Σελίδα 1 από 6 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων σε εξέλιξη 1 έως 10 από 58

Θέμα: Michelangelo & Raffaello

Περιοχή
    Gibraltar

Προεπιλογή Michelangelo & Raffaello

Dear friends, thought it would be a good idea to open this thread on these two Italian beauties which typified the best in passenger ship design of the 60's era and created a style and elegance which was copied both on land and sea!
    They were the largest Italian liners built since the Rex of pre-War days.

Sadly they had short careers with the development of modern air transport and their cruising years were short lived. Unfortunately they both came to an undignified and bitter end, and they are best remembered with the attached photos showing their sleek lines and some of their majestic first class public rooms.

They both called regularly at Gibraltar during their transatlantic services from Italy to New York and later on cruises.

All the best Henry.

scan0203.jpg

scan0204.jpg

scan0205.jpg

scan0206.jpg

scan0207.jpg

Περιοχή
    cologne

Προεπιλογή

i saw one time a docu over this liner........and the end in iran.....with rates on board and rusty.........sad end for great liners

when you have now a deckplan ........it this my last message.........i died
    ;-))))))))))))))

Περιοχή
    Gibraltar

Προεπιλογή Michelangelo and Raffaello

Andy, unfortunately I don't have a deck plan but I have this! Enjoy Henry.

scan0209.jpgscan0208.jpg

Περιοχή
    cologne

Προεπιλογή

oh i a life ;-)))))))))

great !!!!!!!!

Περιοχή
    Αθήνα

Προεπιλογή

I guess that you already know, that when they were laid up at La Spezia they were inspected by Chandris, Costa, Home Lines, the Soviet state and NCL.
    Unfortunately they ended up at Iran with the known consequences. If Chandris or any of the others would have taken, they might have survived to our days.

Notice in the drawing the small garage she had amidships under the dining rooms. I guess that the cars were loaded with side ramps?

Περιοχή
    cologne

Προεπιλογή

Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Ellinis Εμφάνιση μηνυμάτων
    I guess that the cars were loaded with side ramps?
    i thing yes look the picture
    Συνημένες Εικόνες Συνημένες Εικόνες

Προεπιλογή

My little contribution of both ships at Genoa. Source: shipspotting.
    Συνημένες Εικόνες Συνημένες Εικόνες
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη TSS QUEEN ANNA MARIA : 09-11-2009 στις 13:18

Προεπιλογή

Στις 12 Απριλίου 1966 το Michelangelo με 745 επιβάτες και προορισμό την Νέα Υόρκη συνάντησε πρωτοφανή κακοκαιρία με κύματα ύψους 20 μέτρων. Το αποτέλεσμα ήταν ένα κύμα να πέσει με ορμή πάνω στον καθρέπτη του πλοίου σκοτώνοντας 2 επιβάτες που ήταν εκείνη την στιγμή στις πλωριές καμπίνες τους, και ένα μέλος του πληρώματος που πέθανε λίγο αργότερα.

Να και το link για περισσότερες πληροφορίες. http://www.michelangelo-raffaello.co...ident_mich.htm

Περιοχή
    Halandri-Egrigoros

Προεπιλογή

Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από TSS QUEEN ANNA MARIA Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στις 12 Απριλίου 1966 το Michelangelo με 745 επιβάτες και προορισμό την Νέα Υόρκη συνάντησε πρωτοφανή κακοκαιρία με κύματα ύψους 20 μέτρων. Το αποτέλεσμα ήταν ένα κύμα να πέσει με ορμή πάνω στον καθρέπτη του πλοίου σκοτώνοντας 2 επιβάτες που ήταν εκείνη την στιγμή στις πλωριές καμπίνες τους, και ένα μέλος του πληρώματος που πέθανε λίγο αργότερα.

Να και το link για περισσότερες πληροφορίες. http://www.michelangelo-raffaello.co...ident_mich.htm
    Συγκλονιστικό. Δεν θα ήθελα να είμαι σε παρόμοιο γεγονός.

Περιοχή
    Athens, Syros-Tinos

Προεπιλογή

Τραγικά συγκλονιστικό θα έλεγα. Όσα χρόνια κι αν περάσουν, όση εμπειρία και αν αποκτηθεί, κανείς δεν ξέρει τι τον περιμένει όταν η θάλασσα θυμώσει.... με την κυριολεξία των λέξεων.

Σελίδα 1 από 6 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

• Δεν μπορείτε να αναρτήσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε απαντήσεις
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τις αναρτήσεις σας
  •  
  • BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας