Πραγματικα χαιρομαι πολυ που επιτελους αυτος ο Βαπορας θα δραστηριοποιηθει στην ελληνικη ακτοπλοια...ας το δουμε εδω με την πρωτη του φορεσια στην Ιαπωνια απο μπροσουρα της εταιριας του....
15944 (Medium).jpg
(πηγη funekisemurase)
Πραγματικα χαιρομαι πολυ που επιτελους αυτος ο Βαπορας θα δραστηριοποιηθει στην ελληνικη ακτοπλοια...ας το δουμε εδω με την πρωτη του φορεσια στην Ιαπωνια απο μπροσουρα της εταιριας του....
15944 (Medium).jpg
(πηγη funekisemurase)
[B][SIZE=4][COLOR=red]H πιο γλυκια πικρα !!![/COLOR][/SIZE][/B]
[SIGPIC][/SIGPIC]
Eυχαριστούμε πολύ φίλε Μανώλη...
Ας είμαστε ρεαλιστές. Το πλοίο είναι 36 ετών. Είναι θετικό & ευχάριστο η αξιοπρεπής ταχύτητά του, η καλή κατάσταση του εσωτερικού του και το 'κατάλληλο' μέγεθος για τη γραμμή. Σίγουρα καλύτερη επιλογή από το Λισσός, όχι όμως και από το Νήσος Χίος.
Εγώ πάλι αν δεν μπώ μέσα να το εξερευνήσω να το ταξιδέψω να δω τους χώρους του δεν μπορώ να εκφράσω γνώμη από τώρα .
Νομίζω ότι κακώς εξαρχής γίνεται σύγκριση με το Χιος ή το Μυκονος. Δεν υπάρχει λόγος και αποπροσανατολίζεται η συζήτηση. Το σημαντικό είναι να είναι ένα αξιοπρεπές βαπόρι, και να παρέχει αξιοπρεπείς υπηρεσίες στον επιβάτη. Απλά έχει τη γοητεία του "καινούριου" γι αυτό προφανώς και έχουμε ενθουσιαστεί κάπως με την ιδέα...
Αναβάθμιση της γραμμής πάντως δεν είναι.Βελτίωση ίσως, αν τα μίλια του είναι πραγματικά κι αν δεν παρουσιάσει ζημιές κλπ.
[FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][I]Το ζήτημα είναι από που βλέπει κανείς τον Ουρανό.
Εγώ τον έχω δει από καταμεσίς της Θάλασσας.[/I][/SIZE]
(Οδ. Ελύτης)
__________________________________________
[/FONT]
Κρίνοντας μόνο από το χρόνο που πηρε η επισκευή και το μέγεθος της ανακαίνισης (η συνέχεια επι της οθόνης βεβαίως βεβαιως, γι αυτό και δεν βγάζω απόλυτα συμπεράσματα) θα έλεγα ότι πρόκειται για σαφέστατη βελτίωση. Γιατί πέραν των κλασσικων απαιτησεων (νεότευκτα βαπόρια, πιο γρήγορα, πιο λειτουργικά, πιο σύγχρονα κλπ) τίθεται και το ζήτημα της προσφοράς επιβατικού εργου, με ένα πλοίο (εννοείται) ασφαλές, και αξιόπιστο. Εαν λοιπόν αποδειχτεί ο βάπορας αξιόπιστος, και σβέλτος και επιπλέον είναι σε μια αξιοπρεπη κατάσταση και όχι χοιροστάσιο, τότε κατά την άποψή μου θα είναι ξεκάθαρη βελτίωση για τη γραμμή...
Για να αποκαταστήσουμε την αλήθεια η φώτο του Μανώλη δείχνει το τρίτο αδελφάκι του EUROPEAN EXPRESS, OSUMI κατασκευής 1980. Το Takachiho Maru είναι αυτό που επισυνάπτω
takachiho_maru_1974_1.jpg
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη samurai : 21-06-2010 στις 09:03