Πράγματι παιδιά τα πλοία αυτά είχαν ενα εξαιρετκά ενδιαφέρον μηχανοστάσιο. Εξοπλιζόταν με 8 μηχανές Daihatsu 6DSM-32 συνολικής ισχύος 8.230 kw. Ενα εξαιρετικών δυνατοτήτων σύνολο που έκανε τα συγκεκριμένα βαπόρια πολύ μαϊτζέβελα.
Πράγματι παιδιά τα πλοία αυτά είχαν ενα εξαιρετκά ενδιαφέρον μηχανοστάσιο. Εξοπλιζόταν με 8 μηχανές Daihatsu 6DSM-32 συνολικής ισχύος 8.230 kw. Ενα εξαιρετικών δυνατοτήτων σύνολο που έκανε τα συγκεκριμένα βαπόρια πολύ μαϊτζέβελα.
Αυτό είναι το μηχανοστάσιο που αναφέρεστε. Το συγκεκριμένο είναι από το μουσειακό Hakkoda-Μaru.
8 engines.jpg8 of 1600 horse power diesel motors are equipped in the engine room.
Tο γκαράζ.
garage2.jpg
Πηγή
H σευρά του ΗΑΚΚΟDA MARU κατασκευής 1964-66,ήταν 12 χρόνια παλαιότερη από την σειρά του ΙSHIKARI MARU. ¶λλα πλοία είχαν μηχανές ΜΑΝ κ άλλα B&W,σε όλα 8 χ 1600 hp. Δλδ με αυτές τις φωτό παίρνουμε μιά ιδέα γιά το μηχανοστάσιο της νεότερης σειράς.
Οπωσδήποτε όμως πρέπει να ευχαριστήσουμε τον φίλο Τakerman.
SEA HARMONY II.jpgAπό το shipspotting φωτό του αξέχαστου φίλου κ μέλους Εμμ.Παπαδάκη,Ηράκλειο 11-4-97.
Φωτογραφία του SEA HARMONY II σε αναχώρηση από το Ηράκλειο στις 6-8-1997 από τον αδελφό μου Εμμανουήλ Παπαδάκη (emmpapad)
Sea Harmony II (5-8-1997).jpg
Βλέποντας την όμορφη φωτογραφία του Ιάπωνα συνειδητοποίησα οτι είχε δυο φουγάρα. Νομιζα οτι το πλωριο ηταν διακοσμητικό αλλά τώρα βλέπω οτι ηταν λειτουργικό.
LASITHI.jpgΛΑΣΙΘΙ στις θέσεις των Κρητικών .
[FONT=Palatino Linotype][SIZE=3][I]Mal du depart.[/I][/SIZE][/FONT]