Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων σε εξέλιξη 1 έως 10 από 21

Θέμα: Κάρυστος (1) [Ειρήνη, Κύθνος, Μιχαήλ - Karystos, Eirini, Kythnos, Mihail]

  1. #1

    Προεπιλογή Κάρυστος (1) [Ειρήνη, Κύθνος, Μιχαήλ - Karystos, Eirini, Kythnos, Mihail]

    I am starting today with the presentation of a number of passenger ships that were doing the South Evoikos routes, from Aliveri to Karystos and Kymi, often with stops (or starts) from Rafina. Many were continuing to the northern Cyclades islands. Several of these ships belonged to the Togias family and most of them are somewhat difficult to identify.

    Konstantinos Togias established a small shipping line in 1894 with basis in Karystos of Evoia. His first ship was the steamship Karystos, built in 1869 and of 130 tons. She was placed in the South Evoikos route.
    NB: This was built in 1899. Mea culpa. Mentioned also by Elllinis below. 1869 was the "birth" of another pre-war Karystos!

    We have several documents about this ship. Here is a schedule from July 12, 1916. Karystos belonged to Androhydraiki Atmoploia (which I assume was a name for either the Togias Line or the Leoussis Line or a war-time conglomerate of both of them). She was doing a route from Piraeus (not Rafina) to Kythnos, Serifos, Sifnos, Paros and Naxos with return to Piraeus. Three days later we see a similar schedule

    19160712 Karystos.jpg19160715 Karystos.jpg

    The third ad from July 20, 1916 is a bit more revealing but again confusing. Now the company belongs to someone by the name Georghios Koulouras! And it is clear that Eugenia (see http://www.nautilia.gr/forum/showthread.php?t=70083) and Karystos belong to this comany and do both routes, the second being Piraeus, Monemvasisa, Neapolis, Aghia Pelayia, Gytheion.

    19160720 Karystos.jpg

    Karystos was sold to Ethniki Atmoploia o Embricos in January 1920 and remained with this company for a year and a half.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Nicholas Peppas : 03-08-2010 στις 05:29

  2. #2
    Εγγραφή
    Dec 2007
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    10.510

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Nicholas Peppas Εμφάνιση μηνυμάτων
    His first ship was the steamship Karystos, built in 1869 and of 130 tons.
    Φίλε Νίκο, το 1ο Κάρυστος, πρέπει να ήταν ναυπήγησης του 1899, τουλάχιστον αυτό αναφέρει το βιβλίο "Ελληνική ναυτιλία κατά τον 1ο παγκόσμιο πόλεμο" του Χ.Ντούνη, απ'όπου και η παράθεση:
    kary1.jpg

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Nicholas Peppas Εμφάνιση μηνυμάτων
    it is a mystery what happened to this Karystos because in the 1921 merging of the passenger ship companies, this Karystos is not mentioned anywhere and the Konst. Togias Line mentioned has only two ships, Vassiliki and Konstantinos Togias!
    Οι πληροφορίες λένε πως περιήλθε στην "Εθνική Ατμοπλοϊα" ως ΚΥΘΝΟΣ, η οποία το πούλησε το 1923/24 σε κάποιον Φούντο.

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Nicholas Peppas Εμφάνιση μηνυμάτων
    But I must mention that in the Leukoma Nautilias, Vol III, a ship is mentioned as "Konstantinos", former "Karystos"... with a date of 1934! Go figure!
    Αυτό είναι το 1ο μεταπολεμικό Κάρυστος, δες εδώ.

  3. #3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Ellinis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φίλε Νίκο, το 1ο Κάρυστος, πρέπει να ήταν ναυπήγησης του 1899, τουλάχιστον αυτό αναφέρει το βιβλίο "Ελληνική ναυτιλία κατά τον 1ο παγκόσμιο πόλεμο" του Χ.Ντούνη, απ'όπου και η παράθεση: kary1.jpg
    Thank you. I mixed the dates with the other Karystos. This is corrected now.
    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Ellinis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οι πληροφορίες λένε πως περιήλθε στην "Εθνική Ατμοπλοϊα" ως ΚΥΘΝΟΣ, η οποία το πούλησε το 1923/24 σε κάποιον Φούντο.
    If you have anything more. let me know... I believe I have a photo of Kythnos

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Ellinis Εμφάνιση μηνυμάτων

    Παράθεση:
    Αρχικό μήνυμα απο Nicholas Peppas
    But I must mention that in the Leukoma Nautilias, Vol III, a ship is mentioned as "Konstantinos", former "Karystos"... with a date of 1934! Go figure!

    Αυτό είναι το 1ο μεταπολεμικό Κάρυστος, δες εδώ.
    Ellinis, I do not understand this. The Leukoma says that Karystos was the first name, then Konstantinos. How could it be the post-war Karystos you are mentioning? N

  4. #4
    Εγγραφή
    Dec 2007
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    10.510

    Προεπιλογή

    Σωστά, το όνομα Κωνσταντίνος το πήρε στα τελευταία του χρόνια όταν περιήλθε από τον Ι.Τόγια στον Ευάγγελο Τόγια.

  5. #5
    Εγγραφή
    Dec 2007
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    10.510

    Προεπιλογή

    Aπό το βιβλίο Πλωτώ, η παρακάτω φωτογραφία που δείχνει το πρώτο ΚΑΡΥΣΤΟΣ.
    Κρίνοντας από την όψη του, αμφιβάλω πολύ για το οτι ήταν ναυπήγησης 1899, όπως αναφέρει η παραπάνω δημοσίευση. Δείχνει αρκετά παλιότερο... και τα τυπογραφικά λάθη δεν είναι σπάνια.
    Επίσης το "1899" έρχεται σε αντίθεση και με μια πληροφορία ότι το καράβι το έφερε ο Τόγιας το 1894.

    karytstos1rs.jpg

  6. #6

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Ellinis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Aπό το βιβλίο Πλωτώ, η παρακάτω φωτογραφία που δείχνει το πρώτο ΚΑΡΥΣΤΟΣ.
    Κρίνοντας από την όψη του, αμφιβάλω πολύ για το οτι ήταν ναυπήγησης 1899, όπως αναφέρει η παραπάνω δημοσίευση. Δείχνει αρκετά παλιότερο... και τα τυπογραφικά λάθη δεν είναι σπάνια.
    Επίσης το "1899" έρχεται σε αντίθεση και με μια πληροφορία ότι το καράβι το έφερε ο Τόγιας το 1894.

    karytstos1rs.jpg
    This is very interesting. This photo reminds me of another one you or Antonis posted on another site very recently and which I forget now. It shows a ship very similar to this one in Karystos (or was it Rafina?).

  7. #7
    Εγγραφή
    Dec 2007
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    10.510

    Προεπιλογή

    προφανώς αυτό εδώ εννοείς. Για να πω την αλήθεια και εγώ την ίδια σκέψη έκανα αλλά υπάρχουν σημαντικές διαφορές.

    Παρατηρήστε οτι το ΚΑΡΥΣΤΟΣ είχε εκτός της μηχανής και πανιά! επίσης δεν θα στοιχημάτιζα οτι είναι σιδερένιο...

  8. #8

    Προεπιλογή Σπανιοτατα ντοκουμεντα για το πλοιο Καρυστος

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Ellinis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φίλε Νίκο, το 1ο Κάρυστος, πρέπει να ήταν ναυπήγησης του 1899, τουλάχιστον αυτό αναφέρει το βιβλίο "Ελληνική ναυτιλία κατά τον 1ο παγκόσμιο πόλεμο" του Χ.Ντούνη, απ'όπου και η παράθεση:
    kary1.jpg
    Οι πληροφορίες λένε πως περιήλθε στην "Εθνική Ατμοπλοϊα" ως ΚΥΘΝΟΣ, η οποία το πούλησε το 1923/24 σε κάποιον Φούντο.
    Αυτό είναι το 1ο μεταπολεμικό Κάρυστος, δες εδώ.
    Σπανιοτατα ντοκουμεντα για το πλοιο Καρυστος


    Φιλτατοι

    Κοιταξτε αυτα τα κειμενα που βρηκα στον Σκριπ.

    Πρωτον, δυο δρομολογια του Καρυστος του Τογια απο τις 22 Ιουλιου 1897 και τις 25 Μαιου 1898.

    18970722 KArustos.jpg
    18980525 Karystos.jpg

    Και μετα μια μεγαλη ανακοινωση της 30ης Ιανουαριου 1900!!!!

    Τοσα πολλα να συζητηθουν...
    • Πρωτες διαφημησεις της εταιρειας Τογια
    • Πρωτες διαφημησεις του Καρυστος που κατα τα παρα πανω στοιχεια ναυπηγηθηκε το 1899 (!)
    • Εμφανιση και του Μινα που ηταν 61 τοννων (!) και ειχε αγορασθει απο τον Γουδη. Προφανως ηταν παλαιοτερο πλοιο
    • Ποιος ειναι ο "αδελφος";
    • Προσεξτε το.. λιμανι του Γραμματικου! Αυτο συμφωνει και με κατι αλλο που ειχαμε διαβασει... Ο Αετος του 1908 σταματουσε επισης εκει!
    • Η Αμαρυνθος (Βαθεια) φαινεται οτι ηταν της μοδας τοτε
    • Ποιο ειναι αυτο το "Μαρμαρο" της Παρου;
    • Και... φανταζεσθε να περνατε τον Καβο ντ' Ορο με το Μινα;
    Οπως λενε κατα τα μερη μου... Enjoy!!!

    19000130 Togias.jpg
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Nicholas Peppas : 27-10-2009 στις 05:45

  9. #9
    Εγγραφή
    Dec 2007
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    10.510

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Nicholas Peppas Εμφάνιση μηνυμάτων
    • Πρωτες διαφημησεις του Καρυστος που κατα τα παρα πανω στοιχεια ναυπηγηθηκε το 1899 (!)
    Nίκο, η ανακάλυψη των δρομολογίων αυτών αποδικνύει αυτό που υποψιαζόμασταν, οτι το Κάρυστος είχε ναυπηγηθεί πολύ πρίν το 1899...

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Nicholas Peppas Εμφάνιση μηνυμάτων
    • Ποιο ειναι αυτο το "Μαρμαρο" της Παρου;
    Είναι ένα χωρίο στα ανατολικά της Πάρου. Ίσως το καράβι να έπιανε στο Πίσω Λιβάδι που νομίζω το έχουμε δει σε κάποια άλλα δρομολόγια εκείνης της εποχής.

    Να και ο σχετικός χάρτης
    Image3.jpg

  10. #10
    Εγγραφή
    Jan 2006
    Περιοχή
    At Sea
    Μηνύματα
    6.325

    Προεπιλογή

    Στο Πίσω Λιβάδι προσσέγγιζει ακόμα ο Σκοπελίτης!

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε απαντήσεις
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τις αναρτήσεις σας
  •  
  • BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας