-
Τα αιτια δεν ειναι τιποτε διαφορετικα απο αυτα που αναφερατε. Και τα μηνυματα στο πλοιο ηταν ακριβως αυτα. overhauling του Νο.4 και ελεγχο του τουρμπο, οταν το πλοιο μπορει, μιας και ειναι / ηταν εν πλω.
Το πλοιο σταματησε το ΣΚ και αλλαξε το injector καθως και το εμβολο με ενα spare complete. Το τουρμο δουλευε και δουλευει μια χαρα. Καποιες μετρησεις θα γινουν στο λιμανι εκφορτωσης for the shake of good order.
Επισης διαπιστωθηκε οτι ουτε εκριξη εγινε, ουτε η θερμοκρασια πηγε 180 βαθμους παρα καπου στους 70-80.
Διαευκρινιστηκα να αναφερω οτι τα παραπανω, περι τουρμπο, ηταν μεσα στο πρωτο μηνυμα που εσταλει στο πλοιο απο μεριας μας για να πεισουμε ή να του αποδειξουμε οτι αυτα που γραφει ειναι..με παρα πολυ σαλτσα.
By the way συζηταμε για μια μηχανη "MITSUI B&W 8L 45 GB".
Οσο και να γνωριζεις σαν μηχανικος, θα πρεπει στην αλληλογραφια με το πλοιο να του αποδειξεις οτι καπου υπερβαλλει και να προσπαθησεις να εκμαιευσεις / κατανοησεις τη πραγματικα συνεβει.
Και τελος ο σκοπος μου σε αυτο το case ηταν να δει καποιος 3ος πως γινεται η ενημερωση ενος προβληματος απο το πλοιο και τι πρεπει εσυ που εισαι ο υπευθυνος αρχιομηχανικος του, να του γραψεις.
-
Ενα πλοιο κανει το δρομολογιο για εκφορτωση σε: HAKATA (arr. 28-5 , dep. 2-6) OSAKA (arr. 3-6 , dep. 6-6) , PUSAN (arr. 8-6 , dep. 12-6) DALIAN (arr. 15-6 , completion in 4days).
Μας ρεπορταρει αυτο την ωρα που πεφτει στη HAKATA:
==========
Good day Sir,
Please be advised that Main Engine cylinder block N 4 is leaking 300-350 LTRS per day into crankcase.
Also Main Engine [MAN KSZ-70/125 BL) cylinder block N 5 is leaking abt. 1000 LTRS per day in crankcase .
==========
Το πλοιο εαν χασει το παραπανω δρομολογιο θα πληρωσει 100usd / Ωρα για καθε ωρα που καθυστερει και ο λογος γιατι υπαρχει μεγαλη λιστα παραμονης στα λιμανια που ειναι να πιασει και καθε πλοιο πρεπει να φτασει στην ωρα του αλλιως παει..ραδα. Μετα την Κινα το πλοιο δεν ξερουμε τι θα κανει.
Καμια ιδεα?
-
το "leaking" ειναι σε νερο?
μηπως κατι δεν ειναι σωστα διατυπωμενο?
-
Ειναι νερο, απο το fresh water cooling space του liner.
-
δεν μπορω να καταλάβω πώς υπολογιζει έστω και στο περίπου σε λιτρα την διαρροή ξεχωριστά σε κάθε block
τωρα όσο για την διαρροή σαν βλάβη ο μονος τροπος να περασουν νερα απο διαρροη στο space liner στον στροφαλοθαλαμο είναι απο το stuff box ,εκτος και αν εχει κρακ το ιδιο το μπλοκ
-
Συγγνωμη, εχουν τετοιες εξωφρενικές διαρροες και δουλευαν ακομα τη μηχανη? Μην θεωρησεις παραξενο να εχει καψει στο τελος ολη τη μηχανη, καποια στιγμη θα εμεινε χωρις νερα το συστημα και χαιρετε...Τον στροφαλοθαλαμο μπορειτε να τον ονομαζεται πλεον και ενυδρειο δλδ...Κουζινετα γεια σας...
-
Σε πρωτη λοιπον φαση θεωρω πως πρεπει να δουμε αν οι πληροφοριες του πληρωματος σχετικα με την ποσοτητα της διαρροης και τη θεση του κρακ ειναι σωστες. Μετα πρεπει να δουμε τα λαδια και καταποσο δουλευουν οι διαχωριστες.
-
αν εχουμε φτασει στο σημείο το πλήρωμα να μην μπορει να μας δωσει ένα "μπουσουλα" για την ζημιά και να πρέπει να φιλτράρουμε το ρεπόρτο τότε τι να πώ ...................................λυπάμαι την μηχανη
μου θυμίζει τον Λαρισαίο οδηγό που παει στο συνεργειο και λεει του μαστορα
κατ καν απ κατ γκαπ γκαπ
-
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΕΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΕ ΦΕΡΟΥΝ ΣΥΜΦΩΝΟ.ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟ ΛΑΔΙ Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΗΡΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΜΕ ΥΨΗΛΟΤΕΡΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΑΝΑΡΡΟΦΗΣΗ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ.
-
Eng μπορείς σε παρακαλώ να μας ενημερώσεις αν η ψύξη του εμβόλου γίνετε με νερό η λάδι?
Αν γίνετε με νερό τότε οι πιθανότητες διαρροής από εκεί είναι πολύ μεγαλύτερες.
Πάντως οποια και είναι η ζημια το πλοίο δεν μπορεί να ταξιδέψει στο πέλαγος με τόσο μεγάλες διαρροές υδάτων.
Χ/σμους
Γιωργος
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να αναρτήσετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να αναρτήσετε απαντήσεις
- Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τις αναρτήσεις σας
-
- BB code είναι σε λειτουργία
- Τα Smilies είναι σε λειτουργία
- Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
- [VIDEO] code is σε λειτουργία
- Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Κανόνες Λειτουργίας