Σελίδα 8 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 678
Εμφάνιση αποτελεσμάτων σε εξέλιξη 71 έως 78 από 78

Θέμα: Κάλυμνος [Αρκαδία - Hekla, Arkadia, Kalymnos]

  1. #71
    Εγγραφή
    Dec 2007
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    9.306

    Προεπιλογή

    Mια άποψη του ΚΑΛΥΜΝΟΣ λίγο πριν το τέλος, παροπλισμένο σε μια ντάνα στον δίαυλο του Περάματος...

    kalymnos oct 81.jpg

  2. #72

    Προεπιλογή M/V Kalymnos @Piraeus

    A picture of M/V Kalymnos berted at Piraeus…

    Kalymnos.jpg

  3. #73
    Εγγραφή
    Sep 2015
    Περιοχή
    Ηράκλειο Κρήτης
    Μηνύματα
    841

    Προεπιλογή

    Στον LR 1989-90 αναφέρονται τα τεχνικά στοιχεία του πλοίου :

    KALYMNOS (ex. ARCADIA -69, ex. KALYMNOS-68, ex. HEKLA-66). TM Passenger/General Cargo/Ferry (Ref). Ice strengthened.
    IMO 5146184, call sign SXAX, Registered at Piraeus (off. no 3100 - Class B). Built 1948 (Aalborg Veerft A/S, Aalborg), Yard no 85. 72,75 m X 11,00 m X 3,823 m.
    1503 gt, Engines : 2 oil 2SA each 7 cyl. 2660 BHP (Atlas Diesel A/B, Stockholm). 3 Holds, 3 Hatches, refrigerated space.
    Owner : Evdoxos Shipping Co S.A.

    Όπως βλέπουμε, είχε και ψυχόμενους χώρους (αναφέρεται και στην αναφορά του ΑΡΓΩ στο ποστ #46) και ήταν και ice class ! (λογικό εκεί που δούλευε πριν...).

    Από το αρχείο του αδελφού μου Εμμανουήλ Παπαδάκη (emmpapad) έχω κάτι που με βάζει σε σκέψεις. Οι μεταβολές στα νηολόγια είναι οι εξής :

    ΚΑΛΥΜΝΟΣ, Π.Ν.Ε. Λονδίνου από 23-11-1966 έως 9-4-1967.
    ΚΑΛΥΜΝΟΣ, νηολόγιο Καλύμνου 1 (Β΄Κλάση) από 9-4-1967 έως 23-6-1968.
    ΚΑΛΥΜΝΟΣ, νηολόγιο Πειραιά 3100 (Β΄Κλάση) από 26-3-1968 και μετά.
    Ιδιοκτήτης : Σακελλάριος Κόκκινος (Δωδεκανησιακή Ατμοπλοΐα) έως και το 1968.

    Δεν αναφέρεται πουθενά το όνομα ΑΡΚΑΔΙΑ. Πόσο σίγουροι είμαστε ότι το όνομα αυτό ήταν επίσημο ? Το πράγμα περιπλέκεται αν δούμε στη miramar την καρτέλα του πλοίου όπου αναφέρεται ότι σαν "ΑΡΚΑΔΙΑ" είχε νηολόγιο Πειραιά 3092 (το οποίο δεν ταιριάζει με ούτε με τη λίστα του Μανώλη ούτε με το LR). Με δεδομένο ότι δεν έχουμε καμιά φωτογραφία του σαν ΑΡΚΑΔΙΑ για να επιβεβαιώσουμε ότι είναι αυτό, μήπως το ΑΡΚΑΔΙΑ που αναφέρεται στο ποστ #50 είναι άλλο πλοίο ? Αν προσέξετε, στην καταχώρηση του ΑΡΚΑΔΙΑ αναφέρεται σαν Α/Π ενώ το ΚΑΛΥΜΝΟΣ όπως βλέπουμε ήταν δηζελοκίνητο... Μπορεί κάποιος να μας διαφωτίσει ?

  4. #74
    Εγγραφή
    Oct 2010
    Περιοχή
    ΠΕΙΡΑΙΑΣ
    Μηνύματα
    8.435

    Προεπιλογή

    Σαν φορτηγοποσταλάκι που ήταν κ εκεί που δούλευε,φόρτωνε κ ψυχόμενα φορτία...γαλακτοκομικά,ψάρια.
    Το έχω δει σαν ΑΡΚΑΔΙΑ καλοκαίρι 68.
    Α/Π το έγραψαν λανθασμένα,ίσως επειδή τότε κυριαρχούσαν τα ατμόπλοια.

  5. #75
    Εγγραφή
    Dec 2007
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    9.306

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από npapad Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν αναφέρεται πουθενά το όνομα ΑΡΚΑΔΙΑ. Πόσο σίγουροι είμαστε ότι το όνομα αυτό ήταν επίσημο ? Το πράγμα περιπλέκεται αν δούμε στη miramar την καρτέλα του πλοίου όπου αναφέρεται ότι σαν "ΑΡΚΑΔΙΑ" είχε νηολόγιο Πειραιά 3092 (το οποίο δεν ταιριάζει με ούτε με τη λίστα του Μανώλη ούτε με το LR). Με δεδομένο ότι δεν έχουμε καμιά φωτογραφία του σαν ΑΡΚΑΔΙΑ για να επιβεβαιώσουμε ότι είναι αυτό, μήπως το ΑΡΚΑΔΙΑ που αναφέρεται στο ποστ #50 είναι άλλο πλοίο ? Αν προσέξετε, στην καταχώρηση του ΑΡΚΑΔΙΑ αναφέρεται σαν Α/Π ενώ το ΚΑΛΥΜΝΟΣ όπως βλέπουμε ήταν δηζελοκίνητο... Μπορεί κάποιος να μας διαφωτίσει ?
    φίλε Νεκτάριε και όμως υπάρχει μια τουλάχιστον φωτογραφία του πλοίου που έχει δημοσιεύσει ο κ Φουστάνος στο περιοδικό "Αργώ" και στο γνωστό βιβλίο του για τα ακτοπλοϊκά που αποδεικνύει οτι είχε ονομαστεί έστω για λίγο ΑΡΚΑΔΙΑ όπως εξάλλου μαρτυρά ο φίλος Β.Χ.

    arcadia-isthmia.jpg

  6. #76
    Εγγραφή
    Oct 2010
    Περιοχή
    ΠΕΙΡΑΙΑΣ
    Μηνύματα
    8.435

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Ellinis Εμφάνιση μηνυμάτων
    φίλε Νεκτάριε και όμως υπάρχει μια τουλάχιστον φωτογραφία του πλοίου που έχει δημοσιεύσει ο κ Φουστάνος στο περιοδικό "Αργώ" και στο γνωστό βιβλίο του για τα ακτοπλοϊκά που αποδεικνύει οτι είχε ονομαστεί έστω για λίγο ΑΡΚΑΔΙΑ όπως εξάλλου μαρτυρά ο φίλος Β.Χ.

    arcadia-isthmia.jpg
    Στο βάθος CYNTHIA ή ISTHMIA κ ROMANTICA.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Ellinis : 27-06-2019 στις 22:00

  7. #77
    Εγγραφή
    Sep 2015
    Περιοχή
    Ηράκλειο Κρήτης
    Μηνύματα
    841

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από npapad Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στον LR 1989-90 αναφέρονται τα τεχνικά στοιχεία του πλοίου :

    KALYMNOS (ex. ARCADIA -69, ex. KALYMNOS-68, ex. HEKLA-66). TM Passenger/General Cargo/Ferry (Ref). Ice strengthened.
    IMO 5146184, call sign SXAX, Registered at Piraeus (off. no 3100 - Class B). Built 1948 (Aalborg Veerft A/S, Aalborg), Yard no 85. 72,75 m X 11,00 m X 3,823 m.
    1503 gt, Engines : 2 oil 2SA each 7 cyl. 2660 BHP (Atlas Diesel A/B, Stockholm). 3 Holds, 3 Hatches, refrigerated space.
    Owner : Evdoxos Shipping Co S.A.

    Όπως βλέπουμε, είχε και ψυχόμενους χώρους (αναφέρεται και στην αναφορά του ΑΡΓΩ στο ποστ #46) και ήταν και ice class ! (λογικό εκεί που δούλευε πριν...).

    Από το αρχείο του αδελφού μου Εμμανουήλ Παπαδάκη (emmpapad) έχω κάτι που με βάζει σε σκέψεις. Οι μεταβολές στα νηολόγια είναι οι εξής :

    ΚΑΛΥΜΝΟΣ, Π.Ν.Ε. Λονδίνου από 23-11-1966 έως 9-4-1967.
    ΚΑΛΥΜΝΟΣ, νηολόγιο Καλύμνου 1 (Β΄Κλάση) από 9-4-1967 έως 23-6-1968.
    ΚΑΛΥΜΝΟΣ, νηολόγιο Πειραιά 3100 (Β΄Κλάση) από 26-3-1968 και μετά.
    Ιδιοκτήτης : Σακελλάριος Κόκκινος (Δωδεκανησιακή Ατμοπλοΐα) έως και το 1968.

