Σελίδα 11 από 19 ΠρώτηΠρώτη ... 910111213 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων σε εξέλιξη 101 έως 110 από 187

Θέμα: Adriatica di Navigazione

  1. #101
    Εγγραφή
    Mar 2008
    Περιοχή
    Αθήνα - Ν. Σμύρνη
    Μηνύματα
    2.570

    Προεπιλογή

    LERO

    http://www.prevato.it/giornalenautico/23.php


    Motonave "LERO"


    Anno di costruzione = 1936
    Nominativo Internazionale = IBAF
    Società di provenienza = Puglia
    Compartimento = Venezia
    Matricola = 289
    Unità Gemelle = Adriatico, Barletta, Brindisi, Brioni, Monte Gargano, Zara

    Lunghezza tra le perpendicolari = 78.50 m
    Larghezza fuori ossatura =12.20 m.
    Altezza dalla linea di costruzione =5.20 m
    Macchine = 2 Motori FIAT per 3.300 hp
    Eliche = 2
    Consumo = 11.5 tonnellate al giorno
    Velocità massima = 14.5 nodi
    Tonnellate stazza lorda = 1980
    Tonnellate stazza betta = 1.092
    Portata lorda =1.214
    Stive = 4 X 1.722 mc
    Numero massimo passeggeri in cabina = 82
    Impiegata sulla linea n° = 43: Adriatico - Albania - Egeo
    .................................................. .................................................. .................................
    .................................................. .................................................. .................................

    Franco Prevato

  2. #102
    Εγγραφή
    Mar 2008
    Περιοχή
    Αθήνα - Ν. Σμύρνη
    Μηνύματα
    2.570

    Προεπιλογή

    "ZARA"

    http://www.prevato.it/giornalenautico/25.php



    MOTONAVE "ZARA"


    Anno di costruzione = 1931
    Nominativo Internazionale = ICOP
    Società di provenienza = Puglia
    Compartimento = Bari.
    Matricola = 53
    Unità Gemelle = Adriatico, Barletta, Brindisi, Brioni, Lero, Monte Gargano

    Lunghezza tra le perpendicolari = 78.5 m
    Larghezza fuori ossatura = 12.20 m.
    Altezza dalla linea di costruzione = 5.20 m
    Immersione max = 4.70 m
    Macchine = 2 motori FIAT per 3.300 hp
    Eliche = 1
    Consumo = 11.5 ton. al giorno
    Velocità massima = 14.5 nodi
    Tonnellate stazza lorda = 1.976
    Tonnellate stazza netta = 1.074
    Portata lorda =1.231tonn.
    Stive = 4 X 1722 Mc
    Numero massimo dei passeggeri in cabina = 82
    Impiegata sulla linea n° = 52 Pireo - Isole dell'Egeo. - Rodi

    Subito dopo l'acquisizione da parte dell'Adriatica la M/N ZARA fu adibita alla linea n° 53 (Rodi - Alessandria d'Egitto - Rodi) ed anche alla linea n° 43 (Venezia - Dalmazia - Albania - Brindisi - Pireo - Izmir - Rodi.)
    .................................................. .................................................. ....
    .................................................. .................................................. .

    Franco Prevato
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη τοξοτης : 24-12-2010 στις 22:26

  3. #103

    Προεπιλογή Francesco Morosini: A great prewar Italian ship for the Mediterranean lines

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από τοξότης Εμφάνιση μηνυμάτων
    ¶λλη μια φωτογραφία του FRANCESCO MOROSINI

    http://www.shipsandharbours.com/picture/number3936.asp
    Τρεις ακομη φωτογραφιες του απιθανα ωραιου Ιταλικου πλοιου Francesco Morosini απο την συλλογη μου. Μια απο αυτες δειχνει την συγκρατιμενη πολυτελεια του πλοιου. Και να σκεφτουμε οτι αυτη ηταν η περιοδος Μουσολινι

    Morosini.jpg

    Morosini2.jpg

    Francesco Morosini4.jpg

  4. #104

    Προεπιλογή

    Θα μου επιτρεψετε και εμενα να προσθεσω ωρισμενες φωτογρφιες απο την δικη μου συλλογη. Εχω μανια με τα μεσοπολεμικα ιταλικα πλοια

    Εδω Calino

    Calino.jpg

    Εδω Calitea

    (Lloyd Triestino)
    Calitea2.jpg

    (Adriatica)
    CAlitea.jpg Calitea6.jpg

    Εδω το Zara

    Zara.jpg
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Ellinis : 21-04-2013 στις 16:12

  5. #105

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Nicholas Peppas Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τρεις ακομη φωτογραφιες του απιθανα ωραιου Ιταλικου πλοιου Francesco Morosini απο την συλλογη μου. Μια απο αυτες δειχνει την συγκρατιμενη πολυτελεια του πλοιου. Και να σκεφτουμε οτι αυτη ηταν η περιοδος Μουσολινι

    Morosini.jpg

    Morosini2.jpg

    Francesco Morosini4.jpg
    Τελικα το Francesco Morosini βρηκε το τελος του στην Σκιαθο, εχοντας το ονομα Ζευς (Zeus, σαν γερμανικο ναρκαλιευτικο!)

    Zeus2.jpg
    Zeus3.jpg

    zeus5.jpg

    francescomorosini1944is3.jpg

  6. #106

    Προεπιλογή

    Εδω το Piero Foscari.

    Οι Foscari ηταν δογηδες της Βενετιας. Ο Giuseppe Verdi εγραψε μια σπουδαια οπερα (I due Foscari) γι αυτους που τα τελευταια χρονια εχει γινει πολυ της μοδας (ιδιως αν η τοπικη οπερα εχει ενα καλο βαρυτονο)

    Pietro Foscari.jpg

    Εδω το Lazzaro Moncenigo

    Lazzaro Moncenigo.jpg

    Κοιταξτε επισης εδω http://www.timetableimages.com/marit...es/sml31an.htm

    The Lorenzo Marcello (1,413 grt, 234 ft. long) was sunk in 1943.
    She and her sister, the Lazzaro Mocenigo (both named for Venetian naval heroes of the 17th century war with the Turks), were built in the late 1920s. The San Marco Line was taken over by Adriatica Line in 1932, but these two ships were transferred to Società Fiumana di Navigazione in 1936.
    Εδω το Lorenzo Marcello

    Lorenzo Marcello.jpg

    Το σπουδαιο Galilea μετα το 1935.

    Galilea.jpg

    Το πλοιο αυτο ηταν διασημο για τα ταξιδια του απο την Βενετια στην Βομβαη μεταξυ 1919 και 1935 (Ανηκοντας στην Lloyd Triestino) με το ονομα Pilsna (ειχε και ενα σχεδον αδελφι, το Cracovia). Για μας το πλοιο αυτο (το Pilsna) ειναι δεμενο με την ιστορια των Ινδιων γιατι μ' αυτο επεστρεψε στην Ινδια ο Μαχατμα Γκαντι το 1931. Επισης μ' αυτο ηλθε στην Ευρωπη το 1930 ο εκπληκτικος νεαρος φυσικος, Subrahmanyan Chandrasekhar τοτε μολις 19 ετων. Ο φυσικος αυτος ηταν μια απο τις μεγαλες μορφες του 20ου αιωνος και περασε ολη την ακαδημαικη ζωη του στο Πανεπιστημιο του Σικαγου, τιμωμενος τελικα με το Νομπελ Φυσικης. Για ολους τους επιστημονες ο Chandra ειναι μια θρυλικη μορφη
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Ellinis : 21-04-2013 στις 16:13

  7. #107

    Προεπιλογή

    το θρυλικο Λερος (Lero) που ερχοταν στα ιταλικα τοτε Δωδεκανησα για παρα πολλα ταξιδια...

    Lero.jpg Lero2.jpg

    το Barletta

    Barletta.jpg Barletta2.jpg

    Και το Duino

    Duino.jpg
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Ellinis : 21-04-2013 στις 16:11

  8. #108

    Προεπιλογή

    Και κλεινω με το θρυλικο Εσπερια (Esperia)

    Esperia.jpg

    Esperia14.jpg

    Esperia2.jpg

    Esperia3.jpg

  9. #109

    Προεπιλογή

    Και κλεινω με το θρυλικο Εσπερια (Esperia). II

    Esperia4.jpg

    Esperia6.jpg

    Esperia7.jpg

  10. #110
    Εγγραφή
    Mar 2008
    Περιοχή
    Αθήνα - Ν. Σμύρνη
    Μηνύματα
    2.570

    Προεπιλογή

    Όπως πάντα ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ.
    Νίκο ευχαριστούμε

Σελίδα 11 από 19 ΠρώτηΠρώτη ... 910111213 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε απαντήσεις
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τις αναρτήσεις σας
  •  
  • BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας