Σελίδα 2 από 6 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων σε εξέλιξη 11 έως 20 από 59

Θέμα: Ιστορικές φωτο της Σμύρνης [Historic photos of Smyrna]

Περιοχή
    Αθήνα

Προεπιλογή

Τα υπερωκεάνεια μας εκείνης της εποχής ήταν διφούγαρα (πλην των Ιωάννινα και Θεσ/νίκη που είχαν βυθιστεί νωρίτερα).

Είμαι σχεδόν σίγουρος πως είναι το Μεσογειακό επιβατηγό ΑΝΔΡΟΣ. Είχε ναυπηγηθεί ως ΣΥΡΙΑ το 1914 και μετανομάστηκε το 1920. Βυθίστηκε απο τους Γερμανούς το 1941 στο Λουτράκι. Περισσότερα για το ναυάγιο του εδώ.

Προεπιλογή

Smyrna in 1928
    Smyrna 1928.jpg

Περιοχή
    Αθήνα

Προεπιλογή

Nικόλα είναι του πραγματικά του 1928; Δεν είχαν καταστραφεί τα κτίρια της προκυμαίας απο την πυρκαγιά;

Προεπιλογή

Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Ellinis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Nικόλα είναι του πραγματικά του 1928; Δεν είχαν καταστραφεί τα κτίρια της προκυμαίας απο την πυρκαγιά;
    The chronological verification was done based on the horse-driven tramway and what some Turkish professors from the University of the Aegean (Ege University) told me... What I have read is that Kemal Ataturk redid Smyrna by 1930

Περιοχή
    Ραφήνα

Προεπιλογή Στη Σμύρνη του 1919

Μάϊος του 1919.
    Η αρχή του δράματος συμπίπτει με την θριαμβευτική αποβίβαση του ελληνικού στρατού στη Σμύρνη.

Δύο εικόνες από την εξαιρετική σειρά του SKY "Εμείς οι Έλληνες".

Η πρώτη φωτογραφία είναι από την αποβίβαση του ελληνικού στρατού τον Μάϊο του 1919.

Αποβίβαση.jpg

Ίσως, το πλοίο που βλέπουμε να είναι το "Πατρίς" του Εμπειρίκου που είχε επιταχθεί για τις ανάγκες της μεταφοράς του στρατού (αυτό με κάθε επιφύλαξη).

Η δεύτερη φωτογραφία πρέπει να είναι από την ίδια περίπου περίοδο (πάντως, πριν από τον μοιραίο Αύγουστο του 1922).

Στη Σμύρνη-21708.jpg

Η σειρά του SKY προσεγγίζει εξαιρετικά την ιστορική πορεία.
    Και μέσα από αυτήν τη σειρά γεννιώνται πολλά ερωτήματα
    για εκείνη την μοιραία εκστρατεία
    Ερωτήματα που απ' ότι φαίνεται θα παραμείνουν ερωτήματα για πολύ καιρό ακόμα ...

Προεπιλογή

Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Roi Baudoin Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μάϊος του 1919.
    Η αρχή του δράματος συμπίπτει με την θριαμβευτική αποβίβαση του ελληνικού στρατού στη Σμύρνη.

Η δεύτερη φωτογραφία πρέπει να είναι από την ίδια περίπου περίοδο (πάντως, πριν από τον μοιραίο Αύγουστο του 1922).

Η σειρά του SKY προσεγγίζει εξαιρετικά την ιστορική πορεία.
    Και μέσα από αυτήν τη σειρά γεννιώνται πολλά ερωτήματα
    για εκείνη την μοιραία εκστρατεία
    Ερωτήματα που απ' ότι φαίνεται θα παραμείνουν ερωτήματα για πολύ καιρό ακόμα ...
    Roi_Baudoin: First might you know the second ship shown here? then, about your general comment, beyond the obvious betrayal by the French, there were many to be blamed. But for those interested, please read Giles Milton's latest marvel, "Paradise Lost" http://www.amazon.com/Paradise-Lost-.../dp/0465011195
    which has also some truly graphic pictures from Smyrna's loss

Προεπιλογή

Some of the best postcards from the pre-1922 Smyrna, lovingly preserved in Greece, have been given to me by my good friend Menios Kalyviotis of Karditsa, Greece.

Menios and I share a hobby; we both adore to collect very early 78 rpm records, I from Greek opera and operetta singers of the 1892-1915 period and he from rebetika and related music from the period 1900-1950. His collections are truly exceptional and he continues buying great recordings from throughout the world.. I forgot to mention that Menios is a ... civil engineer, not a musician, but a civil engineer with lots of love from music... So, a chemical and a civil engineer are collecting the musical patrimony of the land!

Menios publishes a lot! In 2002 he published his exceptional book Smyrni: H Mousiki Zoi: 1900-1922. I diaskedasi, ta mousika katastimata, oi ihografiseis diskon. If you have not seen it, you must get it, it is an incredible source of information http://www.studio52.gr/info_en.asp?infoID=00000n9m (it comes also with a wonderful CD of Smyrniote performances from 78 rpms of 1900-1920)

Menios' postcards from Smyrna are a poem.... here are some of them although I do not pay them justice with my poor scanning... They are so much brighter in the text

Favorites 1.jpg

The Smyrna port from a carte-postale of the period 1900-20

Favorites 2.jpg

The Smyrna port. In the back the Grand Hotel Kraemer. From a carte-postale of the period 1900-20

Favorites 3.jpg

The theater of Smyrna at the beginning of the 20th century. The facade says Theatre de Smyrne Please note that on 1911 Athens had 150,000 people, Smyrna 500,000!

Favorites 4.jpg

The Grand Hotel Kraemer In the main floor there was a biergarden. From a carte-postale of the period 1900-20

Προεπιλογή

More postcards from the pre-1922 Smyrna, from the collection of Menios Kalyviotis of Karditsa, Greece.

Favorites 6.jpg
    A postcard of the harbor by the Orosdi-Back company of Smyrna. Numerous ships to recognize but how...

Favorites 7.jpg
    The main commerce street of Smyrna, Frank Street or Fraggomahalas in greek

Προεπιλογή

And one more item from the collection of Menios Kalyviotis of Karditsa, Greece.

Cover of a pupil's cahier (tetradio) bu the local store Au bon marche showing a French ship. Who knows, perhaps a Messageries ship?

Favorites 5.jpg

Προεπιλογή

Smyrna from a 1909 postcard
    Greek Smyrna 1909.jpg

Smyrna from a 1911 postcard
    Greek Smyrna 1911.jpg

Here is a nice photograph of Smyrna.
    Greek Smyrna old.jpg

And a 1903 postcard
    Greek Smyrna quai 1903.jpg

Σελίδα 2 από 6 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές