Σελίδα 2 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων σε εξέλιξη 11 έως 20 από 38

Θέμα: Ιστορικές φωτογραφίες της Πάτμου [Historic photos from Patmos]

Περιοχή
    Pireaus

Προεπιλογή

Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Ellinis Εμφάνιση μηνυμάτων
    To σουλούπι και το χρώμα μου φαίρνουν σε ΣΕΜΙΡΑΜΙΣ. Θα έλεγα μάλιστα σε κάποια κρουαζιέρα του.

Xαλαρα και με το νομο το ΣΕΜΙΡΑΜΙΣ! Ποια χρονια ομως?? Αγοραστηκε το 53, και πηγε για σκραπ το 1980! Η μανα μου υπολογιζει οτι πρεπει να ειναι 1960s!

Κριμα που η μεσαια καρτα ειναι μικρη... Αν ηταν στο μεγεθος των αλλων 2, θα εβλεπα κι εγω πως ηταν το μερος που πανω καθε χρονο διακοπες, "εξ' απ' ανεκαθεν"!!
    [FONT=Arial][SIZE=4]FINNPARTNER (1966) OY Wartsila AB, Helsinki #380[/SIZE][/FONT]

Προεπιλογή Patmos 1959

Patmos in 1959. The photograph is from the second volume of Leonidas Kouvaris' Nea Eikonografimeni Geografia Atlas tis Ellados (New Illustrated Geography and Atlas of Greece, Syropouloi bros and Koumandareas, publishers, Panepistimiou 44, Athens)
    Patmos 1959.jpg

Περιοχή
    Pireaus

Προεπιλογή

Make my day!! This is near the Red Light, as you enter the port! There is a road along the white buildings now, and the dock is extended up to, about, the middle of the photo! The house across the port, is now demolished, and there is the municipal parking. The one floor buildings, are now 2 store buildings, such as the Astoria (ex Hotel). Of course, there are more houses now up in the hill of Kastelli.

Here is a similar photo, taken in 2007 (Just to understand what I wrote above).

Patmos 2007.jpg
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Finnpartner_1966 : 03-03-2009 στις 10:23
    [FONT=Arial][SIZE=4]FINNPARTNER (1966) OY Wartsila AB, Helsinki #380[/SIZE][/FONT]

Προεπιλογή

Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Finnpartner_1966 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Make my day!! This is near the Red Light, as you enter the port! There is a road along the white buildings now, and the dock is extended up to, about, the middle of the photo! The house across the port, is now demolished, and there is the municipal parking. The one floor buildings, are now 2 store buildings, such as the Astoria (ex Hotel). Of course, there are more houses now up in the hill of Kastelli.

Here is a similar photo, taken in 2007 (Just to understand what I wrote above).
    Perfect! What I love about the site of Historical Photos of Greek Ports! When we work together we find some gems.... Thanks for sharing! N

And what about the small ship Finnpartner_1966?
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Ellinis : 14-08-2015 στις 07:17

Περιοχή
    Pireaus

Προεπιλογή

The small ship in my foto?

Προεπιλογή

Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Finnpartner_1966 Εμφάνιση μηνυμάτων
    The small ship in my foto?
    Yes, I am talking about the small white ship that is shown in the pier of Patmos in the photo you posted this morning. Is this a small passenger boat?

Περιοχή
    Pireaus

Προεπιλογή

Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Nicholas Peppas Εμφάνιση μηνυμάτων
    Yes, I am talking about the small white ship that is shown in the pier of Patmos in the photo you posted this morning. Is this a small passenger boat?
    Yes, it is the Kusadasi Express. It is one of the small Turkish passenger boats, that carry tourists from Kusadasi to Patmos, on day-cruises.
    Συνημένες Εικόνες Συνημένες Εικόνες
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Finnpartner_1966 : 04-03-2009 στις 09:36

Προεπιλογή Agathonisi

On the occasion of the visit of our President Papoulias to Agathonisi in January, I would appreciate it if any member of nautilia.gr could provide information, schedules and perhaps pictures of past and present ships that do the run between Patmos and other islands and Agathonisi

Thank you

Περιοχή
    At Sea

Προεπιλογή

Some recent photos of Patmos Star & Patmos Express here

Περιοχή
    Αθήνα

Προεπιλογή

Απ'οσο θυμάμαι τα μόνα καράβια που έκαναν τακτικά δρομολόγια στο Αγαθονήσι ήταν παλιά το Πανορμίτης και τώρα το Νήσος Κάλυμνος. Ίσως έκτακτα (σε κάποιες γιορτές) να πιάσανε και τα Patmos Star-Express που κανονικά κάνουν Πάτμο-Αρκιοί-Λειψοί-Μαράθι.

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

• Δεν μπορείτε να αναρτήσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε απαντήσεις
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τις αναρτήσεις σας
  •  
  • BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας