Εμφάνιση αποτελεσμάτων σε εξέλιξη 1 έως 9 από 9

Θέμα: Ολυμπιακή φλόγα 2008

Περιοχή
    Αθήνα - Νάξο - Άνδρο

Προεπιλογή Ολυμπιακή φλόγα 2008

Η φωλιά τον Μάρτιο που είχα πάει στο Πεκίνο δυστυχώς δεν μπόρεσα να την βγάλω καθαρά .
    fwlia.jpg
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Maroulis Nikos : 18-08-2008 στις 08:15

Περιοχή
    Αθήνα - Νάξο - Άνδρο

Προεπιλογή Ολυμπιακή φλόγα 2008

Η ολυμπιακή φλόγα μόλις είχε φτάσει στο πεκίνο Μάρτιο και η τελετή είχε τελειώσει.

olympiakh floga.jpg

Περιοχή
    Athens , Tinos

Προεπιλογή

Πηγες που πηγες στην Κινα δεν ηξερες να πας πιο κατω λιγο να ψαξεις να δεις τι γινεται με το Hong ju και το Ναξος;

Περιοχή
    Boston

Προεπιλογή

Μήπως λέω μήπως πήγες σε κανα shipyard???
    [I][COLOR="Blue"][B]Πανί δερμάτινο, αλειμμένο με κερί,
    οσμή από κέδρο, από λιβάνι, από βερνίκι,
    όπως μυρίζει αμπάρι σε παλιό σκαρί
    χτισμένο τότε στον Ευφράτη στη Φοινίκη[/B].[/COLOR][/I]

Περιοχή
    Athens , Tinos

Προεπιλογή

Χαχαχα ο καθενας με τον πονο του εδω μεσα.
    Νικο αλλη φορα οταν φευγεις να το ανακοινωνεις να σου δινουμε παραγγελιες.

Περιοχή
    Boston

Προεπιλογή

Οι σωστές δουλειές έτσι γίνονται φίλε rocinante. δεν θέλουμε δωρα απλά μερικες φωτό. και μερικές πληροφορίες.

Περιοχή
    Crazy Waterland

Προεπιλογή Mερικές πληροφορίες για την φωλιά

Beijing National Stadium
    The Beijing National Stadium (simplified Chinese: 北京国家体育场; traditional Chinese: 北京國家體育場; pinyin: Běijīng Guójiā Tǐyùchǎng), also known as the National Stadium (国家体育场), or colloquially as the "Bird's Nest" (鸟巢) for its architecture, is a stadium in the Olympic Green in Beijing, China that was completed in March 2008.The stadium is hosting the main track and field competitions for the 2008 Summer Olympics, as well as the opening and closing ceremonies. It is located east of the Beijing National Aquatics Center. The Stadium now holds the Olympic Flame cauldron, which is shaped as a conical scroll. The cauldron was placed on the top during the opening ceremony, so that it could then be lit at the end of the ceremony. The flame will now burn there until the end of the 2008 games.

Design

Model of the Bird's Nest
    In 2002, Government officials engaged architects worldwide in a design competition. Pritzker Prize-winning architects Herzog & de Meuron collaborated with ArupSport and China Architecture Design & Research Group to win the competition. The ground was broken on Christmas Eve, 2003, and construction started in March 2004. Construction was halted following the collapse of Terminal 2E at Paris Charles de Gaulle International Airport, which had a similar design to the National Stadium. After modifications to the design, construction recommenced. In January 2008, concerns about construction working conditions arose when it was claimed there were at least 10 deaths during construction. Beijing officials have stated there were 2 deaths in the construction of the stadium, with 1 serious injury and 3 light injuries.

Specifications
    The stadium currently has a seating capacity of 91,000. The capacity will be reduced to 80,000 after the Olympic Games. It has replaced the original intended venue of the Guangdong Olympic Stadium. The stadium is 330 metres (1,082 ft) long by 220 metres (721 ft) wide, and is 69.2 metres (227 ft) tall. The stadium uses 258,000 square metres (2,777,112 square feet) of space and has a usable area of 204,000 square metres (2,195,856 square feet). It was built with 36 km (22.4 miles) of unwrapped steel, with a combined weight of 45,000 tonnes (49,600 tons). The stadium will cost up to 3.5 billion yuan ($423 million or £266 million or ¤340 million or 19 tonnes of 24k gold).

Πηγή:http://en.wikipedia.org/wiki/Beijing_National_Stadium
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη caterina75 : 18-08-2008 στις 23:08
    [CENTER][FONT=Lucida Sans Unicode][COLOR=Purple][I][SIZE=1]Η ζωή είναι σαν ένα παιχνίδι με την τράπουλα. Δεν έχει τόση σημασία τι χαρτιά παίρνεις στο μοίρασμα, αλλά ο τρόπος που επιλέγεις να παίξεις με αυτά. [/SIZE][/I][/COLOR][/FONT]
    [/CENTER]

Περιοχή
    Αθήνα - Νάξο - Άνδρο

Προεπιλογή

Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από rocinante Εμφάνιση μηνυμάτων
    Χαχαχα ο καθενας με τον πονο του εδω μεσα.
    Νικο αλλη φορα οταν φευγεις να το ανακοινωνεις να σου δινουμε παραγγελιες.

Μάλιστα την επόμενη φορά θα σας ενημερώσω

Περιοχή
    Boston

Προεπιλογή

Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Nikos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μάλιστα την επόμενη φορά θα σας ενημερώσω
    Ετσι μάλιστα. δίοτι που πας ρε φίλε στα ξένα χωρίς να σου δώσουμε καμια 10αρια κάρτες μνήμης να τις γεμίσεις με φωτό και καμιά ντουζίνα μπαταρίες μην ξεμεινεις κιόλας.

Δικαιώματα - Επιλογές

• Δεν μπορείτε να αναρτήσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε απαντήσεις
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τις αναρτήσεις σας
  •  
  • BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία