Μια παντόφλα από την Ιεράπετρα που μου άρεσε πολύ:
Μια παντόφλα από την Ιεράπετρα που μου άρεσε πολύ:
Χαχαχα....Γιώργο με πρόλαβες....πετάχτηκα και εγώ στην Χρυσή(δεν ξέρω αν πήγες) και μου βγήκε όντως ΧΡΥΣΗ!! Το εν λόγω βαπόρι έχει φάει γερή μετασκευή και το εξερεύνησα καλά καλά....μέσα δεν μπήκα αλλά φαίνεται και από εξω....έχει μετατραπεί σε πλωτό μπαρ!!!! Μιλάμε δεν βλέπεται!!! ¶σε που ο Γιώργος είναι καλός φωτογράφος και κάλυψε την ασχήμια του.... Μπράβο Γιώργο...
Χαχα!! Καλά εγώ δεν ταξίδεψα, δεν ξέρω μέσα πως είναι! Από έξω πάντως μου άρεσε. ¶σε που επειδή είναι χαμηλό βαπόρι είναι νομίζω πιο κατάλληλο για τη Νότια Κρήτη από το Σαμαριά, όπου για να πας Γαύδο κάνεις το σταυρό σου!!
Kαι άλλο ένα του ιδίου στίλ με το Εν πλώ που είναι αρκετό καιρό αραγμένο στο Καματερό - Σαλαμίνας.:mrgreen:
ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΣ 03 (CHRISSI ISLAND).jpg
Λοιπόν και γι' αυτό γνωρίζουμε λίγα πράγματα... Ωρωπό - Ερέτρια με το ίδιο όνομα, προ της μετασκευής αγαπημένο του πατέρα μου... Χαρακτηριστικά τα δελφίνια στο deck του σαλονιού. Καλό βαποράκι και με καλή ταχύτητα... Έχω να θυμάμαι ωραίες εικόνες από αυτό...
Κάποια φεγγάρια βρέθηκε στην Ιεράπετρα κάνοντας βόλτες για τουρίστες και λοιπά. Βέβαια, χρησιμοποιήθηκε και ως πλωτό κλαμπ... Αυτά ξέρω...
Το ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ του παρόντος θέματος (μιας και υπήρξαν και άλλες παντόφλες με το ίδιο όνομα), κατασκευάστηκε στο ναυπηγείο Σάββα του Περάματος το 1966 με αριθμό νηολογίου Ν.Π. 2596.
Όπως ήδη πιό πάνω έχει αναφερθεί, δούλεψε για πολλά χρόνια στην γραμμή Ωρωπού - Ερέτριας. Στο topic ΕΓ/ΟΓ Ωρωπού - Ερέτριας μπορούμε να το δούμε σε cartpostals, (στην πρώτη του μορφή προ μετασκευής - ων), μία εκ των οποίων παίρνω την πρωτοβουλία να μεταφέρω και στο παρόν θέμα του πλοίου.
Αρχική παράθεση : Nicholas Peppas
Eretria3.jpg
Πηγή : delcampe.net
Το 2001 με την συμπλήρωση της 35ετίας του, πωλείται σε εταιρεία που δραστηριοποιείται στην Κρήτη, μετασκευάζεται (ομολογουμένως από τις πλέον εντυπωσιακές μετασκευές παντόφλας) στο ναυπηγείο Κανέλλου του Περάματος και δουλεύει για τα επόμενα χρόνια έως και το καλοκαίρι του 2009 ως εκδρομικό πλοίο στην νότιο Κρήτη (Ιεράπετρα - Χρυσή).
50.jpg
Στη Σαλαμίνα.
Για ένα περίπου χρόνο παραμένει παροπλισμένο στο Καματερό της Σαλαμίνας και το φθινόπωρο του 2010 πωλείται σε εταιρεία που δραστηριοποιείται στη Τανζανία της Αφρικής. Μετά από ένα σύντομο πέρασμα του από το Κερατσίνι για τις απαραίτητες προετοιμασίες για το μεγάλο ταξίδι, παίρνει αριθμό ΙΜΟ 8969109 (δεν έφερε επί όλα τα χρόνια που δούλευε στην χώρα μας), μετονομάζεται σε BURAQ III υπό Παναμαική σημαία και αναχωρεί από την Ελλάδα στις 11/11/2010 με αρχικό προορισμό το Ομάν όπου και παρέμεινε επί περίπου ένα χρόνο.
ShipSpotting.com
© Brian Crocker
Από τους πρώτους μήνες του 2012 και μέχρι τις ημέρες μας, βρίσκεται πλέον και δραστηριοποιείται στην Ζανζιβάρη της Τανζανίας με το ίδιο όνομα, BURAQ III, και υπό σημαία Ομάν. Να προσθέσουμε εδώ ότι η πλοιοκτήτρια εταιρεία του έχει άλλες δύο πρώην Ελληνικές παντόφλες που δουλεύουν επίσης στην Ζανζιβάρη της Τανζανίας, τις BURAQ I (πρώην ΠΑΝΑΓΙΑ Κ) και BURAQ II (πρώην MUDATHIR, ΣΕΜΙΡΑΜΙΣ).
Stonetown - Zanzibar, Σεπτέμβριος 2012
51.jpg
Πηγή : othmanmapara.blogspot
H τελευταία φωτογραφία του πλοίου είναι όλα τα λεφτά !
Μετά το ιστορικό που διαβάσαμε παρα πάνω απο το φίλο Espresso Venezia, για τα χρόνια στη Χώρα μας και την πώληση του στο εξωτερικό, ας δούμε το ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΣ (CHRISSI ISLAND) όταν στις 27-10-2008 ήταν δεμένο στη Σαλαμίνα λίγο πριν απο εκεί που δένουν τώρα τα αμφίπλωρα.
Όντως όλα τα λεπτά η τελευταία φωτο όπως λέει και ο φίλος despo.
ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΣ 01 (CHRISSI ISLAND) 27-10-2008.jpg
Buraq III στο Stonetown της Ζανζιβάρης τον Δεκέμβριο του 2012
Buraq III.jpg
© Clark R. Arrington
Flickr.com