Καλημέρα σε όλους!!!Πληροφορίες αναφέρουν πως μετά το τέλος της θερινής περιόδου, ένα εκ των δυο αδελφών πρόκειται να αγορασθεί απο Ελληνική εταιρία και να έρθει στα νερά μας!!!αν ξέρει κάποιος κάτι παραπάνω ας μας ενημερώσει!!!ευχαριστώ
Καλημέρα σε όλους!!!Πληροφορίες αναφέρουν πως μετά το τέλος της θερινής περιόδου, ένα εκ των δυο αδελφών πρόκειται να αγορασθεί απο Ελληνική εταιρία και να έρθει στα νερά μας!!!αν ξέρει κάποιος κάτι παραπάνω ας μας ενημερώσει!!!ευχαριστώ
[URL]http://www.facebook.com/group.php?gid=57430069952&ref=ts#/group.php?gid=57430069952&ref=ts[/URL]
[FONT=Franklin Gothic Medium][SIZE=3]ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤHKE ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΕΙ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΣΤΡΑΤΟ ΕΤΟΙΜΟ ΣΤΗ ΣΚΑΝΔΑΛΗ.[/SIZE][/FONT]
Δεν μας λες και εμας αυτες τις πληροφοριες να τις αξιολογησουμε γτ οποιος τις διαδιδει δεν εχει συναισθηση του τι λεει και περι τινος προκειται...Τα χρηματικα ποσα ειναι δυσθεωρατα παιδια !!
[B][SIZE=4][COLOR=red]H πιο γλυκια πικρα !!![/COLOR][/SIZE][/B]
[SIGPIC][/SIGPIC]
με μπερδευεις καπα....!! χεχε !!
[B][SIZE=4][COLOR=red]H πιο γλυκια πικρα !!![/COLOR][/SIZE][/B]
[SIGPIC][/SIGPIC]
Μια ενδιαφερουσα εξελιξη ειχαμε τις τελευταιες μερες στο AIS που σιγουρα θα ενθουσιασει τους φιλους των Ιαπωνικων.
Sunflower Kirishima λοιπον.
Και οχι μονο.....
kirishima.JPG
Τελαυταία πήρε φωτιά το ΑΡ cage αλλα το σβήσανε...
http://www.youtube.com/watch?v=IfUiV...eature=related
Τα πανέμορφα επιβατηγά της Hankyu Ferry ειναι προς πώληση!!!! 2 πραγματικά εντυπωσιακά πλοία που θα κάναν θραυση σε μεγάλες γραμμές της Ελλάδας. Τα κύρια χαρακτηριστικά τους ειναι τα κάτωθι:
RE: ' 91 JAP BUILT CAR/PAX FERRY ' NEW NAGATO' ' NEW AKASHI' FOR SALE/ REMINDERName of Vessel : i) NEW NAGATO
ii) NEW AKASHI
Bulit : i) Jan, 1991 at Kanda Shipbuilding, Japan
ii) Mar, 1991 at Kanda Shipbuilding, Japan
Kind of Vessel : Car Passenger Ferry
Class : JG Coastal
GRT : 14,988
DWT : 5,155.86
L/B/D : 185.5 / 26.8 /9.4 m
Accommodation
-Passenger : 895 persons
-Car(4.5 x 1.7m) : 110 units
-Truck(8.5 x 2.5m): 180 units
Deck height & clear height
deck 'E' / deck 'D' : 3.5m (2.3m)
deck 'D' / deck 'C' : 5.35m (4.2m)
deck 'C' / deck 'B' : 5.25m (4.2m)
Handling facilities
Rampway :-Bowvisor
-Straight stern with strength
of 60 Mt
-Sliding type of side door on
portside
Slopway :-Fixed slopway bwtn deck'E' and 'D'
Main Engine : DU S.E.N.T 9PC40L x 2 sets (16,200 ps x 2)
Generator Main : Daihatsu Diesel 8DL-32 x 2 (2,495 KVA AC450V 60 Hz)
Aux : Daihatsu Diesel 6DL-26 x 1 (1,245 KVA AC450V 60Hz)
Emergncy : 150 KVA AC450V 60Hz x 1
SP Max : abt 25.45 kts
Service : abt 22.9 kts
FOC : abt33 tons/day (180CST)
Endurance : abt 2,600 miles at abt 22.9 kts
Thruster : 2 sets
Στο AIS
Ναι ειναι οντως πανεμορφα πλοια!!
Μακαρι καποιος απο δω να ενδιαφερθει γιαυτα...
Εχουμε καιρο να δουμε καινουργια πλοια....
Μια μπροσουρα της HANKYU FERRY
Πηγη funekichimurase2.lolipop.jp
Ωραίος φίλε!!!