    Δεν αναφέρεται πουθενά το όνομα ΑΡΚΑΔΙΑ. Πόσο σίγουροι είμαστε ότι το όνομα αυτό ήταν επίσημο ? Το πράγμα περιπλέκεται αν δούμε στη miramar την καρτέλα του πλοίου όπου αναφέρεται ότι σαν "ΑΡΚΑΔΙΑ" είχε νηολόγιο Πειραιά 3092 (το οποίο δεν ταιριάζει με ούτε με τη λίστα του Μανώλη ούτε με το LR). Με δεδομένο ότι δεν έχουμε καμιά φωτογραφία του σαν ΑΡΚΑΔΙΑ για να επιβεβαιώσουμε ότι είναι αυτό, μήπως το ΑΡΚΑΔΙΑ που αναφέρεται στο ποστ #50 είναι άλλο πλοίο ? Αν προσέξετε, στην καταχώρηση του ΑΡΚΑΔΙΑ αναφέρεται σαν Α/Π ενώ το ΚΑΛΥΜΝΟΣ όπως βλέπουμε ήταν δηζελοκίνητο... Μπορεί κάποιος να μας διαφωτίσει ?
    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σαν φορτηγοποσταλάκι που ήταν κ εκεί που δούλευε,φόρτωνε κ ψυχόμενα φορτία...γαλακτοκομικά,ψάρια.
    Το έχω δει σαν ΑΡΚΑΔΙΑ καλοκαίρι 68.
    Α/Π το έγραψαν λανθασμένα,ίσως επειδή τότε κυριαρχούσαν τα ατμόπλοια.
    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Ellinis Εμφάνιση μηνυμάτων
    φίλε Νεκτάριε και όμως υπάρχει μια τουλάχιστον φωτογραφία του πλοίου που έχει δημοσιεύσει ο κ Φουστάνος στο περιοδικό "Αργώ" και στο γνωστό βιβλίο του για τα ακτοπλοϊκά που αποδεικνύει οτι είχε ονομαστεί έστω για λίγο ΑΡΚΑΔΙΑ όπως εξάλλου μαρτυρά ο φίλος Β.Χ.

    arcadia-isthmia.jpg
    Σας ευχαριστώ και τους δύο. Οπότε πάνω στο σκάφος είχε γραφτεί το όνομα. Με παραξενεύουν και τα δύο διαφορετικά νηολόγια (ΝΠ 3092 που δεν αντιστοιχεί πουθενά στη λίστα του Μανώλη και ΝΠ 3100 που φαίνεται να είναι και το σωστό. Ο Μανώλης για κάποιο λόγο δεν αναφέρει στοιχεία μετά το 1968 όπως βλέπουμε. Ίσως αξίζει μια έρευνα στα 2 νούμερα του νηολογίου για να βρούμε τα υπόλοιπα στοιχεία (ημερομηνίες) και να δούμε και τι κρύβεται πίσω από το ΝΠ 3092 !!!

  8. #78
    Εγγραφή
    Dec 2007
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    9.306

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από npapad Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σας ευχαριστώ και τους δύο. Οπότε πάνω στο σκάφος είχε γραφτεί το όνομα. Με παραξενεύουν και τα δύο διαφορετικά νηολόγια (ΝΠ 3092 που δεν αντιστοιχεί πουθενά στη λίστα του Μανώλη και ΝΠ 3100 που φαίνεται να είναι και το σωστό. Ο Μανώλης για κάποιο λόγο δεν αναφέρει στοιχεία μετά το 1968 όπως βλέπουμε. Ίσως αξίζει μια έρευνα στα 2 νούμερα του νηολογίου για να βρούμε τα υπόλοιπα στοιχεία (ημερομηνίες) και να δούμε και τι κρύβεται πίσω από το ΝΠ 3092 !!!
    φίλε Νεκτάριε το 3092 ανηκει σε ένα φορτηγό ονόματι ΝΑΒΙΤΡΕΗΝΤΕΡ. Το σωστό είναι το 3100 για το ΚΑΛΥΜΝΟΣ που μετονομάστηκε σε ΑΡΚΑΔΙΑ στις 13 Μαΐου 1968. Το πλοίο διεγράφη επίσημα στις 26-2-88 αν και είχε πάψει να υπάρχει προ πολλού αφού είχε διαλυθεί τον Οκτώβρη του 1983 στην Αγία Τριάδα Μεγάρων από την Σιδηροσκράπ του Ι. Κατιμερτζόγλου. Έτσι έγινε ένα από τα λίγα πλοία που διαλύθηκαν στα Μέγαρα μαζί με το ΑΤΛΑΝΤΙΣ/ΑΔΩΝΙΣ.

Σελίδα 8 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 678

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε απαντήσεις
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τις αναρτήσεις σας
  •  
  • BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας