Σελίδα 2 από 18 ΠρώτηΠρώτη 123412 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων σε εξέλιξη 11 έως 20 από 174

Θέμα: Βασίλισσα Φρειδερίκη [Queen Frederica, Atlantic, Matsonia, Malolo]

Περιοχή
    East Med

Προεπιλογή RHMS Queen Frederica (1965)

Μια και αναφέρθηκες, Naias II στην παλιά Ελληνική ταινία, τα screenshots που ανέβασες είναι από την κωμωδία «Μπετόβεν και Μπουζούκι» του Ορέστη Λάσκου. Για τους φιλους του παλιού Πειραιά και του RHMS Q. Frederica, το απόσπασμα της ταινίας έχει ανέβει ήδη εδώ.

Πέρα από τις γαργαλιστικές ατάκες του μακαρίτη Σταύρου Παράβα, οι σεκάνς αποκαλύπτουν τυπικές σκηνές αναχώρησης των υπερωκεανίων του Χανδρή στο απόγειο της καριέρας τους.

Όπως μας αφηγηθήκε ο Ροσινάντης, στιγμές σαν κι αυτές, είναι δύσκολες για όσους έχουν ζήσει την αναχώρηση για το μακρινό ταξίδι της ξενιτιάς...
    [B][COLOR="RoyalBlue"][I][U][URL="http://img132.imageshack.us/img132/6466/elliios1972sig.jpg"]Κυκλαδίτικο Ξαραθύμιο[/URL][/U][/I][/COLOR][/B]

Περιοχή
    Αθήνα

Προεπιλογή

Ναι όντως προσπαθούσα να θυμηθώ τη ταινία και δεν τη θυμόμουνα, επειδή τα είχα βγάλει πριν 3 χρόνια.
    [B][SIZE=3][COLOR=Blue]"Η τέχνη και η μαγεία να σε υπακούει ένα καράβι[/COLOR][/SIZE][/B]"

Περιοχή
    Αθήνα

Προεπιλογή

Από την έκθεση "Ένας αιώνας ελληνικά επιβατηγά πλοία" Γ.Φουστάνου

ds_Εικόνα 209.jpg

ds_Εικόνα 210.jpg

ds_Εικόνα 211.jpg

ds_Εικόνα 212.jpg
    [B][SIZE=3][COLOR=Blue]"Η τέχνη και η μαγεία να σε υπακούει ένα καράβι[/COLOR][/SIZE][/B]"

Περιοχή
    cologne

Προεπιλογή

fantastic pictures thank you very much

Προεπιλογή Festival of Athens 1955

In the summer of 1955, the first Athens Festival was held at the Odeon Herodes Atticus in Athens. It was a magnificent opportunity to feature the Greek patrimony, the great Greek artists of opera and theater but also the great Greek companies. The scans shown here are from my copy of the 1955 program, a program that I have kept with much pride for 53 years. I was just 7 years old and my father took me to listen to Dimitri Mitropoulos (1896-1960) and the New York Philharmonic Orchestra... Of course Mitropoulos was then the main conductor of NYPhO. Several recordings of this performance exists, a performance that was moved to the Pallace theater/cinema because of rain! But the audience was equally dreamy and when Mitropoulos started conducting the Four Greek Dances of Nikos Skalkottas, we were all crying (listen to the CD from the live performance) ... By the time of the Keftikos there was an unspoken pride in our cultural patrimony... At the end there was an apotheosis of Mitropoulos and NYPhO.

From the program of this Festival, here is a set of covers and ads of Queen Frederica and ... Mitropoulos

Picture 10a.JPGPicture 11a.JPG
    Picture 9a.JPGPicture 13a.JPG

Περιοχή
    Gibraltar

Προεπιλογή Queen Frederika

I especially like this beutiful view of the Queen Federica at full steam. Enjoy Henry.

scan0032.jpg

Περιοχή
    cologne

Προεπιλογή

after the athinia & rhodos is she the next model projekt

i have became a plan from here but...........it is not perfekt!
    bug &stern are lost by the plan
    have anyone a complet plan???
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Ellinis : 25-03-2017 στις 20:18

Περιοχή
    Gibraltar

Προεπιλογή

Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από britanis Εμφάνιση μηνυμάτων
    i have became a plan from here but...........it is not perfekt!
    bug &stern are lost by the plan
    have anyone a complet plan???
    Andy, I will upload a deck plan for you of the Queen Frederica, no problem. All the best Henry.

Προεπιλογή

Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Henry Casciaro Εμφάνιση μηνυμάτων
    I especially like this beautiful view of the Queen Federica at full steam. Enjoy Henry.
    Henry This is a wonderful picture. Thanks

Περιοχή
    Αθήνα

Προεπιλογή

Great photo! Thanks very much, Henry

Σελίδα 2 από 18 ΠρώτηΠρώτη 123412 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

• Δεν μπορείτε να αναρτήσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε απαντήσεις
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τις αναρτήσεις σας
  •  
  • BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας