Χωρίς να είμαι σε τίποτε σίγουρος και με κάθε επιφύλαξη όταν ήταν στην Αυλίδα είχα ακούσει από ανθρώπους του Ναυπηγείου ότι υπήρχε κάποιο σοβαρό κατασκευαστικό λάθος ή παράληψη το οποίο καθιστά την περαιτέρω κατασκευή ασύμφορη.
Δεν μπορώ να θυμηθώ τι ακριβώς ήταν αυτό. Αν κάποιος μπορεί να πάρει πληροφορίες θα ήταν πολύ ενδιαφέρον.
Τώρα αυτό ίσως είναι το μυστικό που κάνει την εταιρεία LOUIS να διαψεύδει κατηγορηματικά και να αποκλύει κάθε προσπάθεια να αναλάβει την ολοκλήρωση της κατασκευής.
Μην ξεχνάμε ότι στην εταιρεία του LOUI εργάζονται αρχιμηχανικοί και αρχικαπετάνιος που ήταν πριν στην εταιρεία του Λελάκη.
Μακάρι όλα όσα τώρα σας γράφω να είναι ράδιο αρβήλα, αλλά επειδή τίποτε δεν είναι τυχαίο στις ημέρες μας ας το έχουμε υπόψιν και αν κάποιος έχει κάποια πληροφορία ας την εκφράσει.
Ερωτημα αναπαντητο μεχρι τωρα ειναι κατα ποσο δυναται ενα πλοιο που επι τοσα πολλα χρονια βρισκονται εκτεθυμενες οι λαμαρινες του,κατα ποσο εχουν αλλοιωθει και βεβαια αν εχει ακομα τις μηχανες που ειχαν τοποθετηθει ειναι σε κατασταση λειτουργιας.
...απίστευτος ο κόσμος κι ο χαρακτήρας μας...
Oι μηχανες του, εχω ακουσει οτι δεν εχουν τοποθετηθει, απλα βρισκονται μεσα στο σκαφος ακομα αθιχτες. Δεν ξερω κατα ποσο αληθευει αυτο....
[FONT=Arial][SIZE=4]FINNPARTNER (1966) OY Wartsila AB, Helsinki #380[/SIZE][/FONT]
Δυσκολευομαι Φιλε να το καταλαβω μετα απο τοσα χρονια η κατασταση του να ειναι αξιοποιησιμη,οχι εξαιρετικη!
...απίστευτος ο κόσμος κι ο χαρακτήρας μας...
Συμφωνούμε απόλυτα φίλε AegeanIslands, απλά εγώ μετέφερα χωρίς σχόλια το απόσπασμα για να μην φανώ και ξερόλας.