Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων σε εξέλιξη 1 έως 10 από 20

Θέμα: Ιστορικές φωτο της Ιτέας [Historic photos of Itea]

Προεπιλογή

For some reason I have ended with numerous Itea postcards, especially postcards of the 1905-25 period. Why? Itea was the only port for those who were visiting Delphi in the beginning of the 20th century.

My aunt Marika Veloudiou (1894-1990; http://www.tovima.gr/default.asp?pid...d=154634&ct=47) who was a noted guide (η πρώτη ελληνίδα ξεναγός) and archeologist was telling me in the 1970s that it was impossible to go to Delphi via Arachova in the 1930s. The road was for goats only. So, all the Greek and (mostly) German ships with German and French tourists were stopping in Itea. Then, the ascend to Delphi was done with mules and donkeys and was taking several hours. This is how all the actors and spectators attended the famour Delphikes Eortes of 1927 that were organized by Angelos and Eva (Palmer) Sikelianou. See also http://www.theaterinfo.gr/abouttheat...tes/index.html
    These major revival celebrations led to the reexamination of the Ancient Athenian drama and led to the revival of Aeschylos', Euripides' and Sophocles' tragedies in the 1950s by the National Theater.

As an example of a regular passenger line to Itea, in 1909 Werft Lines of Syros was doing (evey Thursday at 8:00 pm) the route Piraeus, Corinth, Itea, Naupaktos, Aegion, Patras, Ithaca, Leukas, Preveza, Koprana and Karvasaras!!! The last two stop are simply incredible! Koprana is the "port" of Arta and Karvasaras is today's Amphilohia!

Here are now the postcards of Itea. First one from 1912

Itea 1912.jpg

Then one from 1918; note the hotel Delphi (!)

Itea 1918 c.jpg

Another nice view of the harbor in 1918

Itea 1918.jpg

And a more recent postcard of 1953

Itea 1953.jpg

Here is a postcard showing Itea from Delphi. The reader can understand how tourists were coming up to Delphi from the Itean harbor.

Itea Delphi.jpg

Προεπιλογή

Φωτογραφία του λιμανιού της Ιτέας που δημοσιευθηκε στο περιοδικό "Στερεά Ελλάς" τ.12ου 2008, στο αρθρο του Γιάννη Χαλάτση " Ο κόσμος της ακτοπλοιας στον Κορινθιακό κόλπο(1830-1970)".
    Αναζητείται το όνομα του επιβατηγού (πιθανόν κρουαζιερόπλοιου) στην κεφαλή του μώλου, ενώ υπάρχει και 2ο στα αριστερά και πίσω που μόλις διακρίνεται.

itea.jpg
    [FONT=Palatino Linotype][SIZE=3][I]Mal du depart.[/I][/SIZE][/FONT]

Περιοχή
    Αθήνα

Προεπιλογή

To καράβι στο κέντρο είναι ένα απο τα Γιουγκοσλάβικα Jastran και Jugoslavia (το σημερινό ΕΡΜΗΣ της Ηπειρωτικής). Υπήρχε και τρίτο αδελφάκι με διαφορές όμως που το αποκλύουν.
    Το άλλο στα αριστερά δεν το ξεχωρίζω. Υπάρχει και ένα πιο μεγάλο πλοίο πίσω απο το αλιευτικό Ιτέα που δεν αναγνωρίζω.

Προεπιλογή

Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Ellinis Εμφάνιση μηνυμάτων
    To καράβι στο κέντρο είναι ένα απο τα Γιουγκοσλάβικα Jastran και Jugoslavia (το σημερινό ΕΡΜΗΣ της Ηπειρωτικής). Υπήρχε και τρίτο αδελφάκι με διαφορές όμως που το αποκλύουν.
    Το άλλο στα αριστερά δεν το ξεχωρίζω. Υπάρχει και ένα πιο μεγάλο πλοίο πίσω απο το αλιευτικό Ιτέα που δεν αναγνωρίζω.
    Unfortunately I cannot recognize them either. They are definitely cruise ships as by the 1960s there was no regular passenger liner serving Itea except for the Aegion-Itea line. Yet, the latter was served by the primitive ferry boats of the early 1960s and I do not recall a "regular ship" in that line..

Προεπιλογή

Αφιερωμένη στο φίλο μας τον Νικόλα που μας στέλνει καταπληκτικές φωτογραφίες απο την άλλη άκρη της γής. Το ferry ΑΛΚΥΩΝ, που συνέδεε την ΙΤέα με το Αίγιο, ενίοτε και το Γαλαξίδι. Η φωτό απο την Γεωγραφία του ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ, τόμος ΕΛΛΑΣ έκδοση του 1965.

Itea-Egio.jpg
    [FONT=Palatino Linotype][SIZE=3][I]Mal du depart.[/I][/SIZE][/FONT]

Προεπιλογή

Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από a.molos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φωτογραφία του λιμανιού της Ιτέας που δημοσιευθηκε στο περιοδικό "Στερεά Ελλάς" τ.12ου 2008, στο αρθρο του Γιάννη Χαλάτση " Ο κόσμος της ακτοπλοιας στον Κορινθιακό κόλπο(1830-1970)".
    Thanks for this wonderful photo of Itea that gives a very busy port that I simply do not remember in the 1960s. I doubt the chronology of this picture

Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από a.molos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αφιερωμένη στο φίλο μας τον Νικόλα που μας στέλνει καταπληκτικές φωτογραφίες απο την άλλη άκρη της γής. Το ferry ΑΛΚΥΩΝ, που συνέδεε την ΙΤέα με το Αίγιο, ενίοτε και το Γαλαξίδι. Η φωτό απο την Γεωγραφία του ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ, τόμος ΕΛΛΑΣ έκδοση του 1965.
    Ah, what a nice picture!!!! Thanks. I still have all my highschool books (1960-66) but I have not had time to look at them. Thanks

Προεπιλογή

I am uploading two more photos of Itea from the very early 1960s from Leonidas Kouvaris' Encyclopedia and Atlas of Greece (Spyropouloi and Koumandareas, Athens , 1964)

First a wonderful view of the pier, better shown in a later picture above

Itea.jpg

And then one more more photo of Itea from 1963 from Leonidas Kouvaris' Encyclopedia and Atlas of Greece (Spyropouloi and Koumandareas, Athens , 1964)

Itea 2.jpg

Προεπιλογή

Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Nicholas Peppas Εμφάνιση μηνυμάτων
    And then one more more photo of Itea from 1963 from Leonidas Kouvaris' Encyclopedia and Atlas of Greece (Spyropouloi and Koumandareas, Athens , 1964)

Itea 2.jpg
    A very nice, old (1894) article about a voyage from Corinth to Itea can be found in http://www.nautilia.gr/forum/showthr...671#post204671

Προεπιλογή

A very nice and very atmospheric photo from the 1950s

Itea.jpg

Προεπιλογή Oικογενειακο κινηματογραφικο φιλμ των 8 mm του 1963

Δυο πλανα απο οικογενειακο κινηματογραφικο φιλμ των 8 μμ του 1963. Δυο φωτογραφιες απο αγνωστο κρουαζιεροπλοιο δεμενο στην προβλητα της Ιτεας. Ποιο ειναι;

Συγνωμη για την ποιοτητα... Απο 8 mm σε βιντεο, μετα σε DVD και μετα φωτογραφια...

Itea.jpgItea2.jpg

Two stills from home movie of our family of 8 mm of 1963. Two photos of an unknown cruise ship at Itea. Which one is it?

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

• Δεν μπορείτε να αναρτήσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε απαντήσεις
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τις αναρτήσεις σας
  •  
  • BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας