Ένα όμορφο βαπόρι που δεν το έχουμε τιμήσει μέχρι σήμερα .Το θυμάμαι να κάνει τριήμερες –τετραήμερες ελληνικά νησιά .Μερικες φωτο απο τον Σουηδο.
city_of_rhodos_1966_1.jpg
city_of_rhodos_1966_2.jpg
Πηγη:http://www.faktaomfartyg.se
Ένα όμορφο βαπόρι που δεν το έχουμε τιμήσει μέχρι σήμερα .Το θυμάμαι να κάνει τριήμερες –τετραήμερες ελληνικά νησιά .Μερικες φωτο απο τον Σουηδο.
city_of_rhodos_1966_1.jpg
city_of_rhodos_1966_2.jpg
Πηγη:http://www.faktaomfartyg.se
Aπο τα διασημοτερα πλοια της εποχης του, θα ελεγα, μαζι με τα πλοια της Ηπειρωτικης! Κατασκευασμενο το Αγιο ετος 1966 στην Ισπανια, για λογαριασμο μια Aργεντινικης εταιρειας (Flota Argentina de Nav. Fluvial de Estado), με εδρα το Buenos Aires. To πρωτο του ονομα ηταν 33 ΟRIENTALLES, ονομα που πηρε απο τους 33 πατριωτες (Los 33 Orientalles) που πολεμησαν για ανεξαρτησια της Αργεντινης καπου στο 1825. Hρθε στην Ελλαδα το 1979, αγορασμενο απο τους Αδελφους Κυρτατα (Cycladic Cruises), και μετονομαστηκε σε CITY OF RHODOS. Δρομολογηθηκε σε κρουαζιερες στα Ελληνικα νησια. Το 1994, μετονομαστηκε σε QUEEN CONSTANTINA, μετα απο πωληση στην Νew Marathon, μια εταιρια Κυπριακων συμφεροντων. Λογω μιας ναυλωσης του στην Legend Cruises, μετονομαστηκε σε JOYWAVE το 2000, αλλα ξαναπηρε το παλιο του ονομα την επομενη χρονια. Μετα το καλοκαιρι του 2001, παροπλιστικε στη Λεμεσο, και το 2006, πουληθηκε για scrap στην Ινδια, οπου εφτασε με το ονομα FOREST στις 28-6-06.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Finnpartner_1966 : 26-05-2008 στις 17:52
[FONT=Arial][SIZE=4]FINNPARTNER (1966) OY Wartsila AB, Helsinki #380[/SIZE][/FONT]
Εδώ το πλοίο παροπλισμένο στη Λεμεσό
Όσοι τους άρεσε το συγκεκριμένο βαπόρι, καλό θα ήταν να ρίξουν μια ματιά σε αυτή την ιστοσελίδα για να δουν φωτο από τα χρόνια του στην Αργεντινή, τα σχέδια του κ.α.
Βαπόρι ναυπηγημένο για το Rio de la Plata, δεν είχε μεγάλο βύθισμα και είχε κάτι λιγότερο από μέτρια συμπεριφορά στο Αιγαίο.
Μη σου πω οτι το βλεπω πιο ομορφο εδω!! Με μπολικους διαδρομους για περπατημα, φτερο στο κιουπι που ειχε για τσιμινιερα κτλ!! Απ'οτι ειδα ειχε 4,2m βυθισμα. Μικρο για το μεγεθος του! Παντος, αν και Ισπανικο, θα ελεγα οτι ειναι αρκετα ομορφο. Ομως, λιγο παλιομοδιτικα σχεδιασμενο μηπως...? Eιχε και ενα αδερφο, το CIUDAD DE BUENOS AIRES, του 1964. Στο Miramar γραφει οτι πουληθηκε στην Κινα το 79, οταν πηραμε εμεις το δικο μας. Στo Εquasis το δινει να δουλευε μεχρι το 2006 τουλαχιστον, με ονομα ΤΟΝG HU και ιδιοκτητες την SHANTOU NAVIGATION!!! Pics 1-2-3.
Eυχαριστημενος Μαστρο-Κωστα?
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Finnpartner_1966 : 27-05-2008 στις 15:27
[FONT=Arial][SIZE=4]FINNPARTNER (1966) OY Wartsila AB, Helsinki #380[/SIZE][/FONT]
Δεν ξέρω αν μου άρεσε πραγματικά αυτο το βαπορι !Πάντα κάτι μου άρεσε και κάτι με χάλαγε .Μου άρεσε που είχε χαμηλά και πολλά καταστρώματα για περπάτημα , αλλά με χάλαγε που μου θύμιζε έντονα ποταμόπλοιο .
Εντονα? Γιατι εντονα? Οταν λες ποταμοπλοιο, πως το εννοεις? Χωρις καρινα κτλ, που εχει στο Μισσισιπι, ας πουμε?? Γιατι εμενα εκει παει το μυαλο! Παντως, φαινεται αρκετα χαμηλο! Να σου πω την αληθεια, δεν ηταν ΤΟ αγαπημενο μου ποτε! Απλα το συμπαθουσα! Και πιστευω, οπως ξαναεχω πει, οτι ηταν απο τα "ονοματα" της δεκαετιας του 80 στην κρουαζιερα. (Οταν λεω ονομα δεν υποννοω και πολυτελεια κτλ! ΜΟΝΟ ονομα!)
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Finnpartner_1966 : 27-05-2008 στις 15:40
[FONT=Arial][SIZE=4]FINNPARTNER (1966) OY Wartsila AB, Helsinki #380[/SIZE][/FONT]
Ταξιδεψα με αυτο το κρουαζιεροπλοιο απο Λεμεσο για Λιβανο απο 11-13/8/2000 και το ονομα του ηταν ακομη QUEEN CONSTANTINA και ανηκε στην New Marathon Lines.
Ισως να μπερδεψες τη χρονολογια.Μου εκανε εντυπωση γι αυτο και εψαξα τα συρταρια μου και βρηκα το passenger coupon που αναγραφει την παραπανω ημερομηνια.
[URL="http://www.travelchat.gr"][B][SIGPIC][/SIGPIC][/B][/URL]
[B][url]www.travelchat.gr[/url][/B]
Kοιτα, δεν αντιλεγω σε αυτα που λες. Εγω τα εγραψα βασιζομενος σε στοιχεια απο το net. Οχι σε προσωπικη εμπειρια οπως εσυ. Αρα, εχεις δικιο.
[FONT=Arial][SIZE=4]FINNPARTNER (1966) OY Wartsila AB, Helsinki #380[/SIZE][/FONT]