Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων σε εξέλιξη 1 έως 10 από 17

Θέμα: Αιγαίον [Εύβοια - Aegaeon, Evoia, Glengarnock]

  1. #1

    Προεπιλογή Αιγαίον [Εύβοια - Aegaeon, Evoia, Glengarnock]

    The first Aegaeon passenger ship was serving the Greek seas after 1915. In fact, it is really the "second" ship with this name as there was another (wooden) vessel in the 1850s...

    Here is an October 19, 1919 schedule when the ship belonged to the Mikrasiatiki Shipping of P. Makris, otherwise known as the Archipelagos Shipping Co. Here Aegaeon goes from Piraeus to Chios, Smyrna, Mytilene, then north to Kavala, west to Thessaloniki and then south to Chalkida and Piraeus!!!
    19191019 Aeg Ag Spyridon.jpg

    Two months later (December 2 and 18, 1919), Aegaeon is doing almost the same schedule
    19191202 Archipelagos.jpg19191218 Alexandros.jpg

    Here is the old ship!
    Aegaeon old.jpg

  2. #2

    Προεπιλογή

    After the Asian Minor catastrophe, Aegaeon was transferred to the Aegaeou Shipping. Here are May 21 and June 18, 1924 schedules to SE Laconia. The company was probably Smyrna-based as Tzamtzis never mentions this vessel in his books

    19240521 VasilAegaeon.jpg19240618 Aegeaon.jpg

    And here is a truly incredible schedule on September 18, 1924! From Tessaloniki all the way to Aghioi Saranta, Albania (!) via Volos, Chalkis, Piraeus, Patras, Leukas, Igoumenitsa and Corfu!!!

    19240918 Aegaeon.jpg

  3. #3
    Εγγραφή
    Dec 2007
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    10.510

    Προεπιλογή

    Νομίζω πως το ΑΙΓΑΙΟΝ ήταν το παρακάτω σκαρί, για το οποίο τα μόνο παραπάνω -από όσα λέει το miramar- που γνωρίζω είναι πως πριν το 1900 ανήκε ως ΕΥΒΟΙΑ στους ΜακΔούαλ & Βαρβούρ, και το 1927-30 ανήκε σε κάποιους Έλληνα & Πατέρα. Πιθανώς προς το τέλος να είχε ξαναγίνει φορτηγό.

    Single Ship Report for "1068113"IDNo:1068113
    Name:GLENGARNOCK
    Launch Date:4.74
    Type:Cargo ship
    Date of completion:
    Flag:GBR
    Tons:292
    Link:2381
    Yard No:155
    Builder:Seath
    Location of yard:Rutherglen
    Material of build:
    I

    Subsequent History:
    EUBEA - AEGEON

  4. #4

    Προεπιλογή Euvoia

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Ellinis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νομίζω πως το ΑΙΓΑΙΟΝ ήταν το παρακάτω σκαρί, για το οποίο τα μόνο παραπάνω -από όσα λέει το miramar- που γνωρίζω είναι πως πριν το 1900 ανήκε ως ΕΥΒΟΙΑ στους ΜακΔούαλ & Βαρβούρ, και το 1927-30 ανήκε σε κάποιους Έλληνα & Πατέρα. Πιθανώς προς το τέλος να είχε ξαναγίνει φορτηγό.
    Now that we know that Aegaeon and Euvoia were the same ship, let me add one or two things. As Euvoia, the ship came to McDowall & Barbour in 1902.

    And here is the only photograph we have.

    Euvoia.jpg

    Harlaftis presents Euvoia as built in 1874 and having just 131 tons! Clydebuilt's reference is very poor http://www.clydesite.co.uk/clydebuil...p.asp?id=10111 but gives enough information to confirm the transfer to McDowall & Barbour
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Nicholas Peppas : 19-08-2009 στις 06:49

  5. 04-09-2009, 22:57


  6. #5

    Προεπιλογή

    Το πρωτο Αιγαιον.

    14/3/1924

    19240314 Aegaeon.jpg


    15/4/1924

    19240415 Aegeaon.jpg
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Nicholas Peppas : 04-08-2010 στις 21:29

  7. #6
    Εγγραφή
    Dec 2007
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    10.510

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Nicholas Peppas Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ο φιλος Roi Baudoin ανακαλυψε αυτη την φωτογραφια και ο φιλος Τοξοτης βρηκε πιο πλοιο ειναι. Για πληροτητα την ανεβαζω και εδω.

    Το πρωτο Αιγαιον στο Καψαλι των Κυθηρων
    Mιας και η φωτογραφία υπάρχει σε μεγάλη ανάλυση στο βιβλίο "Λιμάνια και πλοία στις αρχές του 20ου αιώνα" του Γ.Φουστάνου, μπορούμε να δούμε πως το καράβι ήταν το ΜΑΡΙΑ Λ.

    maria l.jpg

  8. #7

    Προεπιλογή Το Ευβοια του McDowall & Barbour γυρω στο 1910

    Το Ευβοια του McDowall & Barbour απο το Αργοστολι στην Ιθακη γυρω στο 1910

    Απο το βιβλιο Aegean Days του J. Irving Mannatt, Houghton and Miflin Co, Boston, 1914

    Το βιβλιο ειναι μια σειρρα ταξιδιωτικων αμαμνησεων απο το 1890 μεχρι το 1913 και αναφερεται σε πολλα ελληνικα επιβατηγα της εποχης εκεινης


    IDNo: 1068113 Year: 1874
    Name: GLENGARNOCK Keel:
    Type: Cargo ship Launch Date: 4.74
    Flag: GBR Date of completion:
    Tons: 292 Link: 2381
    DWT: Yard No: 155
    Length overall: Ship Design:
    LPP: 45.3 Country of build: GBR
    Beam: 6.8 Builder: Seath
    Material of build: I Location of yard: Rutherglen
    Subsequent History: 98 EUBEA - AEGEON
    Euboia.jpg

  9. #8

    Προεπιλογή

    Το Ευβοια του McDowall & Barbour αναφερεται στις εφημεριδες της εποχης εκεινης... Εδω στις 17 Οκτωβριου 1900

    19001017 Euvoia1.jpg19001017 Euvoia2.jpg

  10. 04-10-2010, 03:58


  11. #9

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Nicholas Peppas Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το Ευβοια του McDowall & Barbour απο το Αργοστολι στην Ιθακη γυρω στο 1910

    Απο το βιβλιο Aegean Days του J. Irving Mannatt, Houghton and Miflin Co, Boston, 1914

    Euboia.jpg
    Το κακομοιρο το Ευβοια του McDowall & Barbour ειχε αρκετα προβληματα. Εδω στις 12 Φεβρουαριου 1907


    19070212 Euvoia.jpg

  12. #10
    Εγγραφή
    Dec 2007
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    10.510

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Nicholas Peppas Εμφάνιση μηνυμάτων
    Here is an October 19, 1919 schedule when the ship belonged to the Mikrasiatiki Shipping of P. Makris, otherwise known as the Archipelagos Shipping Co.
    Mιας και έπεσε το μάτι μου στο θέμα του προπολεμικού ΑΙΓΑΙΟΝ, να αναφέρω οτι η "Μικρασιατική Ατμ. Π. Μακρή" δεν σχετιζόταν με την "Ατμ. Αρχιπελάγους". Η δεύτερη ήταν ιδιοκτησίας των Αφών Παπαδόπουλου και είχε και άλλα πλοία όπως το ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ.
    Η "Ατμ.Αρχιπελάγους" αγόρασε το πλοιο το 1912, και το πούλησε το 1916 στην "Ατμ. Ευξείνου-Μεσογείου". Η δε "Μικρασιατική Ατμ." μάλλον είχε το πλοίο σε καθεστώς ναύλωσης.

    Από το 1917 και μετά το πλοίο πέρασε από διάφορες συμπλοιοκτησίες, στις οποίες είχε πάντα σταθερή παρουσία ο Στ.Έλληνας. Φαίνεται οτι τουλάχιστον για κάποιο διάστημα το πλοίο διαφημιζόταν υπό την "Ατμ. Αιγαίου".

    Και να προσθέσω οτι το ΑΙΓΑΙΟΝ τελικά διαλύθηκε το 1930, μετά από 56 χρόνια στις θάλασσες, τα περισσότερα από τα οποία τα πέρασε στην Ελλάδα.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε απαντήσεις
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τις αναρτήσεις σας
  •  
  • BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας