Εμφάνιση αποτελεσμάτων σε εξέλιξη 1 έως 5 από 5

Θέμα: Αντώνιος [Κέρκυρα - Kerkyra, Antonios, Moina, Modwena]

  1. #1

    Προεπιλογή Αντώνιος [Κέρκυρα - Kerkyra, Antonios, Moina, Modwena]

    Antonios was a small Greek passenger/cargo ship built in 1890 and having 135 tons. She was prominent in the 1918-1922 period.

    She was doing all the small coastal routes as shown in schedules from August 23, September 19 and 25, and October 10, 1919.

    19190823 Antonios.jpg19190919 Antonios.jpg


    19190925e Anonios.jpg19191010 Antonios.jpg
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Nicholas Peppas : 01-09-2010 στις 03:35

  2. #2

    Προεπιλογή

    Το πλοίο Αντώνιος ​νηολογηθηκε το 1919 και αναφέρεται ότι είχε 148 τόννους.

  3. #3
    Εγγραφή
    Dec 2007
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    10.510

    Προεπιλογή

    Nα ρίξουμε λίγο φως στο ιστορικό αυτού του μικρού πλοίου που είχε ναυπηγηθεί το 1872 ως θαλαμηγός με το όνομα MODWENA και έτσι το βλέπουμε στον πίνακα πιο κάτω. Όπως διαβάζουμε στα σχόλια του πίνακα κατόπιν μετονομάστηκε MOINA αλλά τα ίχνη του χάθηκαν το 1914.

    Designed by the highly talented St. Clare J. Byrne, Modwena was built for Mr. John Gretton of Burton-on-Trent by Bowdler, Chaffer & Co. at Seacombe in 1872. A large and handsome composite schooner as befitted the wealth of her owner, she was registered at 225 tons gross (161 net) and measured 116 feet in length with a 21 foot beam. Fitted with Ratsey & Lapthorn sails when completed, these were replaced in 1897 although she remained otherwise unchanged until her first owner died at Cowes in October 1899. An immensely wealthy brewer and also a successful racehorse owner, Gretton left an estate valued at almost £3 million whereupon Modwena was offered for sale by his executors. Purchased by Walter H. Smith of Goole, Yorkshire, she then passed briefly into the ownership of F.G.P. Preston, J.P., of Steventon who renamed her Moina and then sold her on to M. Waché de Roo of Paris who promptly fitted her with a paraffin engine. Thereafter kept at Havre, she disappears from record after 1914, perhaps a casualty of the Great War.

    modwena.jpg
    πηγή
    Τώρα γνωρίζουμε οτι το πλοίο επέζησε από τον πόλεμο και τον Αύγουστο του 1919 νηολογήθηκε στον ως ΑΝΤΩΝΙΟΣ υπό ιδιοκτησία Νικ.Λιβανού.
    Με τη βοήθεια του φίλου emmpapad βρέθηκε οτι το 1920 μετονομάστηκε ΚΕΡΚΥΡΑ υπό ιδιοκτησία Νικ.Καλλίνικου και οτι το 1921 πουλήθηκε σε ξένους. Οι διαστάσεις του ήταν μήκος 33,4 μ, πλάτος 5,3 και βύθισμα 2,7 μέτρα.

  4. #4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Ellinis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Nα ρίξουμε λίγο φως στο ιστορικό αυτού του μικρού πλοίου που είχε ναυπηγηθεί το 1872 ως θαλαμηγός με το όνομα MODWENA και έτσι το βλέπουμε στον πίνακα πιο κάτω. Όπως διαβάζουμε στα σχόλια του πίνακα κατόπιν μετονομάστηκε MOINA αλλά τα ίχνη του χάθηκαν το 1914.



    Τώρα γνωρίζουμε οτι το πλοίο επέζησε από τον πόλεμο και τον Αύγουστο του 1919 νηολογήθηκε στον ως ΑΝΤΩΝΙΟΣ υπό ιδιοκτησία Νικ.Λιβανού.
    Με τη βοήθεια του φίλου emmpapad βρέθηκε οτι το 1920 μετονομάστηκε ΚΕΡΚΥΡΑ υπό ιδιοκτησία Νικ.Καλλίνικου και οτι το 1921 πουλήθηκε σε ξένους. Οι διαστάσεις του ήταν μήκος 33,4 μ, πλάτος 5,3 και βύθισμα 2,7 μέτρα.
    Μικρουλη το κακομοιρο και το δειχνουν και τα ταξιδια του. Εδω δρομολογιο απο την Σφαιρα Πειραιως της 22ας Αυγουστου 1919.
    19190822 Antonios Sphaira.jpg

    Σαν Κερκυρα μηπως ηταν της Κερκυραικης Ατμοπλοιας;

  5. #5
    Εγγραφή
    Dec 2007
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    10.510

    Προεπιλογή

    Μια ανακοίνωση δρομολογίου του ΚΕΡΚΥΡΑ, όνομα με το οποίο ταξίδεψε μόλις για ενάμιση χρόνο.

    kerkyra 20.jpg

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε απαντήσεις
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τις αναρτήσεις σας
  •  
  • BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας