Σελίδα 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων σε εξέλιξη 1 έως 10 από 33

Θέμα: Scandola [Ionian Star, Via Ligure]

  1. #1
    Εγγραφή
    Nov 2007
    Περιοχή
    Ραφήνα
    Μηνύματα
    2.215

    Προεπιλογή Scandola [Ionian Star, Via Ligure]

    Έχω την εντύπωση ότι δεν έχει ανοιχτεί ακόμα θέμα για το "Ionian Star" της Strintzis Lines.
    Πλοίο που ναυπηγήθηκε το 1992 στην Ολλανδία και δρομολογήθηκε αρχικά σε εσωτερικές γραμμές της Ιταλίας με το όνομα "Via Ligure".
    Πολύ γρήγορα ήρθε στην Ελλάδα και ξεκίνησε δρομολόγια ναυλωμένο για την Strinzis Lines στη γραμμή Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Κέρκυρα-Ανκώνα.
    Το 1996 αγοράσθηκε από την ελληνική εταιρεία, γεγονός ασυνήθιστο για πλοίο τόσο μικρής ηλικίας.
    Για την εταιρεία του Στρίντζη δούλεψε μεχρι το 1999, οπότε και πωλήθηκε στην Γαλλία παίρνοντας το όνομα "Scandola".
    Πλοίο με μεγάλη μεταφορική ικανότητα οχημάτων, αλλά μικρή μεταφορική ικανότητα επιβατών. Ένα πλοίο του τύπου ro/pax (αν δεν κάνω λάθος).
    Η ταχύτητά του δεν ήταν μεγάλη και αυτό αποτελούσε μειονέκτημα.
    Βάβαια, η Strinzis Lines είχε τόσο καλό όνομα στην Ιταλία που το άψογο service και η μοναδική εξυπηρέτηση από το πλήρωμα ξεπερνούσαν αυτό το μειονέκτημα.

    Εδώ το πλοίο στην Ανκώνα τον Αύγουστο του 1998.
    Ταξιδέψαμε μαζί του από την Πάτρα στην Ανκώνα.
    Οι εντυπώσεις από το ταξίδι θα ακολουθήσουν σε άλλα μηνύματα.
    Σε λίγο, όμως, θα άλλαζαν πολλά και η εταιρεία αυτή θα εξαγοραζόταν από την Attica Ferries.

    Αφιερωμένες εξαιρετικά σε όλους τους φίλους των "μπλε" πλοίων.


    Το Ionian Star στην Ανκώνα.jpg

    Το Ionian Star στην Ανκώνα το 1998.jpg
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη sylver23 : 18-03-2013 στις 13:36

  2. #2
    Εγγραφή
    Aug 2008
    Περιοχή
    Πειραιας,Κρητη
    Μηνύματα
    653

    Προεπιλογή

    πω πω τελειες!!!!!!σε ευχαριστουμε φιλε ROI!!!!!αν και το εχω ξαναπει για αυτα τα σινιαλα στο θεμα ιστορικες εταιριες πιστευα ηταν πο τα καλυτερα που ειχαμε!!!κριμα που δεν υπαρχουν πια!!!!πολυ ωραιοσ ο βαπορας ηταν απο τα αγαπημενα μου πλοια της STRINTZIS LINES!!!!!!!
    [FONT=Comic Sans MS][B]Charlie Alfa Papa Tango Alfa India November !!!!!
    [/B][/FONT]

  3. #3
    Εγγραφή
    Dec 2005
    Μηνύματα
    1.374

    Προεπιλογή

    Α ρε Αντώνη με τα ωραία σου.......Αυτό το βαπόρι όταν ήρθε για πρώτη φορά στην Ηγουμενίτσα μου έδωσε την εντύπωση οτι ήταν "κούφιο" :shock: λόγω του επάνω open deck (Ro/Pax βλέπεις).

    Ευχαριστούμε πολύ !!!!

  4. #4
    Εγγραφή
    Nov 2007
    Περιοχή
    Ραφήνα
    Μηνύματα
    2.215

    Προεπιλογή Ταξίδι για την Ανκώνα

    Φίλοι μου ήταν ένα απίστευτο ταξίδι με το συγκεκριμένο πλοίο.
    Έκανε πολλές ώρες και το χαρήκαμε πραγματικά.
    Τα πλοία που είδαμε στη διαδρομή ήταν πάρα πολλά.

    Σύντομα θα δούμε και άλλες πολλές εικόνες.
    Ειδικά, η Ηγουμενίτσα ήταμν στις μεγάλες της ομορφιές με "Laurana", "Saturnus", "Valantino", "Κρήτη Ι" και πολλά ακόμα.

    Σύντομα, η συνέχεια.

  5. #5
    Εγγραφή
    Apr 2007
    Μηνύματα
    950

    Προεπιλογή

    Είχα την τυχη να παρεβρεθώ στα εγκαίνια του πλοίου στην παγόδα (στον Πειραιά φυσικά) όπου κόσμος και κοσμάκης προσήλθε για να δεί απο κοντά το νέο απόκτημα του Στρίντζη. Η δεξίωση δόθηκε στο μεγάλο ανοικτό ντέκ, όπου οι πλούσιοι μπουφέδες δέχθηκαν καταιγιστικά πυρά απο λοιμασμένους (συγνώμη αλλά μόνο έτσι μπορώ να χαρακτηρίσω τους ανθρωπους αυτούς, που πάνε με ταπεράκια σε εγκαίνια). Σε γενικές γραμμές το πλοίο ήταν όμορφο, ευρύχωρο και περιποιημένο, σχεδόν σα να βγήκε μόλις απο το ναυπηγείο. Δυστυχώς δεν ευδοκίμησε στην Ελλάδα.
    [FONT=Palatino Linotype][SIZE=3][I]Mal du depart.[/I][/SIZE][/FONT]

  6. #6
    moutsokwstas Guest

    Προεπιλογή

    αυτο το πλοιο αν υπηρχε σημερα στην ελλαδα, θα μπορουσε να καλυψει τη γραμμη του ανατολικου αιγαιου (λεσβο-χιο-σαμο-ικαρια-κω-ροδο) η, να καλυψει καποιο δρομολογιο που κανει το αλεξανδρα τ. μιλαμε για σχετικα νεο πλοιο και με μεγαλη μεταφορικη ικανοτητα οχηματων οπως αναφερθηκε παραπανω. οσο για την ταχυτητα του, μηπως το αλεξανδρα τ, ειναι πιο γρηγορο? ακομα και σε συγκριση με τα πλοια της σοας σαφεστατα πολυ καλυτερο. γνωριζουμε τα τεχνικα χαρακτηριστικα του?

  7. #7
    Εγγραφή
    Apr 2007
    Μηνύματα
    950

    Προεπιλογή

    Να παραθέσω και δύο φωτό. Η δική μου απο την Ηγουμενίτσα, με την αναχώρηση του πλοίου στις 6 Αυγούστου του 1997 και η αλλη (απο την συλλογή μου, φωτό του αείμνηστου Jens-Peter Kranz) απο ένα άλλο πλοίο της σειράς, με το όνομα του Ιονίου. VIA IONIΑ της VIAMARE στο κανάλι του Κιέλου. Η διαφορά απο την υπερκατασκευή στο Στάρ, είναι εμφανής.
    Εξαιρετικά αφιερωμένες στους φίλους Roi & Sea Serenade.

    IONIIAN STAR 06.08.1997.jpg

    VIA IONIO.jpg
    [FONT=Palatino Linotype][SIZE=3][I]Mal du depart.[/I][/SIZE][/FONT]

  8. #8
    Εγγραφή
    Mar 2008
    Περιοχή
    Κεφαλλονιά
    Μηνύματα
    3.180

    Προεπιλογή

    Ωραίο αφιέρωμα σε ένα αγαπητό μου πλοίο, φίλε Roi!
    Να προσθέσω και εγώ με τη σειρά μου, ορισμένα στοιχεία:

    Συνολικά ήταν 7 αδέρφια. Ναυπηγηθήκανε για λογαριασμό της Viamare di Navigazione, με σκοπό την αποσυμφόρηση των Ιταλικών αυτοκινητοδρόμων. Τελικά η όλη προσπάθεια απέβη άκαρπη και ή Viamare χρεωκόπησε ...

    Τα πλοία ήταν:

    Via Ligure -> Ionian Star (Strintzis) -> Scandola (CMN), Marseille - Ajaccio
    Via Adriatico -> Ταξιδεύει με το ίδιο όνομα για την Tirrenia, Genova - Palermo
    Via Ionio -> Espresso Ravenna (Adriatica) -> Ταξιδεύει με το ίδιο όνομα για την Tirrenia, Ravenna - Catania
    Via Mediterraneo -> Espresso Catania (Adriatica) -> Ταξιδεύει με το ίδιο όνομα για την Tirrenia, Ravenna - Catania
    Via Tirreno -> Galileusz (Unity Line), Swinoujscie - Trelleborg
    Lazio -> Ταξιδεύει με το ίδιο όνομα για την Tirrenia, Livorno - Cagliari
    Puglia -> Ταξιδεύει με το ίδιο όνομα για την Tirrenia, Livorno - Cagliari

    Τα δύο τελευταία τα ανέλαβε εξαρχής η Tirrenia, επειδή εν τω μεταξύ, η Viamare είχε κλείσει.

  9. #9
    Εγγραφή
    Dec 2005
    Μηνύματα
    1.374

    Προεπιλογή

    a.molos πάλι άυπνο με κόβω απόψε....¶λλη φορά θα μπαίνω στο forum πρωί γιατί τα βραδινά δε μου βγαίνουν σε καλό. Υπέροχες και οι δύο φωτό αλλά η πρώτη.................Ευχαριστώ πολύ!!!!

  10. #10
    Εγγραφή
    Nov 2007
    Περιοχή
    Ραφήνα
    Μηνύματα
    2.215

    Προεπιλογή "Ionian Star"

    To fakta δίνει διαστάσεις 150,43 x 23,40 x 6,00 m.


    Brt/ Nrt/ Dwt. 14398/ 7500/ 7300.

    Efter ombyggnad. Brt/ Nrt/ Dwt. 19400/ 4319/ 5535.

    Maskineri. Två Sulzer 8ZAL40S dieslar.

    Effekt. 11520 kW.

    Το φυλλάδιο του Στρίντζη έδινε ικανότητα μεταφοράς:
    850 επιβάτες, 800 αυτοκίνητα.

    Η μετασκευή υπήρξε επιτυχής, όπως και οι περισσότερες του Στρίντζη. Κατασκευάστηκε ένα "καινούριο", ουσιαστικά, πλοίο.
    Αρχικά μετέφερε 50 επιβάτες και έφθασε τους 850

    Αν υπήρχε σήμερα, θα μπορούσε να εξυπηρετήσει πολλές γραμμές.


    Φίλε Α. Μώλο, σ' ευχαριστούμε πάρα πολύ και θα σου ανταποδώσουμε κατάλληλα.

Σελίδα 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε απαντήσεις
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τις αναρτήσεις σας
  •  
  • BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας