Γνωρίζει κανείς πώς πάει η κίνηση από φορτηγά γιατί από επιβάτες δεν νομίζω να έχει κίνηση.
Γνωρίζει κανείς πώς πάει η κίνηση από φορτηγά γιατί από επιβάτες δεν νομίζω να έχει κίνηση.
Από φορτηγά πιστεύω να έχει κίνηση αφού ο Θεοδόσης έχει κονέ με τους Τούρκους Εξ άλλου η γραμμή θα εξυπηρετεί όλη τη κίνηση από νότιο κ ανατολική Τουρκια κ βγάζει από Θεσ/νίκη προς Ηγουμενίτσα μέσω Εγνατίας.
Το βαπόρι απ'τη Τουρκία έρχεται με σχεδόν γεμάτο γκαράζ. Από Θεσσαλονίκη για Τουρκία πηγαίνει ψιλοάδειο.
Το μαθαίνουν το δρομολόγιο. Δεν είναι πολύ γνωστό ακόμα.
Από επιβάτες αρχίζει και σε αυτό το τομέα σιγά σιγά να ανεβαίνει. Το 3ήμερο της 28ης είχε λίγη κινησούλα.
Μετά την αποτυχία της γραμμής Θεσσαλονίκη-Σμύρνη, βρίσκεται δεμένο στο Πέραμα από τις αρχές Δεκεμβρίου.Το καλύτερο για του χρόνου θα ήταν να το βάλει η Levante είτε Ζάκυνθο-Ιταλία (Μπρίντιζι)μέσω Σάμης και Ηγουμενίτσας τους καλοκαιρινούς μήνες,είτε στη γραμμή της Πάτρας-Σάμης.
Για το Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη παρόλο που είναι μεγάλο σε μέγεθος (160 μέτρα),η χωρητικότητα είναι καλή σε επιβάτες και οχήματα για τη γραμμή αυτή.(παίρνει 300 ΙΧ όπως το Φιόρο και 950 επιβάτες).
Η ανακοίνωση στο site της γράφει ότι θα δρομολογηθεί το 23,οι άνθρωποι της Levante μας είπαν ότι "σίγουρα του χρόνου το 23 θα είναι έτοιμο για να δρομολογηθεί" και εσύ μου λες ότι πάει για το 24?? Περισσότερα όμως στο θέμα του Κοντέσσα για να μην βγαίνουμε εκτός θέματος.
Στο Ιόνιο για να το δούνε αυτό το πλοίο φαντάζει λίγο απίθανο, γιατί δε νομίζω να χωράει τόσο εύκολα στα λιμάνια που εξυπηρετεί η εταιρεία.
Αποτυχία στη γραμμή της Θεσσαλονίκης δε μπορούμε να το πούμε.
Δρομολογήθηκε σε λάθος χρόνο και στιγμή.
Χώρια που οι τιμές ήταν στο Θεό, το timing δεν ήταν το καταλληλότερο για τη δρομολόγησή του.
Φήμες λένε ότι από Απρίλιο θα ξαναδοκιμάσει στη γραμμή της Σμύρνης.
Περιμένουμε να δούμε πως θα πάει εφόσον ξανά δρομολογηθεί και κατά πόσο θα στηριχτεί.
Εμένα κάτι μου λέει ότι θα υπάρξει επιδότηση από τα υπουργεία ναυτιλίας τόσο από ελληνικής πλευράς όσο και από τουρκικής πλευράς.
Μη ξεχνάμε πως το καιρό που είναι να επιστρέψει στη γραμμή της Σμύρνης, θα είναι και η περίοδος των εκλογών.
Ψήφους θέλουν, αλλά πρώτα πρέπει να υπάρξουν και τα ανάλογα ανταλλάγματα.
Στο Ιόνιο μόνο στη Σάμη και τον Πισαετο χωράει για να δέσει.Ακομα και στην Ζάκυνθο (εκεί που έδεναν τα καλοκαίρια τα Ιταλικά). Άλλωστε για αυτό έγραψα Πάτρα Σάμη Ιθάκη(μόνο το καλοκαίρι).Όσο αφορά το Θεσσαλονίκη Σμύρνη, δύσκολα θα επιστρέψει γιατί ακούγονται άλλες φήμες για ναύλωση του στο... Μαρόκο.