Σελίδα 2 από 14 ΠρώτηΠρώτη 123412 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων σε εξέλιξη 11 έως 20 από 133

Θέμα: Αθήναι [Santa Rosa, Athinai]

Περιοχή
    East Med

Προεπιλογή

Σωστός ο Finnpartner! Η παραπάνω εικόνα απεικονίζει το παλιό Santa Rosa (1932) της Grace Line να υποδέχεται το διάδοχο του, Santa Rosa (1958), νυν Emerald της Louis. Ημερομηνία της φωτογραφίας, 28 Αυγούστου 1957, και το 25αχρονο σκαρί συνοδεύει το συνονόματο στον James River, σε μικρή απόσταση από τις γιάρδες Newport News.

Η φωτογραφία είναι από το βιβλίο του William Miller, American Passenger Ships.

Η μετασκευή του Santa Rosa-1958, ήταν εκπληκτική. Δεν μπορούσα να φανταστώ ότι το Emerald είχε τέτοια ιστορία!
    [B][COLOR="RoyalBlue"][I][U][URL="http://img132.imageshack.us/img132/6466/elliios1972sig.jpg"]Κυκλαδίτικο Ξαραθύμιο[/URL][/U][/I][/COLOR][/B]

Περιοχή
    Pireaus

Προεπιλογή

Να σου πω την αληθεια, για το καινουριο μπερδευτηκα λιγο. Στην πορεια καταλαβα ποιο ηταν. Το παλιο ηταν φως-φαναρι! Ασε που μ'αρεσει κιολα!! Παντως, τελεια η φωτο!!
    [FONT=Arial][SIZE=4]FINNPARTNER (1966) OY Wartsila AB, Helsinki #380[/SIZE][/FONT]

Περιοχή
    Αθήνα

Προεπιλογή

Το 1989 το ΑΘΗΝΑΙ μαζί με το ΕΛΛΑΣ ρυμουλκήθηκαν μετά από 20 χρόνια παροπλισμού, από την Ελευσίνα στην Αλιάγα για να διαλυθούν.

Από την ιστοσελίδα bestshipimages.com που δεν λειτουργεί πια το ΑΘΗΝΑΙ να προσεγγίζει ρυμουλκούμενο στην Αλιάγα

Athinai bow b-w.jpg

και προσαραγμένο στο διαλυτήριο με πεσμένους τους πρωραίους ανεμοδόχους πάνω στη γέφυρα του.

Athinai with fallen masts.jpg

Η παρακάτω εικόνα είναι από φωτογραφίες του Selim San έτσι όπως τις ξεφύλισε μπροστά στο φακό του ντοκιμαντέρ thalassa του TV5, και δείχνει τη διάλυση να έχει προχωρήσει. Υποθέτω πως και οι δύο προήγουμενες φωτο είναι του ίδιου.

athinai4.jpg

Περιοχή
    cologne

Προεπιλογή

have anyone deckplans from the athinia????

Περιοχή
    Gibraltar

Προεπιλογή Athinai deck plan

Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από britanis Εμφάνιση μηνυμάτων
    have anyone deckplans from the athinia????
    Dear Britanis like you I have a great interest in Typaldos and have a good collection of brochures. I will try and scan you a deck plan of Athinai this evening or tomorrow if thats ok. Best regards

Περιοχή
    cologne

Προεπιλογή

great thank you

Περιοχή
    Gibraltar

Προεπιλογή Athinai deck plan

Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από britanis Εμφάνιση μηνυμάτων
    great thank you
    Hope you can view it ok as had some problems trying to resize it. Best regards

scan0011.jpg

Περιοχή
    cologne

Προεπιλογή

yes it is very good
    i search over 1 year ;-)
    thank you very much

Περιοχή
    Αθήνα

Προεπιλογή

Henry, this is very interesting. It appears that the ship has a garage for 140 cars.
    I always thought ATHINAI and ACROPOLIS were employed only in cruising.

Looking forward to see more of you rare brochures!

Περιοχή
    Gibraltar

Smile

Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Ellinis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Henry, this is very interesting. It appears that the ship has a garage for 140 cars.
    I always thought ATHINAI and ACROPOLIS were employed only in cruising.

Looking forward to see more of you rare brochures!
    Aris interesting you should say that as most people think the same but remember the Athinai operated a regular liner service from Venice to the eastern Med and as such she sometimes carried cars. The garage space on Acropolis was given over to a nightclub/disco according to the deck plan as she was always used on cruises even outside the Mediterranean. She was a frequent visitor to Gibraltar on her west Med and Canary Island cruises in winter and I remember seeing her here in port when I was very young.
    I took the deck plan from a very good travel agent guide that was produced especially by Typaldos to distribute to its main selling agents in Europe and in the US and it is in excellent condition and covers all the company ships both cruises and liner services and ferries. It just goes to show how big Typaldos was in those days with almost 20 passenger ships in operation in the early 60's. I have many other individual brochures on Typaldos ships and their cruises which I have collected and bought from collectors over the years...Cheers for now

Σελίδα 2 από 14 ΠρώτηΠρώτη 123412 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

• Δεν μπορείτε να αναρτήσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε απαντήσεις
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τις αναρτήσεις σας
  •  
  • BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας