Σελίδα 1 από 24 12311 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων σε εξέλιξη 1 έως 10 από 236

Θέμα: Ποντοπόρος - Πετρελαιοφόρα/Παράγωγα πετρελαίου (Oceangoing Tankers)

  1. #1
    Εγγραφή
    Feb 2006
    Περιοχή
    Βόλος, Πειραιάς
    Μηνύματα
    2.003

    Προεπιλογή Ποντοπόρος - Πετρελαιοφόρα/Παράγωγα πετρελαίου (Oceangoing Tankers)

    Επάνω στην τοποθετηση του Λεο, θα συνεχισουμε τον διαχωρισμο της Ποντοπορου σε πλοια Τανκερς, τα κοινως γκαζαδικα αλλά και αυτα που κουβαλαν παραγωγα πετρελαιου.
    Και αρχιζοντας εδω, θα προχωρησω σε μια φρεσκοτατη φωτο απο το ποταμι της Σανγκαης με εναν γκαζα που τραβα την ανηφορα!

    DSC02203.JPG

    Υ.Γ: Θα ηταν πολυ ομορφο να ποσταρουμε στη κατηγορια που πρεπει γιατι δεν ειναι τιποτα πιο ομορφο από τη συνοχή ενος θεματος οπως ειναι το απεραντο γαλαζιο στα ματια ενος ναυτη!!!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη SteliosK : 17-10-2014 στις 11:22

  2. #2
    Εγγραφή
    Feb 2006
    Περιοχή
    Βόλος, Πειραιάς
    Μηνύματα
    2.003

    Προεπιλογή

    Αν και το θεμα ενδείκνεται για ανάλυση των διαφορων υγρών φορτιων, δεν παύει και το νερο να ειναι μερος του..φορτιου σε ενα τανκερ. Ετσι λοιπον εινια σημαντικο να δουμε για πιο λογο θα πρεπει να δίνεται η δεουσα προσοχη σε μια δεξαμενη ερματισμου σε οτι αφορά την κατάσταση των Interior stiffenners και γενικοτερα της λαμαρινας του. Επίσης περαν του Safety First ειναι και μια καλη στιγμη να ανφερθουμε και σε μια ταξινομιση που δινεται στα τανκερ σε οτι αφορα την κατασταση διαφορων μερών του πλοιου οπως machinery, hull, navigation,automation. Αυτη η ταξινομιση ειναι ονομαζεται C.A.P (Condition Assesment Program). Το προγραμμα απο τους Νηογνώμονες αλλά στη πορεία κατέληξε να γινει βασική πα΄ραμετρο στη ναυλαγορά ενος πλοίου. Ο χωρισμος του CAP γινεται σε levels απο 1-3. Οι προυποθέσεις για CAP 1 που ειναι και το μεγαλύτερο - χοντρα χοντρα - σημαλινει πως το βαπόρι πρέπει να ειναι Μηχανοστασιο σε λειτουργία / αποδοση (αντλιες, μηχανες, ηλεκ/νες) σε επιπεδο 80% των προδιαγραφών. Απο Hull θα πρεπει το coating να ειναι απο Good - Excellent χωρι σκουριες και με φθορα..οχι ορατη με το ματι ή 40% του Class Renewal.
    Και επειδη τα επισημα ειναι και τα καλυτερα..
    http://www.classnk.or.jp/hp/en/activ...cap/index.html
    μπορειτε να παρετε μια ιδεα για τις απαιτησεις του CAP κατα ΝΚΚ Class.
    Με βαση λοιπον τα παραπάνω που σας ανεφερα..
    Τα σχολια δικα σας στις παρακάτω φωτο απο το WBT.3P

    DSC02285.JPG

    DSC02289.JPG

  3. #3
    Εγγραφή
    Nov 2007
    Περιοχή
    Athens, Syros-Tinos
    Μηνύματα
    9.162

    Προεπιλογή

    Για πάρτε ένα τάνκερ και πάμε να κουνήσουμε λίγο το θέμα που έχει βαλτώσει... γιατί n@utilia.gr είναι όλα.... και η EDEVA που πλησιάζει τοην ράδα του Πειραιά.


  4. #4
    Εγγραφή
    Apr 2007
    Περιοχή
    Παντα κοντα στην θαλασσα
    Μηνύματα
    4.510

    Προεπιλογή

    Ομορφο !Όπως και να το κανείς ,είναι ποιο αντρικά βαπόρια !Το κομοδεσιο του δεν είναι πολύ μεγάλο σε σύγκριση με το μέγεθος του ?

  5. #5
    Εγγραφή
    Nov 2007
    Περιοχή
    Athens, Syros-Tinos
    Μηνύματα
    9.162

    Προεπιλογή

    Δεν το έψαξα όμως πιστεύω είναι κατασκευής Μαύρης Θάλασσας ή Βαλτικής.

  6. #6
    Εγγραφή
    Sep 2008
    Περιοχή
    Νέα Φιλαδέλφεια - Χώρα Σάμου
    Μηνύματα
    2.455

    Προεπιλογή

    Για να συμβάλω και εγώ σε αυτό το θέμα που ενδιαφέρει πολύ και εμένα και τον πατέρα μου!!!

    Ανεβάζω μία φωτογραφία για αρχή του τελευταίου πλοίου που ήταν πλοίαρχος ο πατέρας μου!Το όνομα αυτού MΟΝΤΕΡΕΙ(Monterey)!

    Λίγα στοιχεία για το πλοίο:Έτος κατασκευής:2007 243 x 42 μέτρα,105.000 dwt και βύθισμα περίπου 13 μέτρα.
    Για τους φίλους Mastrokostas,Leo και eng!!!
    DSC01341.JPG

  7. #7
    Εγγραφή
    Apr 2007
    Περιοχή
    Παντα κοντα στην θαλασσα
    Μηνύματα
    4.510

    Προεπιλογή

    Μπράβο Γιαννάκη που την ανέβασες και μπράβο και στον Πατέρα σου που την έβγαλε !!!!!!!!!!! Να είναι καλά και να έχει πάντα καλά ταξίδια !!
    Το βαπόρι φαίνετε κούκλα !!!!

  8. #8
    Εγγραφή
    Oct 2008
    Μηνύματα
    766

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από mastrokostas Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μπράβο Γιαννάκη που την ανέβασες και μπράβο και στον Πατέρα σου που την έβγαλε !!!!!!!!!!! Να είναι καλά και να έχει πάντα καλά ταξίδια !!
    Το βαπόρι φαίνετε κούκλα !!!!

    καινουργιο σχετικα πλοιο και στα χερια εταιρειας που προσεχει τα πλοια της!!

  9. #9
    Εγγραφή
    Sep 2008
    Περιοχή
    Νέα Φιλαδέλφεια - Χώρα Σάμου
    Μηνύματα
    2.455

    Προεπιλογή

    Σήμερα Θα προσθέσω μία φωτογραφία του μεγαλύτερου πλοίου που έχει κάνει πλοίαρχος ο πατέρας μου!Αυτό είναι το M/T VENICE!
    Λίγα στοιχεία για το πλοίο:
    245 x 42 μέτρα
    110.000 dwt και βύθισμα 13,5 μέτρα.
    Το πλοίο έχει κατασκευαστεί το 2004 για την Maersk,στην οποία υπηρέτησε μέχρι το 2007 όταν το αγόρασε η εταιρεία του Κ. Οικονόμου, Cardiff Marine..
    Επειδή το έχω επισκεφτεί θα ήθελα να πω ότι το Accomodation του είναι καταρχάς τεράστιο και οι εσωτερικοί του χώροι δεν θυμίζουν σε τίποτα ένα γκαζάδικο....
    Για τον Μαστροκώστα!!
    DSC02864_521517112008.jpg

  10. #10
    Εγγραφή
    Feb 2006
    Περιοχή
    Βόλος, Πειραιάς
    Μηνύματα
    2.003

    Προεπιλογή

    Γιαννακη, ευχαριστω και θα χαιρομουν να συμμετιχες περισσοτερο στο θεμα!! Εχεις υλικο που ειναι θαυμασιο αλλα και που..μου αρεσει πολυ .
    Για το Monterei πρεπει να πουε πως ειναι απο τη σειρα των τανκερ που εγιαν στη Κορεα και οχι της Κινας. Πολυ ομορφο σκαρι αλλα εχει vibration αρκετουτσικο οταν εχει καιρο δευτεροπρυμα.
    Οσο για το Venice ειναι μια Γιαπωνεζα με πολυ καλη λαμαρινα και επισης μεγαλο κομοδεσιο.

    Ευχομαι Γιαννακη ο πατερας σου να εχει καλες θαλασσες και να ξερεις οτι τον συντροφευει η σκεψη μας εκει που βρισκεται και ελπιζουμε παντα σε καλη και συντομη επανοδο.

    Να εισαι καλα αγορινα!!

Σελίδα 1 από 24 12311 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε απαντήσεις
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τις αναρτήσεις σας
  •  
  • BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας