Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων σε εξέλιξη 21 έως 30 από 31

Θέμα: Berlin [FTI Berlin, Spirit of Adventure, Orange Melody, Princess Mahsuri, Berlin]

  1. #21

    Προεπιλογή

    Η ομορφη πολη της Καλαματας εκτος απο το BERLIN σημερα 6-5-2014 στο λιμανι της φιλοξενησε ταυτοχρονα και το ΕUROPA

    DSC01753.JPGDSC01766.JPGDSC01778.jpg

  2. #22
    Εγγραφή
    Jan 2013
    Μηνύματα
    1.108

    Προεπιλογή

    Δυο βίντεο από το ξενοδοχείο του πλοίου.



    Και το δεύτερο: http://www.youtube.com/watch?v=Vr6aB8lNOno

  3. #23

    Προεπιλογή

    Berlin αποπλους απο το λιμανι του Πειραια 5-5-2015

    DSCN0596ΛΕΑΝΔΡΟΣ.jpg


  4. #24

    Προεπιλογή To BERLIN στη Σαμοθράκη


  5. #25
    Εγγραφή
    Oct 2008
    Περιοχή
    At Sea
    Μηνύματα
    1.562

    Προεπιλογή

    Berlin χτες στη Μύκονο

    sk_0094.jpg

  6. #26

    Προεπιλογή Berlin (Princess Mahsuri, Orange Melody, Spirit of Adventure, FTI Berlin)

    Μία από τις πλέον αναπτυγμένες στον θαλάσσιο τουρισμό ναυτιλιακές εταιρίες της Γερμανίας ήταν η μικρή Peter Deilmann Reederei GmbH με έδρα το Neustadt στο Holstein που ιδρύθηκε το 1968. Αρχικά η εταιρία η οποία αποτελείτο από μερικούς μετόχους ανάμεσά τους και ο Peter Deilmann που όμως μειοψηφούσε στην διοίκηση, είχε έναν μικρό στόλο παρακτίων τουριστικών σκαφών και το 1979 παρήγγειλε στα γερμανικά ναυπηγεία Howaldtswerke-Deutsche του Κιέλου το πρώτο της κρουαζιερόπλοιο, το Berlin. Κατά την διάρκεια της ναυπήγησής του η Peter Deilmann αγόρασε και το Regina Maris του 1966 με σκοπό να επεκταθεί στις κρουαζιέρες γερμανόφωνων επιβατών. Η καθέλκυση έγινε στις 12 Ιανουαρίου του 1980 και παραδόθηκε στην εταιρία του στις 27 Ιουνίου του ιδίου έτους. Το καράβι είχε χωρητικότητα 7.812 τόνους grt, μήκος 122 μέτρα και πλάτος 17,50, χωρητικότητα 330 επιβατών (412 με τις αναδιπλούμενες κουκέτες), πλήρωμα 180 ατόμων, δύο 12κύλινδρες δηζελομηχανές MaK 9.599 ίππων που κινούσαν δύο προπέλες με υπηρεσιακή ταχύτητα 18 κόμβων (max 19). Η σχεδίασή του ήταν μοντέρνα για την εποχή με μία τετραγωνισμένη τσιμινιέρα κοντά στην πρύμη, είχε δύο πισίνες μία εσωτερική και μία εξωτερική, δύο μεγάλα σαλόνια με κλασσική διακόσμηση επενδυμένα με ξύλο, τέσσερα μπαρ, καζίνο, μεγάλο εστιατόριο για να καθίζει ταυτόχρονα όλους τους επιβάτες, αλλά περιορισμένα ανοικτά καταστρώματα για ηλιοθεραπεία. Η φιλοσοφία της σχεδίασής του ήταν ίδια με αυτήν του Golden Odyssey της Royal Cruise Line δηλ. ενός πολυτελούς κρουαζιερόπλοιου περιορισμένης χωρητικότητας η οποία ήταν ακριβώς η ίδια με ένα Boeing 747 Jumbo ώστε να ναυλώνεται εύκολα από tour operators οι οποίοι ναύλωναν ταυτόχρονα και το αεροπλάνο μεταφοράς όλων των επιβατών στο λιμάνι επιβίβασης. Το καράβι όμως, σε αντίθεση με το άλλο απόκτημα Regina Maris, αποφασίστηκε αντί να το εκμεταλλευτεί εμπορικά η ίδια η εταιρία να ναυλωθεί στην Neckermann Seereisen. Κατά την περίοδο αυτήν οι ναυλωτές αντικατέστησαν για λόγους οικονομίας μεγάλο μέρος του πληρώματος που ήταν Γερμανοί με Φιλιππινέζους με αποτέλεσμα να ξεσηκωθούν τα γερμανικά ναυτικά συνδικάτα και να προτρέπουν διεθνές μποϊκοτάρισμα του καραβιού. Οι κρουαζιέρες του αρχικά ήταν στην Βαλτική και αργότερα επεκτάθηκαν στην Μεσόγειο και τον χειμώνα στην Καραϊβική. Με την λήξη της ναύλωσης το 1982 ναυλώθηκε από την Straits Steamship Company of Singapore (με το διακριτικό όνομα Blue Funnel Cruises-η οποία είχε ναυλώσει το φορτηγο-ποστάλι της, το Centaur, στην St. Helena Shipping Company για ταξίδια μεταξύ Αγγλίας και Νοτίου Αφρικής μέσω του νησιού της Αγίας Ελένης) για κρουαζιέρες στον Νότιο Ειρηνικό από την Σιγκαπούρη. Με το νέο όνομα Princess Mahsuri, μίας αδικοχαμένης πριγκίπισσας του Σιάμ, και σημαία Σιγκαπούρης ξεκίνησε 14ήμερες επί το πλείστον κρουαζιέρες με προορισμούς την Ινδονησία, Μαλαισία και Ταϊλάνδη με βάση την Σιγκαπούρη το καλοκαίρι και Αυστραλία, Νέα Ζηλανδία, Ν. Ειρηνικό τον χειμώνα με βάση το Σίδνεϋ. Οι κρουαζιέρες όμως στην Νοτιο-Ανατολική Ασία και τον Ν. Ειρηνικό την δεκαετία του 80 δεν είχαν ακόμα αποκτήσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον και λόγω χαμηλής πληρότητας το 1984, ένα χρόνο πριν την λήξη του ναυλοσυμφώνου, επέστρεψε στους ιδιοκτήτες του για να ξανά-αποκτήσει το αρχικό του όνομα. Την περίοδο εκείνη ξεκίνησαν πάνω στο καράβι τα γυρίσματα της δημοφιλούς γερμανικής τηλεοπτικής σειράς "Das Traumschiff" (το Καράβι των Ονείρων) ανάλογης με την αμερικανική "The Love Boat".Τον Νοέμβριο του 1986 οδηγήθηκε στα ναυπηγεία Nobiskrug στο Rendsburg της Γερμανίας για επιμήκυνση. Κατά την διάρκεια των εργασιών που κράτησαν ένα μήνα, το καράβι κόπηκε στα δύο και προστέθηκε ένα τμήμα μήκους 17,2 μέτρων με επιπλέον καμπίνες και ένα σαλόνι/αμφιθέατρο που τοποθετήθηκε μπροστά από την τσιμινιέρα και αύξησε το μήκος του στα 139 μέτρα, την χωρητικότητά του σε 9.570 τόνους grt και σε 420 επιβάτες (500 με τις αναδιπλούμενες κουκέτες) με μείωση όμως της υπηρεσιακής του ταχύτητας στους 17 κόμβους. Από το 1986 μέχρι το 2004 συνέχισε κρουαζιέρες σε διαφορετικά μέρη του πλανήτη για λογαριασμό της Peter Deilmann Cruises και από το 1998 μαζί με την νέα ναυαρχίδα της εταιρίας, το Deutschland. Οι περισσότερες καλοκαιρινές κρουαζιέρες ήταν στην Βαλτική, Σκανδιναβία, γύρω από τα νησιά της Αγγλίας και το φθινόπωρο συνήθως στην Μεσόγειο ή την ¶πω Ανατολή. Τους χειμώνες συνήθως έκανε κρουαζιέρες στην Καραϊβική και εμβόλιμα έκανε και κάποιες μεγάλης διάρκειας με γύρο του κόσμου. Οικονομικές όμως δυσκολίες της εταιρίας ανάγκασαν τους μετόχους να παροπλίσουν το καράβι στα τέλη του 2004 και να μεταβιβάσουν τον Μάρτιο του 2005 το μετοχικό τους πακέτο στον αγγλικό όμιλο Saga Group ο οποίος το ναύλωσε με την σειρά του στην Ουκρανική Metropolis Tur για την σαιζόν 2005-2006. Η Metropolis Tur το μετονόμασε σε Orange Melody και με ουκρανικό κυρίως πλήρωμα και σημαία Μπαχάμες (νηολόγιο Nassau) έκανε κρουαζιέρες στην Σκανδιναβία, την Δυτική Ευρώπη και την Αδριατική. Με την λήξη της ναύλωσης στην Metropolis Tur, o νέος ιδιοκτήτης που ειδικευόταν σε κρουαζιέρες για ηλικίες άνω των 50 ετών (SAGA=Social Amenities for the Golden Age) το προόριζε για τον στόλο της Saga Cruises με το όνομα Saga Opal αλλά λίγο πριν την μετονομασία δημιούργησε μία θυγατρική εταιρία για νέους επιβάτες άνω των 20, την Spirit of Adventure, μετονομάζοντάς το τελικά σε Spirit of Adventure. Η νέα εταιρία ξεκίνησε τις κρουαζιέρες με σημαία Μάλτας (νηολόγιο Βαλέτα) εναλλάσσοντας με 14ήμερης διάρκειας γύρω από την Αγγλία και την Ιρλανδία, την Νορβηγία και την Δυτική Ευρώπη. Στην συνέχεια οι κρουαζιέρες μεταφέρθηκαν στην Μεσόγειο με προορισμό τα ελληνικά νησιά, την Βόρειο Αφρική, την Σικελία και την Σαρδηνία μέχρι την Νίκαια της Γαλλίας. Λόγω των νοτιότερων και θερμότερων προορισμών, δημιουργήθηκε στο ανοικτό κατάστρωμα της πισίνας και εστιατόριο για όσους επιβάτες ήθελαν να γευματίσουν έξω. Τον Νοέμβριο του 2011 σε κρουαζιέρα στον Ινδικό ωκεανό μεταξύ της Ζανζιβάρης και της Μαδαγασκάρης δέχτηκε επίθεση από πειρατές και μετά από μία αποτυχημένη προσπάθεια κατάληψης του πλοίου συνέχισε την κρουαζιέρα του χωρίς να πάθει κανείς τίποτα. Τον Μάιο του 2012 πουλήθηκε στον γερμανικό tour operator FTI με έδρα το Μόναχο και σημαία Μάλτας (Berlin Shipping Ltd, Valletta) και μετονομάστηκε σε FTI Berlin με διαχειριστή την FTI Cruises Hellas Ltd. Σαν FTI Berlin έκανε και πάλι κρουαζιέρες σε πολλές περιοχές. Τον χειμώνα του 2016 έκανε κρουαζιέρες στην Καραϊβική, εγκαινίασε κρουαζιέρες στην Κούβα και το καλοκαίρι έκανε κρουαζιέρες στην Βαλτική, Δυτική Ευρώπη, Σκανδιναβία, γύρω των αγγλικών νησιών και Μεσόγειο ενώ το 2017 αναμένεται στην δυτική και ανατολική Μεσόγειο και τα ελληνικά νησιά.

    Με τα σινιάλα της Peter Deilmann Cruises στην αρχική κοντή μορφή του
    BERLIN-Original_length.jpg

    Σαν Princess Mahsuri με τα σινιάλα της Straits Steamship Company of Singapore
    Princess_Mahsuri.jpg

    Ναυλωμένο από την Metropolis Tur στην Βαρκελώνη σαν Orange Melody μετά την επιμήκυνση
    OrangeMelody_0005.jpg

    Με την κίτρινη τσιμινιέρα της Saga σαν Spirit of Adventure
    SPIRIT_OF_ADVENTURE_6.jpg

    Με τα σινιάλα της FTI σαν FTI Berlin
    FTI_BERLIN_.jpg
    Πηγή φωτογραφιών shipsnostalgia.com
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη TSS QUEEN ANNA MARIA : 04-05-2017 στις 12:39

  7. #27
    Εγγραφή
    Dec 2007
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    9.690

    Προεπιλογή

    Στις συνέπειες της πανδημίας, η FTI Cruises έπαυσε τη λειτουγργία της και το FTI BERLIN πουλήθηκε σε εταιρία με έδρα τη Μάλτα για να μετασκευαστεί στο μέγκα-γιοτ DREAM GODDESS υπό την Dreamline Cruises.

  8. #28
    Εγγραφή
    Oct 2010
    Περιοχή
    ΠΕΙΡΑΙΑΣ
    Μηνύματα
    9.111

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Ellinis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στις συνέπειες της πανδημίας, η FTI Cruises έπαυσε τη λειτουγργία της και το FTI BERLIN πουλήθηκε σε εταιρία με έδρα τη Μάλτα για να μετασκευαστεί στο μέγκα-γιοτ DREAM GODDESS υπό την Dreamline Cruises.
    Ευτυχώς αυτό φαίνεται την γλύτωσε.Κατάλληλο μέγεθος γιά κρουαζιέρες στον ελληνικό χώρο εάν υπήρχε ενδιαφερόμενος.

  9. #29
    Εγγραφή
    Apr 2007
    Μηνύματα
    947

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ευτυχώς αυτό φαίνεται την γλύτωσε.Κατάλληλο μέγεθος γιά κρουαζιέρες στον ελληνικό χώρο εάν υπήρχε ενδιαφερόμενος.

    DSCF3486.jpgDSCF3496.jpgΣτην Ιτέα το 2018. Απο τα τελευταία "μεγάλα" κρουαζιερόπλοια που έπιαναν στο λιμάνι της.
    [FONT=Palatino Linotype][SIZE=3][I]Mal du depart.[/I][/SIZE][/FONT]

  10. #30
    Εγγραφή
    Oct 2010
    Περιοχή
    ΠΕΙΡΑΙΑΣ
    Μηνύματα
    9.111

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από a.molos Εμφάνιση μηνυμάτων
    DSCF3486.jpgDSCF3496.jpgΣτην Ιτέα το 2018. Απο τα τελευταία "μεγάλα" κρουαζιερόπλοια που έπιαναν στο λιμάνι της.
    Έχω την εντύπωση ότι στην FTI εμπλέκονταν κ Έλληνες.

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε απαντήσεις
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τις αναρτήσεις σας
  •  
  • BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας