Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων σε εξέλιξη 1 έως 10 από 14

Θέμα: Kόστος συντήρησης και ελλιμενισμού για 9μετρο cruiser.

  1. #1

    Προεπιλογή Kόστος συντήρησης και ελλιμενισμού για 9μετρο cruiser.

    Πρώτα απ'ολα καλώς σας βρήκα.
    Δεύτερον όπως θα καταλάβατε απο το nick name μου είμαι άσχετος. :mrgreen:
    Η μόνη επαφή που έχω με την θάλασσα απο ταξίδια είναι 2-3 κρουαζιέρες με κρουαζιερόπλοιο και άλλες δυο με ένα cruiser 8μετρο. (σίγουρα αυτό δεν με κάνει θαλασσόλυκο) :mrgreen:

    Σιγά σιγά όμως μιας και έχω ένα σπίτι κάτω στο Διακοφτό λέω να εκμεταλευτώ τον κορινθιακό κόλπο και το Ιόνιο που έχει σαφώς πιο ηρεμα νερά απο το Αιγαίο. (Για αρχή μέχρι να μάθω και ο Κορινθιακός μια χαρά είναι. Αντε να πηγαίνω μέχρι το γαλαξίδι και να επιστρέφω.)

    Ακόμα δεν έχω βγάλει το δίπλωμα ταχυπλοου.
    Πριν την αγορά σκάφους πρώτα θα πάρω το δίπλωμα, πρώτα θα μάθω να διαβάζω ναυτικούς χάρτες και να βγάζω πορείες (καλο το gps αλλά με + - 100/200 μέτρα μπορεί να σε βγάλει και εκτός πορείας. Η τι κάνουμε αν αυτο χαλάσει?
    Καλό θα είναι όλοι να γνωρίζουμε πως βγάζουμε πορείες απο τους χάρτες γιατι ποτέ δεν ξέρεις.

    θέλω να σας ρωτήσω το εξής.

    Τώρα πια με 50.000 ευρώ αγοράζεις ένα μεταχειρισμένο 8μετρο Sea Ray ένα Bayliner η ένα Regal κτλ.
    ¶ντε και το βήκες και σε καλή κατάσταση και το πήρες.

    Το θέμα είναι τι έξοδα θα δημιουργεί ενα τέτοιο σκάφος. Και δεν βάζω μέσα στα έξοδα το πετρέλαιο του, γιατι αυτό εξαρτάται απο τα Ν.μίλια και την χρήση που θα του κάνεις. Η το έξοδο μιας επικείμενης επισκευής... Αυτά είναι μέσα στο παιχνίδι.

    Ρωτάω για τα πάγια έξοδα που θα έχει ένα τέτοιο σκάφος.

    Α) Δωδεκάμηνος ελλιμενισμός. (ένα 8/9μετρο cruiser ποσο πληρώνει στο λιμεναρχείο-μαρίνα?)
    Β) Service μηχανής. Γίνεται με την συμπλήρωση Χ ωρών λειτουργίας της μηχανής ?
    Δ) Πόσο στοιχίζει το στέγνωμα της γάστρας και γενικά η συντήρηση της? (Κάθε πότε πρεπει να βγαίνει το σκάφος απο το νερό?)