Κάθε Τρίτη και Παρασκευή:
Αναχώρηση 17:00 απο Θεσσαλονίκη με άφιξη:
- 22:45 Σκιάθος
- 04:30 Ανδρος
- 06:25 Σύρος
- 07:20 Τήνος
- 08:10 Μύκονος
- 09:55 Πάρος
- 11:15 Νάξος
- 14:10 Σαντορίνη
- 18:10 Ηράκλειο
Και επιστροφή κάθε Τετάρτη και Σάββατο
21:30 από Ηράκλειο με άφιξη:
- 01:10 Σαντορίνη
- 04:00 Νάξος
- 05:10 Πάρος
- 07:10 Μύκονος
- 08:00 Τήνος
- 08:55 Σύρος
- 10:45 Ανδρος
- 16:45 Σκιάθος
- 22:45 Θεσσαλονίκη
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη noulos : 20-06-2018 στις 16:21
Υπέροχη ........κρουαζιέρα, ονειρική (χωρίς πλάκα) για 5-10 καραβοβαρεμένους σαν εμάς. Για οποιονδήποτε άλλον απλό - κοινό - κανονικό επιβάτη, ούτε για πλάκα !!! Άντε, το πολύ πολύ, για κάποιον που θέλει να πάει από την Θεσσαλονίκη στην Σκιάθο ή από το Ηράκλειο στην Σαντορίνη.
Απορία : Ποιός νταλικέρης και με ποιά λογική θα περιμένει τα δύο δρομολόγια την εβδομάδα για να ταξιδέψει από την Θεσσαλονίκη προς την Κρήτη, με αναχώρηση στις 17.00 και άφιξη στις 18.10 της επομένης ημέρας (βάλε και κανά .....δίωρο καθυστέρηση), την στιγμή που μπορεί να αναχωρήσει καθημερινά από την Θεσσαλονίκη ας πούμε στις 16.00, να επιλέξει ανάμεσα σε δύο πλοία στον Πειραιά (προς Ηράκλειο ή Χανιά) και να βρίσκεται στην Κρήτη στις 06.00 της επομένης ???
Αστεία πράγματα. Μόνο τις ενδοκυκλαδικές μετακινήσεις θα εξυπηρετήσει η συγκεκριμμένη γραμμή και τίποτα περισσότερο.
Γιατί δεν περιλαμβάνει την Σκύρο το δρομολόγιο; Κάποια εικασία;
Τα superferry είναι κατάλληλα για αυτό το δρομολόγιο;
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη OfTheHighSeas : 20-06-2018 στις 17:36
Νομίζω πως η γραμμή δε θα έπρεπε να στοχεύει τόσο στη μεταφορά κάποιου από τη Θεσσαλονίκη στην Κρήτη, όσο στη μεταφορά κάποιου από τη Θεσσαλονική στις Κυκλάδες. Για Κρήτη σαφώς και δε συμφέρει, αλλά για Κυκλάδες ίσως είναι καλύτερο. Νομίζω επίσης ότι θα μπορούσε την ¶νδρο να τη βγάλει από τα δρομολόγια αν και έτσι πετυχαίνει να έχει καλύτερες ώρες αφίξως στα επόμενα νησιά που είναι από τις καλύτερες. Σίγουρα αυτό θα βοηθήσει πολύ τις ενδοκυκλαδικές μετακινήσεις και ειδικά τα νησιά με διεθνή αεροδρόμια, όπως η Μύκονος με τα υπόλοιπα νησιά. Ακόμα θα μπορούσε να φεύγει από Κρήτη μια ώρα αργότερα. Τώρα για το βαποράκι δε ξέρω σε τι κατάσταση είναι τώρα, αλλά σίγουρα πιστεύω είναι κατάλληλο για τη γραμμή αυτή. Εντάξει, ίσως θα θέλαμε μεγαλύτερη ταχύτητα, (που και ο Δαίδαλος και το Ελ γκρέκο δεν είχαν και πολύ μεγαλύτερη) αλλά η μεγαλύτερη ταχύτητα θέλει και περισσότερα πετρέλαια και μεγαλύτερα έξοδα. Οπότε για αρχή ίσως είναι αρκετά ικανοποιητικό. Ας ξεκινήσει πρώτα και μετά βλέπουμε και καλό είναι να μην το κρίνουμε άσχημα γιατί και σε αυτό δουλεύουν άνθρωποι που προσπαθούν το καλύτερο για το πλοίο. Αν όντως η γραμμή έχει κόσμο, και κυρίως από Θεσσαλονίκη, τότε μπορεί να μπεί και καλύτερο πλοίο.
KNOSSOS PALACE - FESTOS PALACE
τα καλύτερα, τα γρηγορότερα, τα πιο όμορφα, τα πιο μεγάλα στον Πειραιά, τα πολυτελέστερα και φυσικά τα πιο ερυθρόλευκα