Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων σε εξέλιξη 1 έως 10 από 15

Θέμα: Στέφανος [Kilburn, Tarset, Turnus, Lieselotte, Cap Ferrat, Draga, Dimitrios, Aspa]

  1. #1

    Προεπιλογή Στέφανος [Kilburn, Tarset, Turnus, Lieselotte, Cap Ferrat, Draga, Dimitrios, Aspa]

    Here is another frigate that served the Greek shipping as a "passenger ship" a little after the war. The only difference was that this one started as a 895-ton patrol frigate in 1918! Here is the Miramar entry of Stephanos

    St1.jpg

    St2.jpg

    Stephanos seems to have concentrated in the NE Aegean sea schedule. Here are five relevant schedule from (in sequence) October 12, 1946; December 3, 1946; December 7, 1946; February 15, 1947; and March 1, 1947, the last time she is listed in the EEThS schedules

    19461012 EETS.jpg 19461203 EETS.jpg 19461207 EETS.jpg

    19470215 EETS.jpg 19470301 EETS.jpg

    http://warsailors.com/forum/read.php?1,11,252 mentions about Stephanos:

    : DRAGA
    : ex Gyuri 1937, ex Pearl 1937, ex Cap Ferrat 1937, ex Lieselotte, ex Turnus, ex Tarset, ex Kilburn
    : Launched 28 May 1918 by Hall, Russell & Co Ltd, Aberdeen, as 'Kil' class patrol sloop KILBURN for Royal Navy; sold to commercial owners 14 Febr 1920 and renamed TARSET
    : Owner in 1939 Alex Davaris, Piraeus, Greece (under Panamanian flag)
    : 643 gross tons
    : In 1939 was laid up at Laurium, Greece, but I have been unable to trace any mention of this vessel after then
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Nicholas Peppas : 17-04-2011 στις 07:06

  2. #2
    Εγγραφή
    Dec 2007
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    10.510

    Προεπιλογή

    Το καράβι αυτό δεν το είχα ξανακούσει ποτέ.
    Υποθέτω πως το πέρασμα του από την επιβατηγό ακτοπλοϊα ήταν πολύ σύντομο και μετά μετετράπη σε φορτηγό μότορσιπ. Το τέλος του είναι καλά καταγεγραμμένο στο "Τα ναυάγια στις ελληνικές θάλασσες" μιας και βυθίστηκε το 1959 στα ανοιχτά της Ρόδου.
    Συγκεκριμένα ως ΑΣΠΑ έκανε το ταξίδι Χαϊφα-Κωνστάντζα με 800 τόνους φωσφάτο όταν σε σφοδρή θαλλασοταραχή παρουσίασε διαροή. Από το πλήρωμα των 10 κανείς δεν έπαθε κάτι και κωπηλάτησαν για τρείς ώρες μέχρι που βγήκαν στη Ρόδο.

    Επίσης στο aberdeenships.com αναφέρει κάποια πράγματα ακόμη:

    Launched 28th May 1918.

    Sold 14th February 1920 to Robinson, Brown and Joplin.
    Renamed: TARSET
    Lloyd's Register listed 1920-21 owner B. Burleston, manager Joplin & Hall, registered at Newcastle.

    Renamed TURNUS, LIESELOTTE (all before 1928
    In January 1928 'Lieselotte' (ex Turnus, ex Tarset ex Kilburn) was sold by E. Friederich, Bremen to French buyers for about £2500.

  3. #3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Ellinis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το τέλος του είναι καλά καταγεγραμμένο στο "Τα ναυάγια στις ελληνικές θάλασσες" μιας και βυθίστηκε το 1959 στα ανοιχτά της Ρόδου. Συγκεκριμένα ως ΑΣΠΑ έκανε το ταξίδι Χαϊφα-Κωνστάντζα με 800 τόνους φωσφάτο όταν σε σφοδρή θαλλασοταραχή παρουσίασε διαροή. Από το πλήρωμα των 10 κανείς δεν έπαθε κάτι και κωπηλάτησαν για τρείς ώρες μέχρι που βγήκαν στη Ρόδο.
    Thank! Now let's find a picture! Perhaps in nafpigika.gr!

  4. #4

    Προεπιλογή Stephanos

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Ellinis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το καράβι αυτό δεν το είχα ξανακούσει ποτέ.
    Υποθέτω πως το πέρασμα του από την επιβατηγό ακτοπλοϊα ήταν πολύ σύντομο και μετά μετετράπη σε φορτηγό μότορσιπ. :
    We have now a mention of Stephanos on Lloyd in 1944 as follows.... So, she belonged to Theofanides who had other passenger ships as well...

    Stephanos.jpg

  5. #5
    Εγγραφή
    Dec 2007
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    10.510

    Προεπιλογή

    Ως DRAGA το είχες αναφέρει στο θέμα του ΑΡΤΕΜΙΣΣΙΑ, όταν μετέφερε "στη ζούλα" εβραίους στην Παλαιστίνη.
    Τότε ανήκε στον Α. Ντάβαρη και έφερε σημαία Παναμά.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Ellinis : 25-11-2018 στις 13:10

  6. #6

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Ellinis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ως DRAGA το είχες αναφέρει στο θέμα του ΑΡΤΕΜΙΣΣΙΑ, όταν μετέφερε "στη ζούλα" εβραίους στην Παλαιστίνη.
    Τότε ανήκε σε κάποιον Α.Δάβαρη και έφερε σημαία Παναμά.
    Ευχαριστω για την προσθηκη. Πραγματι το Αρτεμισια εσωσε ναυαγους η μεταναστες που μετεφερε το Draga/Στεφανος. Ιδε
    http://paulsilverstone.com/immigrati...20(1)&rowno=13
    Ship Number 12: Draga (1)
    Departed Susak 20-Sep-1938, arrived 5-Oct-1938
    Gross tonnage/Year built: 643/1918
    Organized by Betar
    Picked up 220 passengers at Fiume, Betar members who had come by train from Vienna. The Italians were about to send the group back as the ship was late in arriving. Passengers transferred at sea to Artemisia (No. 13) for landing.
    http://paulsilverstone.com/immigrati...20(2)&rowno=17
    Ship Number 15: Draga (2)
    Departed Galatz 6-Nov-1938, arrived Dec 1938
    Gross tonnage/Year built: 643/1918
    544 passengers
    Organized by Revisionists; Perl
    Because the Draga was known by the British as an immigrant ship in the Adriatic, it was sent to Romania for the second voyage. She was disguised as the Spanish Libertad. Passengers came down the Danube and boarded at Galatz. Draga met Elli (No. 16) at sea and about 300 people were transferred.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Nicholas Peppas : 30-08-2009 στις 18:09

  7. #7

    Προεπιλογή Το ναυαγιο του Ασπα 1959Το ναυαγιο του Ασπα 1959

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Ellinis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το καράβι αυτό δεν το είχα ξανακούσει ποτέ.
    Υποθέτω πως το πέρασμα του από την επιβατηγό ακτοπλοϊα ήταν πολύ σύντομο και μετά μετετράπη σε φορτηγό μότορσιπ. Το τέλος του είναι καλά καταγεγραμμένο στο "Τα ναυάγια στις ελληνικές θάλασσες" μιας και βυθίστηκε το 1959 στα ανοιχτά της Ρόδου.
    Συγκεκριμένα ως ΑΣΠΑ έκανε το ταξίδι Χαϊφα-Κωνστάντζα με 800 τόνους φωσφάτο όταν σε σφοδρή θαλλασοταραχή παρουσίασε διαροή. Από το πλήρωμα των 10 κανείς δεν έπαθε κάτι και κωπηλάτησαν για τρείς ώρες μέχρι που βγήκαν στη Ρόδο.

    Επίσης στο aberdeenships.com αναφέρει κάποια πράγματα ακόμη:

    Το ναυαγιο του Ασπα 1959

    Επι τελους ευρεθη κατι για το τελος του Στεφανου δηλαδη του μοτορσιπ Ασπα. Εδω δυο εφημεριδες απο τις 5 και 7 Ιουλιου 1959. Φυσικα, αναγνωριζετε το Επτανησος που ετρεξε σε βοηθεια... Ειναι εδω http://www.nautilia.gr/forum/showthread.php?t=25201

    19590705 Eptanisos.jpg

    19590707 Aspa Eptanisos.jpg

  8. #8

    Προεπιλογή Το Στεφανος οπως το βλεπαμε στην Βορειο Ελλαδα

    Εδω διαβαζουμε για το πλοιο Στεφανος που το 1946 πηγαινε βορεια, στην Αλεξανδρουπολη. Εδω μια ανακοινωση στον Τυπο της Θρακης (της Αλεξανδρουπολεως) στις 7 Δεκεμβριου 1946.

    Στεφανος.jpg

  9. #9
    Εγγραφή
    Dec 2007
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    10.510

    Προεπιλογή

    Να δούμε δυο εικόνες από ένα εξαιρετικό μοντέλο του HMS KILBURN που ανήκε στη βρετανική κλάση περιπολικών KIL.

    kliburn3.jpg kilburn1.jpg
    πηγή

    Όλα τα πλοία της κλάσης πουλήθηκαν το 1920 σε ναυτιλιακές εταιρίες και μετασκευάστηκαν για διάφορους εμπορικούς ρόλους. Oρισμένα από αυτά αργότερα πέρασαν και από ελληνική ιδιοκτησία. Και ένα σχέδιο της κλάσης:
    Kil Class.jpg
    πηγή

    Το συγκεκριμένο πλοίο πουλήθηκε αρχικά στους Βρετανούς Robinson, Brown & Joplin που το μετονόμασαν TARSET και το 1922 στον B. Burleston. Το 1924 πήγε στον J. Ick ως TURNUS και το 1926 στον Γερμανό E. Friedrich ως LIESELOTTE. Το 1927 πέρασε στους Γάλλους A. & P. Sicard ως CAP FERRAT και τελικά το 1937 αγοράστηκε από τον Σ. Θεοφανίδη & Σια ως GYURI υπό σημαία Παναμά. Το πλοίο τέθηκε υπό τη διαχείρηση του Αλεξ. Ντάβαρη και το Φεβρουάριο αναφέρεται ότι έπεσε θύμα σαμποτάζ στη Μασσαλία και ενώ μετέφερε φορτίο από τον Πειραιά προς την ελεγχόμενη από τους Ισπανούς Δημοκρατικούς Βαρκελώνη. Στο πλοίο ξέσπασε πυρκαγιά που έκαιγε επί δυο μέρες και τελικά προσαράχτηκε κοντά στην είσοδο του λιμανιού ενώ το πλήρωμα του το εγκατέλειψε.
    Πάντως σύντομα μετονομάστηκε DRAGA και έτσι το βρίσκουμε το 1938 να μεταφέρει και πάλι εφόδια στους Δημοκρατικούς. Την επόμενη χρονιά νηολογήθηκε στο Λαύριο και μετονομάστηκε ΣΤΕΦΑΝΟΣ. Το 1940-44 το βρίσκουμε να ταξιδεύει για τους Άγγλους σε σειρά νηοπομπών στη Βρετανία και στη Μάγχη κατά την απόβαση στη Νορμανδία (περισσότερα εδώ).
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Ellinis : 25-11-2018 στις 13:10

  10. #10

    Προεπιλογή Στεφανος 1946-1950

    Ορισμενα δρομολογια του Στεφανος απο εφημεριδες της περιοδου.


    9 Μαρτιου 1947 Τυπος της Θρακης
    19470309 Stephanos Lemnos Typos Orakhs.jpg

    15 Νοεμβριου 1950 Ναυτεμπορικη
    19501115 Stefanos Nautemporiki.jpg

    24 Νοεμβριου 1950 Ναυτεμπορικη
    19501124 Konitsa Stefanos Nautemboriki.jpg

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε απαντήσεις
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τις αναρτήσεις σας
  •  
  • BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας