Σελίδα 43 από 44 ΠρώτηΠρώτη ... 3341424344 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων σε εξέλιξη 421 έως 430 από 434

Θέμα: Greek AIS Sites

  1. #421

    Προεπιλογή

    Υπάρχει εξήγηση... ο ΑΦ πριν την βάρδια διάβαζε το διήγημα "Ο Πειρατής της Γραμβούσης" (πολύ ωραίο διήγημα, μπορείτε να το διαβάσετε κι εσείς σε ψηφιακή μορφή εδώ ) και επηρεάστηκε. Έτσι αποφάσισε να εφαρμόσει τις οδηγίες για την αντιμετώπιση της πειρατείας (πληροφορίες λένε ότι μπήκε στο [email protected] και τις κατέβασε από εδώ) που λένε ότι μπορείς να κλείσεις τη συσκευή AIS σε περιοχές με κίνδυνο πειραρτείας αφού έπλεε κοντά τη Γραμβούσα.

    Πέρα από την πλάκα ας εξηγήσουμε ότι στα σάιτ που προσφέρουν webAIS βλέπουμε τα στοιχέια που φτάνουν στους επίγειους δέκτες AIS. Δηλαδή κάποιος στήνει ένα δέκτη και τα στοιχεία που λαμβάνει τα μεταδίδει στο δίκτυο. Αν δεν βλέπετε στοιχεία δεν σημαίνει ότι η συσκευή του πλοίου είναι κλειστή απλά στην περιοχή δεν υπάρχει επίγειος δέκτης ή το πλοίο έιναι εκτός της εμβέλειας του δέκτη. Αν κάποια πλοία φάινονται και κάποια όχι εκξαρτάται από πολλούς παράγοντες οι σημαντικότεροι έιναι η κατασκευη και η θέση του δέκτη αλλά και οι καιρικές συνθήκες. Προφανώς δεν έχει στήσει κάποιος δέκτη στη νότια Κρήτη και στην Λακωνία ή είναι σε σημέιο με εμπόδια στη λήψη ενώ κάπουστην Ελαφόνησι έχει στήσει κάποιος καλύτερο δέκτη. Το ΑΙΣ δεν φτιάχτηκε για να χαζέυουμε τα βαπόρια στην οθόνη αλλά για να παίρνουν στοιχειά τα παραπλέοντα πλοία.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Παναγιώτης : 11-04-2013 στις 22:06

  2. #422
    Εγγραφή
    Dec 2007
    Περιοχή
    Πάτρα
    Μηνύματα
    2.771

    Προεπιλογή

    Και να συμπληρώσω ότι στο Marinetraffic.com έχεις τη δυνατότητα να δεις τους επίγειους δέκτες, και μάλιστα να δεις αν λειτουργούν ή είναι εκτός σύνδεσης, αλλά και την περιοχή κάλυψης. Στην περίπτωσή μας, ο σταθμός των Κυθήρων που καλύπτει τη συγκεκριμένη περιοχή εμφανίζεται να μην λειτουργεί.

  3. #423
    Εγγραφή
    Oct 2008
    Μηνύματα
    766

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από MIOU Εμφάνιση μηνυμάτων
    SERIAL KILLER...


    Εικόνα ντροπής των Ελληνικών θαλασσών. Υπάρχει τεράστιο πλοίο μήκους 225μέτρα που έχει βάλει ρότα για Λακωνία κι έρχετε με κλειστό το σύστημα AIS...
    Η συνήθης και πάγια αυτή τακτική, ειδκά στα νερά μας, στην Νοτιανατολική Λακωνία δεν είναι νόμιμη σίγουρα αλλά συμβαίνει συνέχεια...Στοίχημα πως στο στενό Ελαφονήσου θα ανοίξει και πάλι το ais όπως έκανε και στο στενό Kυθήρων...

    Αναρτήθηκε απόlakonia
    Ετικέτεςais

    Πηγή http://lakonia-gr.blogspot.gr

    Χωρίς Σχόλια.....
    Επικίνδυνος είσαι εσύ και αυτοί που γράφουν στο συγκεκριμένο blog! Δεν γίνεται σε αυτή τη χώρα ο κάθε άσχετος να γράφει κ να λέει ότι θέλει χωρίς να έχει ιδέα !! Διαβάστε,ενημερωθείτε κ μετά να κάνετε κριτική! Από πότε <<Η συνήθης και πάγια τακτική>> όπως λες είναι παράνομη? έχεις διαβάσει καλά τους νόμους μου φαίνεται...Έκανες ολόκληρο σχέδιο παίζοντας την κολοκυθιά (ανοιχτό-κλειστό-ανοιχτό) !Αλλά είπαμε,ο λαϊκισμός στην Ελλάδα είναι Ολυμπιακό άθλημα!!
    Για αυτό φτάσαμε εκεί που φτάσαμε σαν χώρα..ένα μόνο να ξέρεις ...Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας!!

    ¶κου serial killer...Εγώ λέω να αλλάξεις τίτλο..Ο δολοφόνος με το Panamax έβαλε στο μάτι τη Λακωνία!!

    Έλεος πια!!!!

  4. #424

    Smile

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από BULKERMAN Εμφάνιση μηνυμάτων
    Επικίνδυνος είσαι εσύ και αυτοί που γράφουν στο συγκεκριμένο blog! Δεν γίνεται σε αυτή τη χώρα ο κάθε άσχετος να γράφει κ να λέει ότι θέλει χωρίς να έχει ιδέα !! Διαβάστε,ενημερωθείτε κ μετά να κάνετε κριτική! Από πότε <<Η συνήθης και πάγια τακτική>> όπως λες είναι παράνομη? έχεις διαβάσει καλά τους νόμους μου φαίνεται...Έκανες ολόκληρο σχέδιο παίζοντας την κολοκυθιά (ανοιχτό-κλειστό-ανοιχτό) !Αλλά είπαμε,ο λαϊκισμός στην Ελλάδα είναι Ολυμπιακό άθλημα!!
    Για αυτό φτάσαμε εκεί που φτάσαμε σαν χώρα..ένα μόνο να ξέρεις ...Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας!!

    ¶κου serial killer...Εγώ λέω να αλλάξεις τίτλο..Ο δολοφόνος με το Panamax έβαλε στο μάτι τη Λακωνία!!

    Έλεος πια!!!!
    Ελπίζω να μην απευθυνονται οι σχολιασμοί στο πρόσωπο μου, γιατι εάν είδες αναδημοσίευσα κάτι που έπεσε στη αντίληψη μου, χωρίς σχολιασμό και φυσικά χωρίς να ασπάζομαι τα γραφόμενα, σημείωσα και την πηγή που το βρήκα, περιμένω μια αποκατάσταση των γραπτών σου, μιας και δεν γνωρίζομαστε και δεν μαρέσει το ύφος του κειμένου σου.

  5. #425
    Εγγραφή
    Oct 2008
    Μηνύματα
    766

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από MIOU Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ελπίζω να μην απευθυνονται οι σχολιασμοί στο πρόσωπο μου, γιατι εάν είδες αναδημοσίευσα κάτι που έπεσε στη αντίληψη μου, χωρίς σχολιασμό και φυσικά χωρίς να ασπάζομαι τα γραφόμενα, σημείωσα και την πηγή που το βρήκα, περιμένω μια αποκατάσταση των γραπτών σου, μιας και δεν γνωρίζομαστε και δεν μαρέσει το ύφος του κειμένου σου.
    Φυσικά κ αναφέρομαι στον συντάκτη του κειμένου και μόνο! Εχει τύχει να πέσει στην αντίληψη μου κ άλλο παρόμοιο κείμενο από το συγκεκριμένο blog!

  6. #426

    Προεπιλογή

    Κι επειδή μπορέι να ξαναγράψει κάποιος σε κάποιο μπλογκ ότι είναι παράνομαο να πλέει πλοίο με κλειστο AIS (επειδή δεν νλέπει κάποιος ένα βαπόρι στην οθόνη)

    Η SOLAS γράφει στον Κανονισμό 18 του Κεφαλαίου V Ασφάλεια της Ναυσιπλοΐας (βάζω το αγγλικό κέιμενο γιατί αυτό υπερισχύει των άλλων μεταφράσεων σε περίπτωση αμφιβολίας):

    2.4 All ships of 300 gross tonnage and upwards engaged on international voyages and cargo ships of 500 gross tonnage and upwards not engaged on international voyages and passenger ships irrespective of size shall be fitted with an automatic identification system (AIS).

    και παρακάτω

    AIS shall be operated taking into account the guidelines adopted by the Organization. Ships fitted with AIS shall maintain AIS in operation at all times except where international agreements, rules or standards provide for the protection of navigational information.

    Οι Οδήγίες του Οργανισμού (guidelines adopted by the Organization) είναι στο συνημμένο αρχείο εκέι διαβάζουμε στη σελίδα 2 (το έχει και σε πλάισιο και με έντονα γράμματα για να μην πει κάποιος ότι δεν το είδε) ότι μπορέι να κλείσει η συσκευή AIS όταν ο πλοίαρχος βασιζόμενος στην επαγγελματική του κρίση θεωρεί ότι πρέπει (be switched off on the master's professional judjement). Επίσης υπενθυμίζει ότι δεν έιναι υποχρεωμένα όλα τα πλοία να έχουν AIS, δεν είναι υποχρεωμένα να έχουν AIS τα πλοία κάτω από 300 gt και τα πολεμικά. Περιμένουμε κάποιο μπλογκ να ...κόψει κλήση σε κάποιο αεροπλανοφόρο επειδή δεν έχει AIS.
    Συνημμένα Αρχεία Συνημμένα Αρχεία
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Παναγιώτης : 25-04-2013 στις 13:37

  7. #427
    Εγγραφή
    Dec 2007
    Περιοχή
    Πάτρα
    Μηνύματα
    2.771

    Προεπιλογή

    Ένα ενδιαφέρον θέμα που αφορά το AIS από την Ναυτεμπορική:

    Κενό ασφαλείας σε σύστημα εντοπισμού «εξαφανίζει» πλοία

    Ένα σημαντικό πρόβλημα σε σύστημα εντοπισμού πλοίων το οποίο χρησιμοποιείται σε όλο τον κόσμο εντόπισαν ερευνητές της εταιρείας ασφαλείας Trend Micro.

    Όπως φάνηκε, είναι δυνατή η «εξαφάνιση» πλοίων, η εμφάνιση ψεύτικων «πλοίων φαντασμάτων» και η εκπομπή ψευδών μηνυμάτων έκτακτης ανάγκης, εξαιτίας της έλλειψης μέτρων ασφαλείας στην τεχνολογία AIS (Automatic Identification System), η οποία χρησιμοποιείται σε 400.000 πλοία σε όλο τον κόσμο.
    Σύμφωνα με δημοσίευμα του MIT Technology Review, τα πλοία τα οποία χρησιμοποιούν το σύστημα εκπέμπουν ένα ραδιοσήμα με την θέση τους και άλλες λεπτομέρειες, έτσι ώστε άλλα σκάφη και λιμενικές αρχές να μπορούν να έχουν έναν χάρτη με τις θέσεις όλων των πλοίων σε μία περιοχή σε πραγματικό χρόνο. Βάσει των κανονισμών του Διεθνούς Οργανισμού Ναυσιπλοΐας, η παρουσία του ΑΙS είναι υποχρεωτική σε επιβατηγά σκάφη και σε φορτηγά ενός μεγέθους και άνω. Το σύστημα αξιοποιείται επίσης και από φάρους, σημαδούρες κ.α.
    Όπως αναφέρει ο Κάιλ Γουΐλχοϊτ, ερευνητής της ομάδας Future Threat Research της εταιρείας, ήταν δυνατή η παραβίαση του συστήματος σε επίπεδο βάσης. Μέσω της αγοράς μίας συσκευής AIS, αξίας 700 ευρώ και σύνδεσής της σε έναν υπολογιστή στην περιοχή ενός λιμανιού, οι ερευνητές ήταν σε θέση να λαμβάνουν σήματα από κοντινά σκάφη και να στέλνουν αλλαγμένες εκδόσεις, για να κάνουν τους υπόλοιπους χρήστες του συστήματος να «βλέπουν» πλοία σε σημεία στα οποία δεν βρίσκονταν στην πραγματικότητα.
    Μέσω του ίδιου εξοπλισμού και λογισμικού, είναι δυνατό το μπλοκάρισμα των εκπομπών πλοίων με AIS, έτσι ώστε να μην είναι ορατές οι κινήσεις τους. Οι «πειρατικές» εκπομπές μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν και για ψεύτικα σήματα κινδύνου, όπως συναγερμούς σύγκρουσης ή ενημερώσεις περί ανθρώπων στη θάλασσα.
    Όπως έδειξαν οι ερευνητές, τα ψευδή τους σήματα εμφανίστηκαν σε χάρτες δεδομένων AIS οι οποίοι παρέχονται από online υπηρεσίες. Σε μία περίπτωση, ένα σκάφος φάνηκε να εξαφανίζεται από τον Μισσισσιπή και να επανεμφανίζεται σε λίμνη του Ντάλας, ενώ σε μία άλλη εμφανίστηκε ένα ψεύτικο «πλοίο φάντασμα» στα ανοιχτά της Ιταλίας, η πορεία του οποίου σχημάτιζε τη λέξη «pwned», η οποία χρησιμοποιείται από χάκερ ως σχόλιο/ ένδειξη παραβιασμένου συστήματος.
    Το AIS αποτελεί εύκολο στόχο καθώς τα σήματά του δεν έχουν κάποιου είδους μηχανισμό ελέγχου αυθεντικότητας ή κρυπτογράφησης. «Όλα τα πλοία εκεί έξω επηρεάζονται από το εν λόγω πρόβλημα, δεν έχει να κάνει με τον εξοπλισμό, αλλά με το πρωτόκολλο» είπε ο Μάρκο Μπαλντούτσι, ένας άλλος ένας εκ των ερευνητών της Trend Micro.
    Τα πλοία και οι λιμενικές αρχές χρησιμοποιούν επίσης ραντάρ για τον εντοπισμό εμποδίων και άλλων σκαφών, ωστόσο το AIS είχε εμφανιστεί ως μία πιο «εύκολη» και αποτελεσματική εναλλακτική.
    Τα αποτελέσματα της έρευνας παρουσιάστηκαν στο πλαίσιο της συνδιάσκεψης ασφαλείας Hack In the Box στην Κουάλα Λουμπούρ. Οι ερευνητές είπαν ότι ενημέρωσαν διάφορες διεθνείς αρχές ναυσιπλοΐας, αλλά έλαβαν απάντηση μόνο από την Διεθνή Ένωση Τηλεπικοινωνιών των Ηνωμένων Εθνών, η οποία φαίνεται πρόθυμη να προβεί σε αλλαγές στο σχετικό πρωτόκολλο- ωστόσο θεωρείται ότι θα χρειαστεί χρόνος για να συμβεί αυτό, καθώς ο εξοπλισμός AIS έχει ενσωματωμένο το πρωτόκολλο, οπότε απαιτείται αντικατάστασή του.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Trakman : 18-10-2013 στις 13:37

  8. #428

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από τοξότης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δε γνωρίζω κατά πόσο το marinetraffic είναι αξιόπιστο γι αυτό παραθέτω το πιο κάτω με επιφύλαξη

    KERVEROS

    IMO: 5279527
    Διακριτικό: -
    Σημαία: -
    AIS Τύπος: Tug
    Ολική Χωρητικότητα (GRT): 158
    Χωρητικότητα (DWT): -
    Μήκος x Πλάτος: 28.3m x 7.37m
    Έτος κατασκευής: 1951


    Κατάσταση: Ενεργό
    Τα στοιχεία που παραθέτει το marinetraffic δεν αφορούν μόνο τα πλοία που εκπέμπουν σήμα στο AIS, ή έστω και εκπέμπανε κάποτε στο παρελθόν. Η βάση δεδομένων πλοίων που χρησιμοποιεί είναι εντελώς ανεξάρτητη από το σύστημα AIS. Έτσι λοιπόν μπορούμε να βρούμε στο marinetraffic καρτέλες - στοιχεία πάρα πολλών πλοίων που είτε βυθίστηκαν είτε πήγαν για διάλυση σε χρόνους περασμένους και μακρινούς, στους οποίους όχι σύστημα AIS δεν υπήρχε ακόμα αλλά ούτε καν ....σκέψη για κάτι τέτοιο. Η δε "κατάσταση" του πλοίου, στην οποία μπορούμε να συναντήσουμε δύο παραμέτρους, "Ενεργό" ή "Παροπλίσθηκε ή Χάθηκε" δεν αφορά βεβαίως στο αν το marinetraffic λαμβάνει ή όχι σήμα AIS από το συγκεκριμμένο πλοίο αλλά από το αν έχει ενημερωθεί η βάση δεδομένων που χρησιμοποιεί για τυχούσα μεταβολή που επήλθε στα στοιχεία του πλοίου.

    Πολύ πρόχειρα παραδείγματα : Υπάρχει καρτέλα στο marinetraffic για το δύσμοιρο ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ που βούλιαξε πριν 32 χρόνια, στην οποία η κατάσταση του πλοίου αναφέρεται ως "Παροπλίσθηκε ή Χάθηκε" (εδώ). Ταυτόχρονα υπάρχει επίσης καρτέλα του ANNOBON (πρώην παντόφλα μας ΟΜΟΝΟΙΑ) που βυθίστηκε πριν οκτώ περίπου χρόνια στην Αφρική και στην κατάσταση του πλοίου αναφέρεται ακόμα ως "Ενεργό" (εδώ). Και μιας και αυτά τα δύο πλοία δεν έφεραν ποτέ συσκευή AIS και ούτε φυσικά είχαν ποτέ εκπέμψει στο σύστημα, ας χρησιμοποιήσουμε ακόμα ένα παράδειγμα, της παντόφλας μας ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΜΑΡΙΑ Ζ, που έφερε συσκευή AIS, εξέπεμπε κανονικά σήμα, και ενώ βυθίστηκε στη Δυτική Αφρική το περασμένο καλοκαίρι, στο marinetraffic αξακολουθεί να αναφέρεται μέχρι και σήμερα ως "Ενεργό" (εδώ).

  9. #429
    Εγγραφή
    Mar 2008
    Περιοχή
    Αθήνα - Ν. Σμύρνη
    Μηνύματα
    2.570

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Espresso Venezia Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα στοιχεία που παραθέτει το marinetraffic δεν αφορούν μόνο τα πλοία που εκπέμπουν σήμα στο AIS, ή έστω και εκπέμπανε κάποτε στο παρελθόν. Η βάση δεδομένων πλοίων που χρησιμοποιεί είναι εντελώς ανεξάρτητη από το σύστημα AIS. Έτσι λοιπόν μπορούμε να βρούμε στο marinetraffic καρτέλες - στοιχεία πάρα πολλών πλοίων που είτε βυθίστηκαν είτε πήγαν για διάλυση σε χρόνους περασμένους και μακρινούς, στους οποίους όχι σύστημα AIS δεν υπήρχε ακόμα αλλά ούτε καν ....σκέψη για κάτι τέτοιο. Η δε "κατάσταση" του πλοίου, στην οποία μπορούμε να συναντήσουμε δύο παραμέτρους, "Ενεργό" ή "Παροπλίσθηκε ή Χάθηκε" δεν αφορά βεβαίως στο αν το marinetraffic λαμβάνει ή όχι σήμα AIS από το συγκεκριμμένο πλοίο αλλά από το αν έχει ενημερωθεί η βάση δεδομένων που χρησιμοποιεί για τυχούσα μεταβολή που επήλθε στα στοιχεία του πλοίου.

    Πολύ πρόχειρα παραδείγματα : Υπάρχει καρτέλα στο marinetraffic για το δύσμοιρο ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ που βούλιαξε πριν 32 χρόνια, στην οποία η κατάσταση του πλοίου αναφέρεται ως "Παροπλίσθηκε ή Χάθηκε" (εδώ). Ταυτόχρονα υπάρχει επίσης καρτέλα του ANNOBON (πρώην παντόφλα μας ΟΜΟΝΟΙΑ) που βυθίστηκε πριν οκτώ περίπου χρόνια στην Αφρική και στην κατάσταση του πλοίου αναφέρεται ακόμα ως "Ενεργό" (εδώ). Και μιας και αυτά τα δύο πλοία δεν έφεραν ποτέ συσκευή AIS και ούτε φυσικά είχαν ποτέ εκπέμψει στο σύστημα, ας χρησιμοποιήσουμε ακόμα ένα παράδειγμα, της παντόφλας μας ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΜΑΡΙΑ Ζ, που έφερε συσκευή AIS, εξέπεμπε κανονικά σήμα, και ενώ βυθίστηκε στη Δυτική Αφρική το περασμένο καλοκαίρι, στο marinetraffic αξακολουθεί να αναφέρεται μέχρι και σήμερα ως "Ενεργό" (εδώ).
    Ευχαριστώ για την ενημέρωση και εκ των ανωτέρω συμπεραίνω ότι δεν είναι αξιόπιστο , τουλάχιστο σε ότι αφορά την κατάσταση ενός πλοίου.

  10. #430

    Προεπιλογή

    Μία ενδιαφέρουσα (έως συναρπαστική !!!) παράμετρος στην αναζήτηση πλοίων προστέθηκε στην τελευταία (ίσως και σημερινή) αναβάθμιση στο marinetraffic.com.

    Πλέον, μπορείς να κάνεις αναζήτηση (και βέβαια να έχεις αποτελέσματα) και με προηγούμενο(α) όνομα(τα) πλοίων, όχι μόνο με το σημερινό. Για παράδειγμα, αν αναζητήσεις το όνομα OKIRROI (ΩΚΥΡΡΟΗ, πρώην αμφίπλωρο μας, νυν PATHAGON), βρίσκεις το πλοίο ως : OKIRROI -Ex Name (9627306).

    Μία πάρα πολύ χρήσιμη λειτουργία κατά την γνώμη μου, στις περιπτώσεις που ψάχνεις για παλαιότερα πλοία για τα οποία δεν γνωρίζεις ούτε το σημερινό τους όνομα, ούτε (πολύ περισσότερο) αριθμό ΙΜΟ.

Σελίδα 43 από 44 ΠρώτηΠρώτη ... 3341424344 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε απαντήσεις
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τις αναρτήσεις σας
  •  
  • BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας