depicts VP St Pattakos as a mindful leader, something that is a huge distortion of the facts as those of us who lived that period know.

Περιοχή
    cologne

Προεπιλογή

i search and search and found nothing and you have found this site???????
    great !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Προεπιλογή

Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από britanis Εμφάνιση μηνυμάτων
    I search and search and found nothing and you have found this site??????? Great !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    The only advantage I might have is that we use some powerful search engines here in the University. I can do simultaneous search of several language engines... N

Περιοχή
    cologne

Προεπιλογή

;-)))))))))))))))))))

Περιοχή
    χανια-πατρα

Προεπιλογή

το πιο τραγικο ναυαγιο στην ιστορια της ελληνικης ακτοπλοιας με πρωταγωνιστη ενα πλοιο που εχαιρε μεγαλης εκτιμησης στα χανια.ο αδερφος του πατερα μου που επεβαινε στο πλοιο την μοιραια νυχτα μου ειχε διηγηθει απειρες φορες το πως διεσωθηκε.καθοτι ηταν οδηγος φορτηγου ειχε ταξιδεψει πολλες φορες με το ηρακλειον και ετσι ηξερε πολυ καλα τα κατατοπια-σε αντιθεση με αρκετους αλλους επιβατες που εγκλωβιστηκαν εντος του πλοιου κ βρηκαν φριχτο θανατο-την ωρα του ατυχηματος λοιπον βρισκοταν στην καμπινα του,ενω εξω ειχε γυρω στα 8-9 μποφωρ αερα.ξαφνικα ακουγεται ενα δυνατος θορυβος προερχομενος απο το γκαραζ.πηγε αμεσως στο σαλονι του πλοιου οπου ενημερωσαν τους επιβατες για το τι ειχε γινει και τους εδωσαν εντολη να πανε στ καταστρωμα.ο θειος μου ωστοσο μαζι με δυο φιλους του δεν ακολουθησαν αυτην την εντολη. κατευθυνθηκαν σε καποιο σημειο απ οπου μου ειχε πει οτι υπηρχε μια πορτα η οποια σε εβγαζε απ ευθειας στο γκαραζ.επροκειτο για μια πορτα που την χρησιμοποιουσε μονο το πληρωμα και ηταν παντα κληδωμενη.αφου την εσπασαν μπηκαν στο γκαραζ που ειχε αρχισει ηδη να μπαζει νερα και απο εκει βγηκαν εξω.ολα αυτα συνεβησαν μεσα σε ελαχιστα λεπτα μετα το ατυχημα την ωρα που εντος του πλοιου επικρατουσε πανικος.μετα που βγηκαν εξω πιαστηκαν απο ενα παγκακι και καταφεραν να απομακρυνθουν μεσα στα κυματα και τα παγωμενα νερα.τελικα για να μην μακρυγορω περισυνελεγησαν στις 12 το μεσημερι της επομενης απο ενα αρματαγωγο του πολεμικου ναυτικου-μου ειχε πει το ονομα του αλλα δυστυχως δν το θυμαμαι-ανοιχτα της μηλου μετα απο 13ωρες παραμονης στην παγωμενη θαλασσα!αυτη ηταν η ιστορια που βιωσε ο θειος μου και την οποια θεωρησα χρησιμο να σας την παραθεσω.ευχαριστω

Σελίδα 5 από 25 ΠρώτηΠρώτη ... 3456715 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

• Δεν μπορείτε να αναρτήσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε απαντήσεις
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τις αναρτήσεις σας
  •  
  • BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας