Το πλοιο αυτο ειναι το City of Andros το οποιον δεν το ηξερα καθολου. Ωραια καρτ ποσταλ απο to www.ebay.nl
Patmos.jpg
Το πλοιο αυτο ειναι το City of Andros το οποιον δεν το ηξερα καθολου. Ωραια καρτ ποσταλ απο to www.ebay.nl
Patmos.jpg
Πανεμορφη καρτποσταλ φιλε Nicholas και πισω απο το Σιτυ οφ Ανδρος ειναι το Illiria
Μήπως ξέρουμε αν αυτό είναι το πλοίο όπου διαδραματίζονται οι σκηνές από το κάτωθι βίντεο:
http://www.youtube.com/watch?v=bgYae...ature=related\
Στο 3:29 λέει "..ΟΦ ΑΝΔΡΟΣ" !
Ευχαριστώ πολύ !
Φιλε Φανης Σεμπρος για το City of Andros που ειδες ριξε μια ματια εδω
http://www.nautilia.gr/forum/showthr...t=38566&page=3
Ευχαριστώ πολύ!
Με την μεγάλη επιτυχία των αδελφών καραβιών Enotria και Messapia στη γραμμή Ιταλίας-Ελλάδας-Τουρκίας με προεκτάσεις συχνά στην Κύπρο, Λίβανο, Ισραήλ, και Συρία, η Adriatica αποφάσισε να ναυπηγήσει ένα νέο δίδυμο μικρότερων καραβιών με μοντέρνα σχεδίαση. Έτσι το 1956 παραδίδονται από τα ναυπηγεία Cant. Riuniti dell’ Adriatico Trieste τα αδελφά πλοία San Giorgio και San Marco (4.755 grt, 274 επιβάτες σε τρεις θέσεις) για τη γραμμή Ιταλίας, Ελλάδας, Τουρκίας. Τα δύο αυτά καραβάκια ήταν φορτηγοποστάλια με μοντέρνα σχεδίαση για την εποχή με δύο άλμπουρα σε σχήμα Λ και ενσωματωμένο τον εξοπλισμό φόρτωσης, ήταν εξοπλισμένα με Denny Brown stabilizers και εναλασσόντουσαν με αφετηρία το λιμάνι της Γένοβας, με σταθμούς την Μασσαλία και Νάπολη ή με αφετηρία την Τριέστη και Βενετία. Η διάρκεια όλου του ταξιδιού από/προς τα ιταλικά λιμάνια της αφετηρίας κρατούσε 12 ημέρες. Τα δύο αυτά μικρά καράβια έγιναν ιδιαίτερα δημοφιλή και παρόλο το μικρό μέγεθός τους παρείχαν πολλές ανέσεις και ήταν πλήρως κλιματιζόμενα. Η δεκαετία του 60 ήταν ιδιαίτερα καλή για την κίνηση επιβατών από Ιταλία προς την ανατολική μεσόγειο παρόλη την εμφάνιση των δύο νέων φέρρυ Εγνατία και Appia, αλλά η επόμενη δεκαετία με την εγκαθίδρυση των πολυτελών φέρρυ μεταφοράς αυτοκινήτων και φορτηγών αλλά και τον ανταγωνισμό του αεροπλάνου έχει σαν αποτέλεσμα την δραστική μείωση της επιβατικής κίνησης. Έτσι η Adriatica η οποία έχει πλέον στραφεί στα επιβατηγά/οχηματαγωγά αναγκάζεται να πουλήσει το 1976 τα δύο αδελφά ποστάλια στην εταιρία οικονομικής κρουαζιέρας των αδελφών Κυρτάτα, Cycladic Cruises. Το San Giorgio μετονομάζεται σε City of Andros, ενώ το San Marco σε City of Myconos. Μέσα σε μικρό διάστημα τα δύο αδελφάκια μετατρέπονται στο Πέραμα σε κρουαζιερόπλοια με την επέκταση της υπερκατασκευής τους πρύμα-πλώρα, την κατάργηση των αμπαριών και νέο μοντέρνο κοντό άλμπουρο πάνω από την γέφυρα, την δημιουργία πισίνας, σαλονιών, μπαρ και άλλων χώρων. Η μετασκευή τους ήταν πανομοιότυπη με μικρές διαφορές στο πάνω κατάστρωμα και τα παράθυρα του κεντρικού σαλονιού στη πλώρη. Δρομολογούνται σε 3ήμερες και 4ήμερες κρουαζιέρες από τον Πειραιά (City of Myconos 7ήμερες) προς τα ελληνικά νησιά, την Τουρκία και Αίγυπτο-Ισραήλ. Μέχρι το 1984 συνεχίζουν τις κρουαζιέρες που το City of Andros πουλιέται στην νεοσύστατη Ocean Cruise Lines αμερικανο-βρετανικών και ελβετικών συμφερόντων και μετά από μία ακόμα μετασκευή που το αναβαθμίζει μετονομάζεται Ocean Islander. Το City of Myconos συνεχίζει τις κρουαζιέρες για την Cycladic Cruises μέχρι το 1991 που η εταιρία των αφων Κυρτάτα αναγκάζεται να κλείσει λόγω οικονομικών προβλημάτων. Από το καλοκαίρι του 1984 το Ocean Islander κάνει κρουαζιέρες στις Δαλματικές ακτές από την Βενετία και τον χειμώνα στην Καραϊβική με βάση το Barbados. Το 1990 η Ocean Cruise Line αγοράζεται από 2 θυγατρικές της Paquet και το Ocean Islander δεν είναι μέρος της συμφωνίας της αγοράς. Έτσι πωλείται στην ελβετικών συμφερόντων African Safari Club και μετονομάζεται και πάλι σε Royal Star. Με βάση τη Μομπάσα κάνει κρουαζιέρες σε νησιά του Ινδικού ωκεανού. Μεταξύ του 1990 και του 2005 το πλοίο μετασκευάζεται και πάλι με νέες προσθήκες και αναβάθμιση όλων των εσωτερικών του χώρων με μείωση των καμπινών. Εν τω μεταξύ το παροπλισμένο από το 1991 στην Ελευσίνα αδελφάκι του City of Myconos κατά την διάρκεια καταιγίδας στις 29 Δεκεμβρίου του 1996 σπάει το αγκυροβόλιό του, τουμπάρει και βυθίζεται. Το Royal Star το 2007 αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα και λόγω των επερχόμενων κανονισμών SOLAS 2010 έχει αμφίβολο μέλλον. Το 2009 όμως αγοράζεται από νέους αγοραστές την PV Ocean Mist Cruises διεθνών συμφερόντων και με νέο πάλι όνομα Ocean Mist μετά από τις αναγκαίες προσαρμογές στους κανονισμούς SOLAS ξεκίνησε το 2010 κρουαζιέρες μεταξύ Μομπάσα και Ζάνζιμπαρ στον Ινδικό ωκεανό. Δυστυχώς όμως και το νέο επιχείρημα δεν φαίρνει τα αναμενόμενα και τον Μάρτιο του 2012 πωλείται για σκραπ στο Alang της Ινδίας.
San Giorgio της Adriatica
san_giorgio.jpg
City of Andros
CITY_OF_ANDROS1.jpg
Ocean Islander
ocean-islander.jpg
Royal Star
Royal_Star1.jpg
Η διάλυσή του με το όνομα Ocean Mist στο Alang
Ocean Mist_Alang.jpg
πηγή φωτογραφιών shipsnostalgia
Ocean Islander.jpgOcean Islander_a.jpgΦίλε TSS QAM στην ωραία αυτή παρουσίαση να προσθέσω τον οβολόν μου.Το πλοίο επί Ocean Cruise αναβαθμίστηκε εξωτερικά κ εσωτερικά αφού οι "Κυκλαδικές" έκαναν χαμηλού κόστους κρουαζιέρες.