Σελίδα 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων σε εξέλιξη 1 έως 10 από 36

Θέμα: Λίνα Α. [Lina A., Floreana]

Προεπιλογή Λίνα Α. [Lina A., Floreana]

Επανέρχομαι στην φωτογραφία του Αυστραλίς στο λιμάνι.
    piraues4.jpg

Το γκρί πλοιαράκι δεξιά του που είναι ημιτελές (το πρώτο πρυμοδετημένο δεξιά του ΗΡΑΚΛΕΙΟ/ΧΑΝΙΑ) μου φαίνεται για το μικρό κρουαζιερόπλοιο ΛΙΝΑ ελληνικής ναυπήγησης, που έκανε 7ήμερες κρουαζιέρες στην δεκαετία του 60 και μετά πουλήθηκε και πήγε στα νησιά Galapagos. Το αναγνωρίζει κανείς?
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη TSS QUEEN ANNA MARIA : 17-07-2009 στις 13:18

Περιοχή
    Αθήνα

Προεπιλογή

Την ίδια απορία είχα και εγώ. Από μια ελληνική ταινία κατάφερα να "κόψω" δύο-τρία καρέ που δείχνουν το ίδιο σκάφος μπροστά στην πλώρη του ΗΡΑΚΛΕΙΟΝ.

Συγκρίνοντας το με τη μια και μόνη γνωστή φωτογραφία του ΛΙΝΑ A. που είχε δημοσιευτεί κάποτε στον "Ε", θα έλεγα οτι είναι το ίδιο πλοίο.

unknown16.jpg

unknown16b.jpg

Προεπιλογή

Αυτό είναι ¶ρη.

Προεπιλογή

Πανω σε αυτο εχουν γυριστει σκηνες απο την ταινια <επιχειριση απολλων>

Περιοχή
    Madeira Island - Portugal

Προεπιλογή MTS LINA A

Dear friends

I have just acquired this postcard:

lina a.jpg

On the reverse shows MTS " LINA A " of Holiday Lines, 8-10 Sachtouri Avenue, Piraeus.

Can somebody help me to trace this ship history,her fate,etc and eventually post an image of her portrayed in real photo?

Thank you

Ship's Agent
    Dear friends, if you are a ships postacrds collector and may be interested in exchanging ships postcards with me,please email to: [email protected]

Προεπιλογή

Dear Dimas,

Although I started the thread with the little ship there are not many things I know about it. I remember the ship in the mid 60's (it was built at Perama and the pictures above in Piraeus showing the ship during fitting out, were taken spring of 65), doing seven day cruises (if I remember correctly) to the Greek islands. It used to call at the island of Hydra where I was vacationing with my parents and I remember the ship arriving Saturday evenings, and because of its small size would dock inside the tiny port of Hydra, while the larger ones (Chandris Romantica, Typaldos Electra, and Epirotiki's Semiramis) would stay at anchor outside the port. The ship did not last long in Greek waters and I believe in the late 60's (1969?) was sold to a company which used it as a cruiser to the Galapagos islands. I hope the info helps although there is a lot missing in the history of the yachtlike cruise ship. Aris mentions above that a picture of it was featured in 'Efoplistis", the Greek magazine. I wonder if we can have a scanned copy uploaded.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη TSS QUEEN ANNA MARIA : 26-05-2010 στις 09:45

Περιοχή
    Gibraltar

Προεπιλογή Lina A

Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Ship's Agent Εμφάνιση μηνυμάτων
    Dear friends

I have just acquired this postcard:

lina a.jpg

On the reverse shows MTS " LINA A " of Holiday Lines, 8-10 Sachtouri Avenue, Piraeus.

Can somebody help me to trace this ship history,her fate,etc and eventually post an image of her portrayed in real photo?

Thank you

Ship's Agent
    Dimas,

I have a brochure of her when she was crusing the Galapagos as QAM has explained. It contains one of the few real photos I have seen of her plus a small deck plan. Will upload it for you later on today when I get home

Best regards
    Henry.

Προεπιλογή

Excellent Henry, the ship was little known and any info and pictures will contribute to the historical section of ships long gone.

Περιοχή
    Madeira Island - Portugal

Προεπιλογή LINA A @ Galapagos

dear friends

I found yesterday through google an image of the MTS LINA A, B & W when she cruised in Galapagos.

It also mentioned that she was the second cruise ship/boat to cruise in Galapagos.

The image is not so good, but finally we can see her lines in a full broad side view.

lina a.JPG

Enjoy!!!

P.S.- Long time no see Henry!
    Dear friends, if you are a ships postacrds collector and may be interested in exchanging ships postcards with me,please email to: [email protected]

Προεπιλογή

Εν αναμονή φωτογραφιών που ο φίλος Henry ή και ο ¶ρης θα ανεβάσουν, θέλω να παρατηρήσω ότι οι ναυπηγικές γραμμές του πλοίου θυμίζουν έντονα μία μικρότερη μορφή του αθάνατου ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑ. Δεν ξέρω αν είναι προϊόν του ιδίου αρχιτεκτονικού γραφείου ή απλώς εκφράζει την σχεδιαστική φιλοσοφία των Ελλήνων ναυπηγών της δεκαετίας 60 (και τα δύο κτίστηκαν το 1965 στο Πέραμα). Προσέξτε την πλώρη, την γέφυρα με το πλωριό μπαλκόνι, και τις κλίσεις στις κολώνες για να το δείχνουν γρήγορο.

πηγή faktaomfartyg
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη TSS QUEEN ANNA MARIA : 26-05-2010 στις 10:49

Σελίδα 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

• Δεν μπορείτε να αναρτήσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε απαντήσεις
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τις αναρτήσεις σας
  •  
  • BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας