Ε καλά, αυτό και αν είναι συλλεκτικό...........Μπράβο hml, ευχαριστούμε πολύ!!! PS: Αν δεν κάνω λάθος, σε δεύτερο πλάνο διακρίνουμε το Viscountess M της Marlines καθώς επίσης και το ΔΑΙΔΑΛΟΣ.
Ε καλά, αυτό και αν είναι συλλεκτικό...........Μπράβο hml, ευχαριστούμε πολύ!!! PS: Αν δεν κάνω λάθος, σε δεύτερο πλάνο διακρίνουμε το Viscountess M της Marlines καθώς επίσης και το ΔΑΙΔΑΛΟΣ.
Iστορική φωτογραφία, μιας και είναι το κλείσιμο της εποχής των τουρμπινόπλοιων φέρι.
¶λλη μια πόζα του άλλοτε Δούκα, να ξεχειμωνιάζει στην Ηγουμενίτσα παρέα με το ΑΠΟΛΛΩΝΙΑ ΙΙ, το 1991.
Θα θελα να ξέρω ποιός κερατάς παρκάρισε στη μέση της αλάνας και μου χάλασε τη φωτο...
igoum.jpg
To Neptunia σε φωτογραφια του Peter Stafford στο λιμανι του Πειραια το 1979
Neptunia Piraeus 1979 Peter Stafford.jpg
Ενα πραγματικο αρχοντοβαπορο. Μετα την μετατροπη στην Αγγλια απο κλασικο επιβατηγο σε ΕΓ/ΟΓ πιστευω οτι ηταν ενα απιθανο εμφανισιακα βαπορι, πραγματικα εξαιρετικο. Του πηγαινε το "κλεισιμο"-"ευθυγραμμιση" της πρυμης και της πλωρης με το πατωμα του δευτερου ντεκ επιβατων, μαλιστα αυτο το ντεκ το εχτισαν ακομα πιο πρυμα κατα τη μετατροπη σε ΕΓ/ΟΓ. Με τα σινιαλα της Libra και πριν το αθλιο κουτι καμπινων που εχτισαν πρυμα ηταν ισως το ομορφοτερο του ειδους...
Αυτο, το Ποσειδωνια το δευτερο και ισως καποια αλλα ειχαν το κλασικο για την εποχη γκαραζ. Για λιγα μετρα πρυμα ειχε κακονικο υψος για φορτηγα και αμεσως μετα ο "αερας" του γκαραζ γινοταν το πρωτο ντεκ επιβατων, απο κατω του εμπαιναν μονο ιχ. Απορω πως βαπορια χωρις γκαραζ επιβιωσαν τοσα χρονια στην Αδριατικη, τοση πολυ επιβατικη κινηση ειχε τοτε;
Σε αυτο ειχε κανει δυο θητειες ο καπεταν Δημητρης Λαδας και μου εχει πει οτι επιανε ανετα 20+ κομβους... Στην πρωτη του θητεια τελη '70 αρχες '80 εκαναν κατι τρομερα δρομολογια για καποιο χρονικο διαστημα. Τριπολη-Σμυρνη, Τριπολη-Μαλτα, ισως και Αλεξανδρεια-Τριπολη...
Βαζω μια φωτογραφια που ανεβηκε στο Shipnostalgia προσφατα, ειναι γνωστη αλλα ειναι σε καλυτερη αναλυση.
Neptunia9.jpg
link: http://www.shipsnostalgia.com/galler...ptunia/cat/502
απο το χρηστη Dlongly .
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Captain_Nionios : 10-12-2012 στις 00:12
Εγω το θυμάμαι 'ειδικών προδιαγραφών' στο γκαραζ, καθως έπαιρνε βέβαια κάποια ΙΧ, ομως στα λεωφορεία και γενικά στα ψηλά οχήματα ήταν δύσκολο να βρείς θέση. Οσο για την επιβατική κίνηση, ναι υπήρχε κατα πολύ περισσότερη, αφου τότε η Ελμες και η Αdriatica ειχαν κάνει συμφωνία με τα Eurail/Interail και το καλοκαίρι ειδικά πήγαιναν κατα 'κοπάδια' ο κόσμος.
Το τελευταίο τουρμπινάδικο της ακτοπλοϊας ή κάνω λάθος;
Πολύ σωστά, με την ευρύτερη έννοια. Ευχαριστώ για τη διόρθωση.