Σελίδα 6 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 45678 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων σε εξέλιξη 51 έως 60 από 74

Θέμα: Porto [Arion, Nautilus 2000, Astra I, Astra, Istra]

Προεπιλογή

PHOTO 005 005 despo.jpgPHOTO 00 0005 despo.jpgPHOTO000 006 despo.jpgPHOTO 000006 despo.jpg4 φωτογραφίες απο τη διέλευση του πανέμορφου 'μικρού' κρουαζιερόπλοιου στον Ισθμό με την ελπίδα να το ξαναδούμε σύντομα να δουλεύει. Αφιερωμένες στους φίλους TSS Apollon για την πολύτιμη συνδρομή του και τον Παντελή για την συχνή ανταπόκριση που είχε οταν το πλοίο ηταν στη Δραπετσώνα.

Περιοχή
    ΣΑΛΑΜΙΝΑ

Προεπιλογή

Υπέροχο μέρος για κουβεντούλα, καφέ και φωτο. Ευχαριστώ φίλε για τις όμορφες φωτο.

Προεπιλογή

Συμφωνω με τον φιλο Παντελη!!!
    Ευχαριστουμε φιλε despo!!!

Περιοχή
    Gibraltar

Προεπιλογή

Just out of drydock in Lisbon the lovely Arion now renamed Porto in the new livery of Portuscale Cruises. She looks very smart in the dark hull and funnel colours. This classic livery was used by Empresa Insulana on the original Funchal when it was first operated and hopefullt the rest of the fleet will be given th esame treatment (Lisboa ex Princess Danae, Azores ex Athena and Funchal)

I really wish this new company well as its great news that these classic ships will be given anew lease of life. Well done to the Portuguese company with this venture!

The colours remind me of the previous livery of saga Cruises (Saga Rose/Ruby, Saga pearl etc.) very smart indeed.

(photo courtesy Luis Miguel Correia and Shipspotting)

Henry

1811855.jpg

Προεπιλογή

Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Henry Casciaro Εμφάνιση μηνυμάτων
    Just out of drydock in Lisbon the lovely Arion now renamed Porto in the new livery of Portuscale Cruises. She looks very smart in the dark hull and funnel colours. This classic livery was used by Empresa Insulana on the original Funchal when it was first operated and hopefullt the rest of the fleet will be given th esame treatment (Lisboa ex Princess Danae, Azores ex Athena and Funchal)

I really wish this new company well as its great news that these classic ships will be given anew lease of life. Well done to the Portuguese company with this venture!

The colours remind me of the previous livery of saga Cruises (Saga Rose/Ruby, Saga pearl etc.) very smart indeed.

Henry

1811855.jpg
    Great news at last Henry. Let's hope that a company specializing in cruises with vintage classic ships will attract passengers of a different kind, our kind, for affordable and intimate cruising on small scale yachtlike classic ships. Let's wait for the outcome of the experiment.

Περιοχή
    Παντα κοντα στην θαλασσα

Προεπιλογή

Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Henry Casciaro Εμφάνιση μηνυμάτων

Henry

1811855.jpg

Looks great in the new colors!
    Thanks Henry for the photo !

Περιοχή
    Gibraltar

Προεπιλογή

Here are a couple of more pics taken from the Portuscale facebook page and showing a close up of the funnel logo

984208_603089069703291_1952178963_n.jpg 487362_602555813089950_2040787878_n.jpg

Περιοχή
    \\Ελλάδα\Αθήνα\Παραλία..

Προεπιλογή Arion

Θα ήθελα να πως στους διαχειριστές ότι, έφτασα εδώ κάνοντας κλικ (στο Ευρετήριο κρουαζιεροπλοίων), πάνω στο πλοίο 'Arcadia'.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη lostromos : 29-09-2013 στις 17:30 Αιτία: Ορθογραφία

Περιοχή
    Παντα κοντα στην θαλασσα

Προεπιλογή

Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από lostromos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Θα ήθελα να πως στους διαχειριστές ότι, έφτασα εδώ κάνοντας κλικ (στο Ευρετήριο κρουαζιεροπλοίων), πάνω στο πλοίο 'Arcadia'.
    Έτοιμο , και ευχαριστούμε για την ενημέρωση φιλε lostromos !!!

Προεπιλογή

Two wonderful postcards of Arion (from Ebay).

Arion.jpg

Arion2.jpg

Σελίδα 6 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 45678 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

• Δεν μπορείτε να αναρτήσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε απαντήσεις
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τις αναρτήσεις σας
  •  
  • BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία